کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

حواشی جالب جلسه تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گچساران+تصاویر

17 آذر 1397 ساعت 16:42

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گچساران با حضور  ریاست دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد، نماینده دفتر ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان، فرماندار گچساران، جانشین سپاه،  فرمانده انتظامی، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گچساران با حضور  ریاست دانشگاه های آزاد کهگیلویه و بویراحمد، نماینده دفتر ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان، فرماندار گچساران، جانشین سپاه،  فرمانده انتظامی، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد.
 در این آیین عبدالرحیم رحیمی با تبریک روز دانشجو به دانشجویان و فرهیختگان اظهار داشت: یکی از افتخارات بنده به عنوان فرماندار گچساران این است که ارتباط خوبی با دانشجویان دارم و همیشه دست خود را به جهت کمک به شما جامعه دانشگاهی دراز کرده ام و آماده هر گونه همکاری هستم.
وی  با بیان اینکه  لازم می دانم از همه آن هایی که در این دانشگاه در طول این سالها زحمت کشیده اند تقدیر کنم و باید بگویم گچساران شهری نخبه پرور است، ابراز کرد:  چنان که در بین فرمانداران موفق شده ایم در طول چهار سال گذشته  موفق به کسب چندین مقام اول تا پنجم کشور شویم.
رحیمی با گلایه از نوع مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: بهتر بود مراسم در سالن دیگری برگزار می شد تا شاهد مراسم با شکوه تری باشیم.
وی با بیان اینکه نمی‌دانم چرا آقای ملک‌زاده امروز در این مراسم حضور ندارد، عنوان کرد: ایشان حتی اگر مهمترین کار را نیز داشت باید در مراسم تودیع خود شرکت می‌کرد.
فرماندار گچساران  ادامه داد: آقای ملک‌زاده به دنبال این بود که دانشگاه آزاد را از بدهی‌هایی که دارد نجات دهد و نمی دانیم سرانجام آن به کجا رسید و ما نیز حاضر هستیم که در این راستا کمک کنیم.
رحیمی با بیان اینکه نباید این گونه باشد که به سمت فرهنگ طایفه و قومی برویم و آقای ملک زاده باید بداند چندین سال در این دانشگاه خدمت کرده است و بهتر می‌بود در مراسم تودیع خود حضور می یافت، خاطرنشان کرد: دکتر اسماعیلی از فرزندان همین شهرستان است و خودش از همین دانشگاه شروع کرده و امیدواریم بتواند در این مسیر موفق باشیم.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان ادامه داد: بارها در جلسات اداری خطاب به مدیران گفته‌ام مدیری که قرار است ساعت ۷ بیاید و ۲ برود و کارهای روتین را انجام دهد اگر برای یک هفته خودش برنامه نداشته باشد این شخص مدیر نیست.
 فرماندار گچساران افزود: من همیشه از حق گچساران دفاع کرده‌ام و حتی در مقابل استاندار نیز به جهت گرفتن حق شهرم کوتاه نیامده‌ام و انتظار می‌رود که دکتر اسماعیلی نیز این گونه باشد.
در ادادمه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با تقدیر از حاضرین در جلسه، گفت: از اعتمادی که دکتر جانی‌پور و دکتر تهرانچی به این من داشته‌اند سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.
حسین اسماعیلی با بیان اینکه یاد می‌کنم از استوانه ارزشی و اخلاقی دانشگاه آزاد گچساران و شهرستان حضرت حجت‌الاسلام خواجه‌زاده عنوان کرد: سالها در این دانشگاه کار کرده ام و می‌دانم این مسوولیت‌ها ماندگار نیست و روز پنج شنبه با دکتر ملک‌زاده شش بار تماس گرفته‌ام که قصدم این بود از ایشان تشکر کنم اما پاسخ  ندادند اما اگر من بودم جواب ایشان را می‌دادم و تبریک هم می‌گفتم و تجربیات خودم را نیز در خدمت ایشان قرار می‌دادم.
اسماعیلی تصریح کرد: ارزش دانشگاه در آن حدی است که مقام معظم رهبری تاکیدات ویژه‌ای در این خصوص داشته‌اند و ما نیز باید بتوانیم بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
 رئیس دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی که پسوند اسلامی را نیز دارد باید اسلامی باشد و از لحاظ فکری و علمی با نشاط باشد، گفت: دانشگاه آزاد افتخارش به کارکنانش است و اعضای هیئت علمی آبروی دانشگاه و موتور متحرکه دانشگاه آزاد هستند و من دست همه شما را می بوسم با دوری از نگاه قومی و عشیره‌ای در این مسیر گام بر خواهیم داشت.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: تکریم دانشجو از اولویت‌های اصلی من خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی مطلوب با نشست با هیأت علمی این دانش را به ثروت تبدیل کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد گچساران افزود: از دیگر برنامه‌های ما تقویت بسیج دانشجویی و بسیج اساتید است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 


کد مطلب: 405176

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405176/2/حواشی-جالب-جلسه-تکریم-معارفه-رئیس-دانشگاه-آزاد-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1