تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۴۰۵۱۲۳
در گفتگو با کبنا مطرح شد

بازدید مدیر کل راه و شهر سازی از پروژه جاده «دهدشت به سوق»/ رزمجو:مطالبه مردم را عملی کنید (+تصاویر)

۰
کبنا ؛امروز،مدیر کل را ه و شهرسازی کهگیلویه وبویر احمد به همراه بخشدار سوق و مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه از پروژه عمرانی راه ارتباطی دهدشت به سوق ،جاده روستای سوق به بلوط بنگان و مسیر پرتردد روستای چنگلوا بازدید کرد.
بخشدار سوق در حضور مدیر کل با بیان مشکلات مردم در ایاب و ذهاب به ویژه موقع بارندگی و خواست مردم از تکمیل هرچه زودتر جاده ارتباطی دهدشت به سوق ،اظهار کرد:با توجه به اینکه آغاز به کار جاده در زمان بخشداری و خدمت من با دو پیمانکار بوده است،انتظار دارم در دوران کاری و خدمت رسانی خود نیز تکمیل شود و مشکلات و این مطالبه به حق مردم نیز اجرا شود.
توروج رزمجو در گفتگو با کبنا با اشاره به اینکه کار جاده از سمت سوق به چنگلوا تکمیل شده است و تنها مرحله روکش دوم آسفالت راه ارتباطی دهدشت به سوق از این سمت ،باقی مانده است،تصریح کرد:بخش دیگر جاده از سمت سوق به دهدشت نیز که با پیشرفت 85 درصدی در حال اجراست به گفته مدیر کل راه و شهرسازی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
رزمجو با اشاره به صحبت های مدیر کل راه و شهرسازی مبنی بر اینکه کیفیت را فدای زمان نمی کند، در گفتگو با کبنا از او نقل می کند :ابتدا  باید جواب آزمایش خاک را بگیریم و در صورت مساعد بودن هوا از هفته آینده قیر پاشی را شروع می کنیم که در دهه فجر کل جاده دهدشت به سوق به بهره برداری می رسد.
به گزارش کبنا از دهدشت،در ادامه نیز مدیر کل به توصیه بخشدار سوق از جاده سوق به سمت بلوط بنگان و محل تردد روستاهای بزرگی چون چنگلوا به همراه پیمانکاری که پروژه را در مناقصه برنده شد بازدید کرد که قرار شد این جاده نیز تا بهمن ماه به بهره برداری برسد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1