کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

گشت‌های نظارتی بر بازار شب یلدا در گچساران آغاز شد/اعتراض قصابان به نرخنامه گوشت+تصاویر

27 آذر 1397 ساعت 22:56

گشت‌های نظارتی بر بازار شب یلدا در گچساران آغاز شد


گشت‌های نظارتی بر بازار شب یلدا در گچساران آغاز شد.
به گزارش کبنانیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران در گفتگو با کبنانیوز با اشاره به  نظارت بر قیمت اجناس پرمصرف مردم در شب یلدا خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی‌های ویژه اقلام شب یلدا آغاز شده و در این‌ باره گشت مشترک اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران بر بازار آجیل و خشکبار آغاز شده است.
شریفی با تأکید بر این‌که همه فروشندگان آجیل و خشکبار موظف هستند بر روی این اقلام قیمت‌های فروش را درج کنند خاطرنشان کرد: باید لیست قیمت‌های آجیل و خشکبار در معرض دید عموم باشد و همچنین همه فروشندگان موظف به ارائه فاکتور هستند.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان گفت: بازرسان در برخورد با متخلفان هیچ اغماضی نمی‌کنند و  اگرتخلفی مشاهده شود گشت‌های نظارتی با متخلفان برخورد قاطع می‌کنند.
گفتنی است: قصابان در هنگام بازرسی نسبت به نرخنامه گوشت معترض بودند و عنوان کردند که درشهرستان گچساران با کمبود شدید دام زنده مواجه هستیم بطوریکه دام زنده شهرستان در استان های مختلف کشوربفروش می رسد و با توجه به این معضل، قیمت  تمام شده گوشت برای قصابان بالاتر از نرخنامه می باشد که قصابان  با این نرخ نامه متضرر می شوند.
 


کد مطلب: 405554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405554/2/گشت-های-نظارتی-بازار-شب-یلدا-گچساران-آغاز-اعتراض-قصابان-نرخنامه-گوشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1