تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۰۵۴۶۹
با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

توزیع 42 البسه در مدرسه آب شیرین گچساران

۳
کبنا ؛به گزارش کبنا، صبح روز یکشنبه (25 آذرماه 97) در مدرسه 13 آبان آب شیرین برنامه‌ای با حضور زارع پور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهبازی سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران برگزار شد.
در این برنامه چند تن از خیرین، معلم‌های مدارس آب شیرین و والدین دانش آموزان، دهیار و نیروی انتظامی آب شیرین حضور یافتند. زارع پور و شهبازی برای دانش آموزان به سخنرانی پرداختند و در انتهای برنامه البسه به دانش آموزان اهدا شد.
زارع پور در سخنرانی خود ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برنامه‌ی گفت: درس خواندن و تلاش دانش آموزان به معنای ارج‌گذاری به تلاش خیرین و مسئولان آموزش‌وپرورش است و دانش آموزان باید این امر را در نظر داشته باشند.
شهبازی در ادامه به سخنرانی پرداخت و گفت: آموزش‌وپرورش این ظرفیت را دارد که دست نیاز به سمت خیرین محترم دراز کند و با آغوش باز کمک‌های آنان را می‌پذیریم، ضمن آنکه چنین تلاش‌هایی اجر معنوی نیز دارد. به لحاظ فضای فیزیکی نیازمند کار هستیم، مشکلات زیادی در مدارس دولتی ما وجود دارد که با درایت مدیرکل آموزش‌وپرورش و همکاران بتوانیم در این یک و دو سال اخیر منطقه و مدرسه محروم نداشته باشیم.
درویش پور مدیر مدرسه ابتدایی آب شیرین گفت: آب شیرین منطقه محرومی است نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولین است، آقای تاجگردون نماینده شهرستان هرسال برای فراهم آوری امکانات کمک‌هایی می‌کنند، پارسال البسه تهیه کردند و امسال لوازم‌تحریر برای دانش آموزان مقطع ابتدایی آب شیرین فراهم کردند.
لازم به ذکر است روستای آب شیرین دو مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه و یک مدرسه در مقطع دبستان دارد.
--------------------------------
سیده زهرا حسینی‌فر
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
کاش مدیران ما بهره کمی هم از چیزی به اسم .همراه داشتند ،ببین چند مدیر به صف وایسادن. مردمی که نداریشون به دلیل. همین مدیران است سرچوب می کنن ،
Iran, Islamic Republic of
آقای شهبازی. کردن ظرفیت نیست ونبود ولی دولت دوازهم جامعه را به فقر وفلاکت رساند ضمن تشکر از زحمات والطاف خیرین محترم اصلا نباید افتخار کنیم که جامعه بسوی فقر وبدبختی میرود وعده ای تن پوشی یا قلم ونوشت افزاری اهدا کنند آموزش وپرورش رایگان را به کجا کشاندند شیر رایگان را چکار کردند وزیر آموزش وپرورش با آن خندهایش به ر.د آقای رئیس جمهور میخواهد با بازی وتئاتر. را بهم ریخته انوقت فقر جامعه وانحطاط خانواده وجامعه را ظرفیت میدانی وای بر مدیری که. را ظرفیت بداند باید میرمودی متا سفانه با وجود فقر ونداری که در جامعهبوجود آوردند چندتا خیر فلان کردند
Iran, Islamic Republic of
انشاالله مشابه بسته های البسه که در گذشته سیلاب کلوار توزیع شد نباشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
خیر کسی هست که بی نام و نشان کمک کنه نه اینکه طی
مراسمی تو بوق کنه که...آبرویی برای این بچه ها...
Iran, Islamic Republic of
زارع پور وخردمند وشهبازی دلیل اصلی برکناری سید بزرگوار اقای حاج پورالحسینی،از کی تا حالا اینا خیر شدن واقعا خنده داره
Iran, Islamic Republic of
پورالحسيني مدير برتر بود. شماها والا به مديريت نميخوريد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1