تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۴۰۵۱۴۴
کبنا گزارش می دهد

اختتامیه سي و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در ياسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛سي و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران در ياسوج به کار خود پايان رسيد.
رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:در اين جشنواره٤٤ فيلم كوتاه داستاني، مستند،انيميشن و تجربي در قالب ٨ باكس از منتخبين اين جشنواره در مدت سه روز به نمايش گذاشته شد که  مورد استقبال فيلمسازان، عكاسان و علاقمندان به سينما قرار گرفت.
قدرت الله سیلمانی فر با اشاره به اینکه در مدت برگزاري جشنواره تلاش شد كه علاقمندان به سينما در يك فضاي صميمي به تماساي فيلم ها بنشينند،عنوان کرد:در همین راستا هنرجويان دوره جديد فيلمسازي تلاش نمودند از اين فرصت به و جود آمده به نحو احسنت براي ارتقاي دانش فيلمسازي خود استفاده كنند.
سلیمانی فر،حسن ختام اين جشنواره را نشست تخصصي با موضوع «چگونه كارگرداني كنيم »بود كه با حضور «محسن قرائي»كارگردان فيلم سد معبر و «مرتضي هدايي» فيلمبردار فيلم سد معبر  و فيلم قصر شيرين رضا مير كريمي برگزار گرديد.
دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد:انجمن سينماي جوانان جهت ارتقاي دانش فيلمسازي جوانان فيلمساز و علاقمندان هم استاني  و ايجاد شور و نشاط و انگيزه بيشتر  در اين عزيزان ، سعي دارد كه از وجود عوامل فني حاضر در استان  كه فرصتي است غنيمت براي جوانان اين ديار به خصوص كارگردان توانمند و فرهيخته كشورمان «رضا مير كريمي »بهره گرفته و كارگاههاي تخصصي فيلمبرداري و كارگرداني را نيز برگزار نمايد. 
به گزارش کبنا ،فيلمسازان حاضر در جلسه با سولات خود از محسن قرائي و مرتضي هدايي جلسه پر شوري را رقم زدند ، اين نشست مورد استقبال  خوب علاقمندان ،فيلمسازان و عكاسان هم استاني قرار گرفته بود و  عكس دست جمعي پايان بخش اين نشست بود.
استان كهگيلويه و بويراحمد به دلیل داشتن  موقعيت جغرافيايي ويژه  و چهار فصل اين روزها لوكيشن  و جايگاه ساخت فيلمي تحت عنوان «قصر شيرين »به كار گرداني رضا ميركريمي فيلمساز فرهيخته كشورمان است و در فيلم  قصر شيرين بازيگران هم استاني مشاركت  پر رنگي دارند از جمله «اكبر آئين »بازيگر توانمند هم استاني كه در اين فيلم ايفاي نقش دارند و « اردوان زيني سوق» از هنرمندان پر تلاش هم استاني نيز به عنوان جانشين توليد و رابط هماهنگي با استان در اين پروژه مشاركت دارند .
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1