تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۰۵۱۸۹
کبنا گزارش می‌دهد

چرا نماینده بویراحمد و دنا به این سووال دانشجویان پاسخ نداد؟

۱
کبنا ؛آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین در سالن دانشگاه فنی و حرفه ای پسران یاسوج برگزار شد.
 در ابتدا که قرار بود غلام محمد زارعی پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد و جلسه به صورت پرسش و پاسخ برگزار شود، درحالی که دانشجویان شنوای سخنرانی رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بودند و خود را آماده جلسه پرسش و پاسخ و مطالبه گری می‌کردند با تغییر برنامه و سخنرانی میهمان برنامه مواجه شدند.
پس از اعتراضات فراوان دانشجویان حاضر در سالن آقای علیرضا عطایی، دانشجویی رشته کامپیوتر دانشگاه فنی پسران یاسوج به نمایندگی از دانشجویان پشت تریبون رفت و سوالات خود را از مسئولین حاضر در جمع دانشجویان این دانشگاه پرسیدند اما بدون جواب ماندند!
عطایی به اشاره به سخنرانی‌های آغازین مراسم گفت: وقتی مسئولان دولت ما بیان می‌کنند که خزانه خالی است و پول نداریم پس جای تعجب نیست که شما هم چنین صحبت‌های را انجام دهید.
وی اظهار کرد: من از مسولئین نیستم که بخواهم بودجه دریافت کنم و برای دانشجوها مسابقات فرهنگی، ورزشی و ... برگزار کنم من از مسئولین نیستم که بخواهم بودجه برای دانشگاه دریافت کنم. اما این را می دانم اگر پول نیست لااقل با بیانات خود دانشجو رو دلسرد نباید کرد.
این دانشجو از غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس پرسید؟ شما که گفتید که کارخانه سیمان و کارخانه پتروشیمی سقاوه در شهرستان بویراحمد راه اندازی شده؟
آیا میدانید که این پتروشیمی هر ثانیه 2 هزار لیتر آب میخواد این آب از کجا تامین می‌شود؟ آقای نماینده اگر چنین آبی هست برای مردم شهرهای استان بیاورید تا در تابستان و چند ماه از پاییز مجبور نباشند روزانه ۱۸ ساعت از نعمت آب محروم باشند.
دوم آنکه این پتروشمی قرار است در میان رشته کوه‌های دنا ساخته شود که دور تا دور آن را کوه‌های سر به فلک کشیده احاطه کرده و هیچ راه خروجی به بیرون ندارند، آیا از آلاینده‌های و تاثیرات شدید وراونگی بر محیط زیست و زندگی مردم آگاه نیستید؟
وی همچنین از نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پرسیدند: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای همه متخصص هستند آیا فارغ تحصیل رشته‌های الکترونیک, برق، نرم افزار و ... از این دانشگاه بیرون رفتند
 چند نفر از دانشجویان فنی و حرفه ای که فارغ التحصیل شده‌اند  در این کارخانه سیمان  که گفته‌اید راه اندازی شده مشغول به کار هستند؟ به جرات می‌توانم بگویم حتی یک نفر هم از این دانشجویان  مشغول به کار نشده‌اند.
عطایی بیان کرد: ما از اقای زارعی کار نمی‌خواهیم و انتظار نداریم هم برایمان کار پیدا کند اما  در کشور ما کسانی هستند که به راحتی وام‌های میلیاردی می‌گیرند و بعد مفسد اقتصادی اعلام می‌شوند. یکی از آن‌ها همین فردی است که قرار است پتروشمی سقاوه رو احداث کند و به تازگی نیز در دستگاه‌های قضایی محکوم شده است.
حال سوال من از شما این است  چرا به دانشجویان ما وام 30 میلیون تومانی برای اشتغالزایی و احداث مغازه نمی‌دهند؟
آقای زارعی شما نماینده و امید این مردم و ملت هستید. اما اگر در اوایل برجام شما به سخان رهبر انقلاب گوش داده بودید و به آمریکا اعتماد نمی‌کردید  و قبول می‌کردید که مذاکره با آمریکا هیچ فایده ای برای ملت ندارد و الان مجبور نبودیم به خاطر شماها جنسی را که تا سال قبل ۲ هزار تومن می‌خریدیم الان ۲۰ هزار تومن بخریم.
آقای زارع چرا مواضع خود را در قبال FATF و CFT روشن بیان نمی‌کنید؟ چرا به دنبال تصویب لایحه ای هستید که تمامی اطلاعات بانکی و حیاتی کشور در رفع تحریم‌ها را در اختیار دشمن قرار می‌دهد. چرا به دنبال تصویب لایحه ای هستید که نیروهای نظامی شما را تروریسم بنامد؟
لازم به ذکر است که نداشتن اینترنت وای فای، کافی نبودن فعالیت‌های فرهنگی، نداشتن سالن آمفی تئاتر، پایین بودن کیفیت غذای سلف سرویس برادران، نداشتن استخر و زمین چمن مصنوعی، پایین بودن کیفیت سایت دانشگاه، نداشتن سرویس ایاب و ذهاب، کمبود امکانات و تجهیزات کارگاهی، برخورد نامناسب مجموعه و کارکنان و کمبود امکانات در خوابگاه از مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در این آیین بودند.
  آنطوری که از بیان مطالب دانشجویان بر می‌آید، مسوولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای توان رفع وای‌فای دانشجویان را هم نداشتند تا آن‌ها در جلوی مهمان کشوری آن را مطالبه کنند.
بهترین راه برای جواب دادن به این شبهات برای آقای زارعی حضور در جمع دانشجویی (که مکرر تشکل‌های دانشجویی از ایشان در این خصوص دعوت به عمل آورده‌اند که  دعوت را نپذیرفتند) و یا مصاحبه ای شفاف و صریح در خصوص پتروشیمی سقاوه، FATF و شفافیت آرا می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این سالن بود با انبار علوفه؟
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی لیسانس الهیات هستند. که الودگی و محیط زیست و انرژی و کوه و ....چیه
بهمین خاطر نتونستند جواب بدن.
ایوب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کاش از اقای زارعی میپرسیدین چرا تامین اجتماعی شهرستان بویراحمد یک دست از هم طایفه ای ها شما هستن ؟
یعنی بقیه طوایف این قدر بدون نیرو و استعداد هستن از دربان تا پزشک همه هم طیفه ای شماست .
Iran, Islamic Republic of
که دنبال پیمانکاری خودش وفامیلاشه قدرت نظارت بر هیچی رانداره..........................................................................
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
زارعی جواب کدوم سوال رو داده یا میتونه بده که این سوالو جواب بده؟
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1