تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۰۵۱۲۴
در نشست برنامه‌ريزی هفته پژوهش عنوان شد

برگزاری نمايشگاه دست ساخته‌های دانش‌آموزی در مدارس گچساران در هفته پژوهش+تصاویر

۰
کبنا ؛
به گزارش کبنا نیوز: نشست برنامه‌ریزی هفته پژوهش با حضور فرماندار گچساران،  معاون فرماندار، دیگر مسئولان شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
 در این نشست معاون فرماندار گچساران با اشاره به هفته پژوهش اظهار کرد: هفته پژوهش  امسال از تاریخ  ۲۴ لغایت ۳۰ آذرماه به صورت سراسری برگزار می‌شود.
سید سجاد مرتضی پور افزود: نامگذاری هفته پژوهش، نشان از اهمیت آن در توسعه همه جانبه دارد و موقعیت مناسبی برای بازنگری و آسیب‌شناسی در ارتباط با شیوه‌های فرهنگ‌سازی در حوزه پژوهش محسوب می‌شود.
سجادپور بیان کرد: هفته پژوهش فرصتی برای ایجاد تعاملات علمی و پژوهشی و ارائه دستاورد‌های علمی و ایده‌های تولید علم و فناوری است.
 وی با اشاره  به روزشمار هفته پژوهش گفت: شنبه ۲۴ آذر  اولین روز  این هفته به نام پژوهش و فناوری مدرسه و دانشگاه  نامگذاری شده است که  در این زمینه زنگ پژوهش در یکی از مدارس این شهرستان با حضور مسوولان شهرستانی به صدا در خواهد آمد.
معاون فرماندار گچساران با بیان اینکه دومین روز این هفته، یکشنبه ۲۵ آذر روز تجلیل از  پژوهشگران  و فناوران است که در این روز از پژوهشگران در قالب برنامه جابر بن حیان  تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی عنوان کرد: دوشنبه ۲۶ آذر به نام پژوهش و فناوری و ارتباط با صنعت نامگذاری شده، سه‌شنبه ۲۷ آذر به‌ عنوان وحدت حوزه و دانشگاه، پژوهش و علوم انسانی است.
 سجادپور  با بیان اینکه چهارشنبه ۲۸ آذر نیز به‌ عنوان پژوهش و فناوری - مسؤولیت اجتماعی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاهی از دست ساخته های دانش آموزان در کلیه مدارس شهرستان و یک روز در یکی از روستاهای این شهرستان به عنوان مرکز پژوهش  اجرا خواهد شد.
معاون فرماندار گچساران گفت: همچنین راه اندازی آزمایشگاه زیست فناوری یکی دیگر از اقداماتی است که در این هفته صورت خواهد گرفت.
وی افزود: امیدوارم که با تلاش و همت همه تلاشگران در این عرصه، شاهد موفقیت‌های چشمگیری در توسعه علمی شهرستان باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1