تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۸
شهرداری باشت نسبت به سایر شهرداری ها به گونه ای که در شهرداری باشت

مهندس کاظمی ، مدیرکل امور شهری استانداری نیز در این نشست  با تقدیر از شهردار باشت

۰
کبنا ؛
شهرداری باشت نسبت به سایر شهرداری ها به گونه ای که در شهرداری باشت سقف حقوق 2 میلیون تومان اما در بعضی از شهرداری ها این رقم به 5 میلیون تومان در ماه نیز می رسد که رسیدگی به این موضوع نیز از خواسته های به حق پرسنل خدوم شهرداری باشت است.

مهندس کاظمی ، مدیرکل امور شهری استانداری نیز در این نشست  با تقدیر از شهردار باشت به جهت تلاش در حل مشکلات و همچنین بهبود فضای مطلوب شهر باشت ، در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری باشت گفت: وجود تنها 2 نفر نیروی پیمانی و یک نفر نیروی رسمی از مجموع 61 نیروی فعال در شهرداری باشت نشان می دهد که در این زمینه کم کاری صورت گرفته است.
این مسئول قول مساعد داد تا در زمینه تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری باشت تلاش نماید.
وی در ادامه با بیان اینکه فضای شهرداری باشت در حال مطلوب شدن است، ادامه داد: تا زمانی که در حوزه امور شهری هستم رفاه پرسنل و آرامش آنها در محل کار از اولویت های کاری است.
کاظمی نظم در محل کار را از دیگر سیاست های کاری خود دانست و افزود: تقوا و نظم دو خصوصیت نیروهای شهرداری است و این دو همیشه با هم و در کنار هم می ایند. 
مدیرکل حوزه امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد امانت داری و دست پاکی را از دیگر خصوصیات دانست و گفت: در زمینه برخورد با نیروهای متخلف بودن اغماض عمل خواهیم کرد. 
کاظمی با بیان اینکه نیروهای وارد شده به شهرداری کمی بوده و در جذب کیفیتی آنها دقت نشده است ، ادامه داد: در برخی از شهرداری ها عده ای این نهاد خدمت رسان را خانه خلوتی برای خود دانسته و اقدام به جذب نیروها بدون در نظر گرفتن توانمندی کرده اند.
وی با تأکید براینکه باید جذب نیرو در شهرداری ها نظام مند شود، تصریح کرد: گاهاً شاهد هستیم که در برخی موارد شوراها نیز در جذب نیروهای ناکارآمد نقش داشته اند.
کاظمی اضافه کرد: وظیفه شورا اشتغال کازب  نیست و باید شهرداری ها اجازه بکارگیری نیروهای سفارشی را ندهند که الحمدلله در شهرداری باشت این روند وجود ندارد. 
وی توجه به امورات رفاهی و معیشای پرسنل را از وظایف شهرداری و مدیران حوزه شهری دانست و تآکید کرد: در زمینه دریافت مطالبات عقب افتاده و به حق نیروهای خدوم شهرداری تلاش و پیگیری خواهم کرد. 
گفتنی است در پایان این نشست نیز از طرح های شهرداری بازدید شد.
خبر از /  فتح الله پوران پور
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1