کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیرکل آموزش‌ و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

توزیع 42 البسه در مدرسه آب شیرین گچساران

25 آذر 1397 ساعت 21:52

با همکاری خیرین محمدی پویا استاد دانشگاه، خردمند معلم مدرسه 13 آبان تعداد 42 البسه برای دانش آموزان مدرسه پسرانه 13 آبان تهیه گردید و اهدا شد، همچنین خیرین تقبل کردند که تعداد 10 البسه دیگر نیز برای دانش آموزان دبستان آب شیرین تهیه کنند.


به گزارش کبنا، صبح روز یکشنبه (25 آذرماه 97) در مدرسه 13 آبان آب شیرین برنامه‌ای با حضور زارع پور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شهبازی سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران برگزار شد.
در این برنامه چند تن از خیرین، معلم‌های مدارس آب شیرین و والدین دانش آموزان، دهیار و نیروی انتظامی آب شیرین حضور یافتند. زارع پور و شهبازی برای دانش آموزان به سخنرانی پرداختند و در انتهای برنامه البسه به دانش آموزان اهدا شد.
زارع پور در سخنرانی خود ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برنامه‌ی گفت: درس خواندن و تلاش دانش آموزان به معنای ارج‌گذاری به تلاش خیرین و مسئولان آموزش‌وپرورش است و دانش آموزان باید این امر را در نظر داشته باشند.
شهبازی در ادامه به سخنرانی پرداخت و گفت: آموزش‌وپرورش این ظرفیت را دارد که دست نیاز به سمت خیرین محترم دراز کند و با آغوش باز کمک‌های آنان را می‌پذیریم، ضمن آنکه چنین تلاش‌هایی اجر معنوی نیز دارد. به لحاظ فضای فیزیکی نیازمند کار هستیم، مشکلات زیادی در مدارس دولتی ما وجود دارد که با درایت مدیرکل آموزش‌وپرورش و همکاران بتوانیم در این یک و دو سال اخیر منطقه و مدرسه محروم نداشته باشیم.
درویش پور مدیر مدرسه ابتدایی آب شیرین گفت: آب شیرین منطقه محرومی است نیازمند توجه بیشتری از سوی مسئولین است، آقای تاجگردون نماینده شهرستان هرسال برای فراهم آوری امکانات کمک‌هایی می‌کنند، پارسال البسه تهیه کردند و امسال لوازم‌تحریر برای دانش آموزان مقطع ابتدایی آب شیرین فراهم کردند.
لازم به ذکر است روستای آب شیرین دو مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه و یک مدرسه در مقطع دبستان دارد.
--------------------------------
سیده زهرا حسینی‌فر


کد مطلب: 405469

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405469/2/توزیع-42-البسه-مدرسه-آب-شیرین-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1