تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۴۰۵۵۸۰
در چهارمین جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مطرح شد

کنایه‌ی سنگین «احمدی» به ایلامی و رئیس بنیاد شهید استان / توصیه آیت‌الله ملک‌حسینی به رسانه‌ها / کلی‌گویی مکرر مدیران / نفوذ یک عده با رابطه در ادارات

۱
کبنا ؛چهارمین جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و با حضور استاندار و مسوولان استانی در کمیته‌های مختلف برگزار شد.
در این نشست آیت‌الله ملک‌حسینی در جمع‌بندی مباحث مختلف در این نشست با توصیه به خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها در این ایام زیاد به امور سلبی نپردازند و بیان آسیب‌ها را بیشتر برای بعد بگذارند.
وی گفت: در این برهه خبرنگاران به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسوولان خدمات انقلاب را بیشتر بگویند و انصاف را سرلوحه کار خود قرار دهند و البته مشکلات را هم در جای خود بیان کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که اگر مسوولان پی ببرند نگاه خبرنگاران و رسانه‌ها برای حل مشکلات است سعی در اصلاح امور خواهند کرد.

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کلی‌گویی مدیران در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب/نفوذ یک عده با رابطه در ادارات
در این نشست علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اظهاراتی که در آن بیشتر بوی انتقاد از عملکرد مدیران برای ارائه گزارش ناقص در آستانه چهل سالگی انقلاب به مشام می‌خورد اظهار کرد: 40 سالگی انقلاب یک نقطه عطف است و اگر حتی شرایط امروز کشور از جمله تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و سایر مسائل و مشکلات دیگر هم نبود باز هم جشن 40 سالگی انقلاب را در هر حالتی برگزار می‌کردیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام است افزود: باید اهتمام داشته باشیم کارهای روزمره خود را بیان نکنیم همچنان که در این نشست برخی‌ها کوتاهی‌های خود را هم به عنوان برنامه ارائه کردند.!
مسؤول ارشد اجرایی گفت: در استان این گونه گزارش‌ها در آستانه چهل سالگی انقلاب نه تنها مردم را قانع نمی‌کند که در حد 40 سال خدمات انقلاب نیست و این گونه با 4 تا کلی‌گویی نمی‌توان 40 سال خدمات انقلاب را به مردم گفت و آن‌ها را اقناع کرد.
مسؤول ارشد اجرایی استان در بخشی دیگر از اظهارات خود با بیان این که این کار باید به شکلی پویا و متصل باشد به نحوی که گذشته و حال و آینده را به هم پیوند دهد تصریح کرد: جشن را که هر ساله می‌گیریم و سال به سال هم باید باشکوه‌تر باشد لیکن امروز موضوعات مهم‌تری داریم به خصوص که دشمن روی اخلال در تاب‌آوری مردم متمرکز شده است.
استاندار با بیان اینکه دشمن به دنبال برجسته کردن مشکلات بوده و می‌خواهد بذر ناامیدی بپاشد خاطرنشان کرد: باید برای سؤالات مردم در برنامه‌های چهل سالگی انقلاب جواب داشته باشیم.
وی در همین خصوص با بیان اینکه ممکن است در ابعاد نظامی اقداماتی کرده باشیم که برای جوانان جای سؤال باشد خاطرنشان کرد: باید تبیین کنیم که اگر به دنبال جنگ با دشمن در داخل مرزهای خودمان بودیم اوضاع امنیتی کشور اکنون چنین نبود و لذا باید استدلال‌ها را به زبان ساده به مردم بگوییم.
احمدی با بیان اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب و برای تبیین دستاوردها شرایط ویژه است افزود: چرا باید پروژه‌ای که 95 درصد پیشرفت دارد تمام نشود و چرا نباید مدیر با دو بار تهران رفتن و پی‌گیری مشکلات از مرکز این پروژه‌ را تمام نکند که این خلاف بزرگداشت چهل سالگی انقلاب است.
وی با تاکید بر این که حداقل امید را نباید از مردم بگیریم افزود: باید پی‌گیر مشکلات و مطالبات مردم باشیم همچنان که اگر امروز می‌بینید در امریکا با اختلافی که میان ترامپ و کنگره افتاده حتی دولت تهدید به تعطیلی کرده اما در این میان تنها دو چیز که تعطیل نمی‌شود یکی مقوله سلامت و دیگری کهنه سربازان است.
این مسؤول که گویی از کم کاری برخی مدیران در آستانه چهل سالگی انقلاب نگران است اظهار کرد: برای مثال می‌توانیم کمتر به مطب خود بپردازیم و به برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب بیشتر بپردازیم.
وی با بیان اینکه جوان‌ها اسلام و ایران را دوست دارند افزود: اگر که جای آنها بودیم حالی بدتر از آن‌ها داشتیم.
احمدی در قسمتی دیگر از اظهارات خود در چهارمین نشست شورای راهبردی و سیاست‌گذاری برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب به برخی از اقدامات نادرستی که انجام شده و مسوولان باید برای مردم توضیح دهند که چرا چنین کار اشتباهی شده و برای تصحیح آن چه برنامه‌ای دارند به نمونه‌ای اشاره کرد و گفت: برای مثال به مردم بگوییم که این مجتمع عریض و طویل بنیاد شهید برای چه چنین بزرگ و فراتر از نیاز شهر ساخته شده و نیاز مبرم این شهر به چه میزان از این پروژه است و چه بازنگری برای اصلاح آن انجام خواهد شد تا آن جوان باور کند.
وی با بیان اینکه باید جواب شبهات جوانان داده شود و برای مثال مسؤولان جواب دهند که چرا عده‌ای با رابطه در ادارات و دستگاه‌ها نفوذ پیدا کرده‌‌اند خاطرنشان کرد: باید نوع برخوردی که با این تخلفات شده به مردم گفته شود.
استاندار با تاکید دوباره که گزارش‌های کلی دردی را دوا نمی‌کند برای مثال افزود: بیان خدمات این نیست که از چند خانواده سرکشی کردید و چه تعداد سبد کالا به مردم دادید.

کنایه‌های معنادار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به 2 مدیر/سؤال هوشمندانه آیت‌الله ملک‌حسینی از معاون استاندار
در این نشست استاندار قبل از هر چیز از کلی‌گویی مسؤولان کمیته‌های مختلف جشن چهلمین سال انقلاب انتقاد کرد که اینگونه می‌خواهید به استقبال جشن چهلمین سال انقلاب بروید در حالی که فقط کلی‌گویی کردید؟.
یکی دیگر از موضوعاتی که مطرح شد در خصوص وضعیت کارگران کارخانه‌های قند و پتروشیمی بود که پروانه نیک‌مرام مدیرکل کار و امور اجتماعی استان از آیت‌الله ملک‌حسینی خواست تا در مورد این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود.
در ادامه استاندار خطاب به برخی از مسؤولان از جمله دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: برای مثال آقای دکتر ایلامی در این ایام که نزدیک به جشن چهل سالگی انقلاب می‌شویم حتما بیش از حضور در مطب شخصی خود برای این مناسبت به دنبال برنامه‌ریزی باشد.
در ادامه استاندار همچنین مثالی در خصوص برخی از پروژه‌ها مثل پروژه بنیاد شهید زد و گفت: این مجتمع به این بزرگی که اکنون نیمه کاره رها شده را برای جوانان توضیح دهید که چه اشتباهی از گذشته صورت گرفته و اکنون چگونه می‌خواهید آن را ساماندهی کنید.
وی همچنین در مثالی دیگر گفت: اعلام برنامه‌های راهبردی جشن چهل سالگی انقلاب به سرکشی از خانواده‌‌ها و توزیع سبد غذایی و این موضوعات ختم نمی‌شود که شما مدیران در شورای سیاست‌گذاری راهبردی چهلمین سال انقلاب بیان کردید.
در ادامه جعفر گوهرگانی از تدارک یک برنامه در روز 9 دی اشاره کرد که آیت‌الله ملک‌حسینی به او گفت که حتما شما هم در راهپیمایی روز 9 دی شرکت خواهید داشت و گوهرگانی هم در لابلای اظهارات خود این گونه گفت که ما هم در راهپیمایی 9 دی شرکت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
. استانداری که به کلینیک دولتی میگوید مطب شخصی
جناب استاندار ان جایی که شما میفرماید مطب شخصی ، کلینیک دولتی است
قوم لر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی استاندار محترم و مردمی گچساران با سلام.تو را به فردای قیامتت قسم میدم عدول پیدا کن به د... را به .......برده اگه بخواهی کوتاهی کن من نوعی که یک جانباز ۴۰ درصدم فردای قیامت یقتو میگیرم فرزند منو جانباز در استخدام
رد بشه فامیل خودشو استخدام کنه ..قیامتی هم هست و این میز و صندلیها به هیچ کس وفا نکرده و نخواهد کرد.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
. رفتنی است حق من رزرفی است.الهی هر چی زودتر
اخ سی مردم استان ما
Iran, Islamic Republic of
. ورداریت تا مردمه دوا کنه یه. هم بنیت وجاش تا یه عده .من دانشگانه بروفه. فقط همیطور آباد ویبو اندی روز و روز
Iran, Islamic Republic of
بنیاد شهیدی که ریاست مرکزش از زمان شهیدی در حد واندازه یک مشاور ضعیف برای رئیس جمهور بوده نه ریاست بنیاد. خودشان میخورد بعد از حضرت امام بنیاد شهید هی تغییر نام داد هی اینور آنور شد این دولت که اصلا توجهی به این مسائل نداشت نوبخت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1