تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۴۰۵۵۹۵
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد:

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / ایلامی: برای اسلامی کردن دانشگاه گام بردارید (+تصاویر)

۲
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه معاونت فرهنگی و گروه معارف با همکاری نهاد مقام معطم رهبری برای اسلامی‌تر شدن دانشگاه تلاش کنند.
  به گزارش کبنا، دکتر اورنگ ایلامی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت مسئولان معاونت دانشجویی و فرهنگی، گروه معارف و دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گام برداشتن در راستای اسلامی کردن مجموعه است.
  وی عنوان کرد: فلسفه وجودی انتصاب‌های مختلف در این جایگاه‌ها تلاش برای اسلامی‌تر شدن دانشگاه و توسعه و تعمیق آگاهی‌های اسلامی در بین دانشجویان است که باید کمک کنیم فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه‌ها رشد و فضائل اخلاقی نیز توسعه پیدا کند.
  دکتر ایلامی خواستار تلاش مسئول جدید نهاد مقام معظم رهبری در زمینه رشد بینش سیاسی و پویایی دانشگاه و دانشجویان شد و افزود: حمایت و هدایت تشکل‌های دانشگاهی و دانشجویی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد تا در نهایت به حاکمیت بخشیدن به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی منجر شود.
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم ما مقابله با ترویج عقاید و افکار انحرافی است، خاطرنشان کرد: این مهم در شرایطی که شاهد هجمه رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی هستیم، باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
دکتر ایلامی با اشاره به اینکه گوشی تلفن همراه به عنوان مهمترین ابزار دشمن در جیب و دستان تمامی افراد به ویژه دانشجویان وجود دارد، ادامه داد: دشمن شبهه افکنی در زمینه اصول و عقاید ملت ایران به ویژه جوانان را نشانه رفته که باید با تجهیز خود به تقوا، علم و دانش به مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن بپردازیم و روحیه خود باوری، استقلال فکری و تقویت بنیه‌های نظری در جامعه را تقویت کنیم.
وی خواستار تلاش برای انسجام بیش از پیش حوزه و دانشگاه شد و گفت: برای اجرایی شدن این موضوع، ملزومات و زیرساخت هایی نیازه بوده که انتظار می‌رود یک جدول برنامه ریزی داشته باشیم.
دکتر ایلامی با بیان اینکه وجه تمایز دانشگاه علوم پزشکی با سایر دانشگاه ها انجام فعالیت‌های اجرایی است، افزود: انتظار می‌رود برای برگزاری باشکوه برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی و دینی بیش از پیش برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این آئین گفت: جامعه هدف دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی به افرادی بوده که دچار بیماری و گرفتاری هستند و شاید به دلیل فقر در پرداخت هزینه درمان خود و یا اعضای خانواده مشکل دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی با تاکید بر اینکه در محیط‌هایی همچون دانشگاه علوم  پزشکی با این گستردگی خدمات، مسائل فرهنگی و دینی باید توسعه یابد، خاطرنشان کرد: در نظام دینی مدیریت فقط پشت میز نشستن و چک امضا کردن نیست.
وی اظهار داشت: اگر موقعیت مدیریت فراهم شد باید بدانیم کار سختی بوده و روز قیامت باید پاسخگو باشیم و در منابع دینی ما توصیه اکید شده که اگر ضرورت اقتضا نکرده و تکلیف نمی‌شود، مسئولیت نپذیرید، ولی این مسئله 180 درجه در جامعه برعکس شده بگونه ای که برخی برای به دست آوردن مسئولیت به دروغ و تهمت رو آورده و حق مردم و حق خدا را نادیده می‌گیریند.
تقوی با اشاره به اینکه اگر بین مردم هستیم باید نگاهمان به خدا باشد یعنی رضای الهی را مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: در روایات دینی ما تاکید شده، خداوند کسانی را که به مردم خدمت می‌کنند، بیشتر دوست دارد.
وی با اشاره به اهمیت کار و خدمت در دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: هر مسئله‌ای در جامعه ما به وجود بیاید یک پایه خدمت آن دانشگاه علوم پزشکی است.
معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: استفاده بیش از پیش از انرژی جوانان در امور دانشگاه‌ها از سیاست‌های جدید این نهاد است.
تقوی با تاکید بر اینکه اعتماد کردن به جوانان پشیمانی ندارد، گفت: حجت‌الاسلام داستار؛ مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جوانی خوش نام، پر انرژی و با برنامه است.

«رسم ماندگار»؛ تقدیر مدیر جدید از حجت‌الاسلام ملاعلی

مسئول سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از مسئولان دانشگاه گفت: در طول دوران 10 ساله خدمتم در استان از هیچ کوششی برای انجام وظایف محوله کوتاهی نکردم.
حجت‌الاسلام ابوالفضل ملاعلی افزود: انتظار می‌رود برای توسعه و تجهیز مساجد در دانشگاه‌ها تدبیر لازم اندیشیده شود زیرا انقلاب اسلامی از مساجد و حسینه‌ها آغاز و با همین راه نیز باید تقویت شود.
مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز با تقدیر از خدمات حجت الاسلام ملاعلی اظهار داشت: این مسئولیت امانتی است که امیدوارم بتوانم با تعامل و همکاری مجموعه دانشگاه موفق عمل کنم.
حجت‌الاسلام دکتر مسعود داستار تاکید کرد: برای موفقیت در این مسئولیت از شهدا استمداد طلبیده و امیدوارم در این مسیر که به واسطه شهدا همواره شده، قدم برداریم.
در این آئین که با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه و برخی مسئولان استانی برگزار شد، از خدمات 10 ساله حجت الاسلام ابوالفضل ملاعلی تقدیر و حجت‌الاسلام دکتر مسعود داستار به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی شد.
 























 













































نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1