تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۰۵۱۱۶
در آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بنیاد شهید کهگیلویه مطرح شد

تودیع و معارفه‌ای جنجالی در کهگیلویه / دولت‌خواه همه حرف‌ها را زد و رفت (+تصاویر)

۵
کبنا ؛ آئین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بنیاد شهید کهگیلویه با حضور مسولان استانی و شهرستانی، محمود منطقیان و برخی هم فکران دولتخواه و بدون حضور مدیر کل بنیاد شهید در این اداره برگزار شد.
این آئین در حالی برگزار شد که دولتخواه مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه از زیر پوست بنیاد شهید و سیاست پنهان آن و هم باند بودن با «رئیسی» خبر داد و گفت: هیچ گونه از سیاست‌های دولت در بنیاد شهید اجرایی نمی‌شود، همچنین نصب تابلو و جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار تمثال شهدا در دهدشت، باج ندادن به نماینده کهگیلویه بزرگ را از دلایل اصلی تودیع خود دانست و گفت: نیروی‌های انتظامی بدانند که با انتخاب امروز، بنیاد شهید وارد فاز انتخابات آینده می‌شود و کسانی آمده‌اند که جاده صاف کن یک نماینده خاص هستند!
دولتخواه در ادامه استاندار را مخاطب قرار داد و گفت: وقتی ذهنت درگیر مدیران می‌شود باید هم هر چه اقتصاد می‌دانستید در کهگیلویه وبویراحمد فراموش کنید، لذا پایشی صورت دهید اعتدال اصلاح طلبی را به کار گیرید که استان به ورطه نابودی رفته است!
 مدیر سابق بنیاد شهید و امور ایثار گران کهگیلویه اظهار کرد: امروز در آئین تودیع و معارفه خواهم گفت که زیر پوست بنیاد شهید چه خبر است، این یک بنیاد سیاسی پنهان است که متعلق به یک طیف خاص بوده است و هیچ گونه از سیاست‌های دولت در بنیاد شهید اجرا نمی‌شود، همه متعلق به باند رئیسی بودند، حتی به روسای شهرستان‌ها زنگ زده بودند که در جلسات ستاد روحانی شرکت نکنید!
کمال الدین دولتخواه با اشاره به اینکه تودیع و معارفه روالی عادی و مثبت در ارائه خدمت به هم نوعان است، عنوان کرد: اما این آئین تودیع و معارفه گمنام و بی سرو صدا، مناسب کسی که 17 ماه خدمت بی منت می‌کند نیست، کجا رفتند کسانی که ترسیدند ودر این جمع حاضر نشدند، بدانید امروز، روزی به یاد ماندنی در فرهنگ کهگیلویه خواهد شد!
دولتخواه بیان کرد: من با روسای دیگر فرق دارم یک جوان و فرزند شهید هستم، نیروی سیاسی صرف از گفتمان اصلاح طلبی هستم، باید بدانید امروزه، نظام ما به چنین سرمایه و گفتمانی نیاز دارد.
وی ادامه داد: کاسه لیس هیچ دولتی نبودم، در این استان کسانی بودند که در همه دولت‌ها پست گرفتند، در دولت‌های گذشته، در دولت احمدی نژاد پیشنهاد 4 شهرستان را به من دادند ولی نپذیرفتم و گفته‌ام تنها در دولتی که منتسب به اصلاح طلبی باشد، خدمت می‌کنم.
مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعه ایثارگری، مسولیت رادر 24 تیر ماه 96 پس از مشقت‌ها و برچسب‌های مختلف به دست گرفتم تا خدمتی کنم، ا گر چه نگاه‌ها به طرف من سیاسی صرف است، اما در این مدت هرگز اجازه ندادم که رنگ قومیت و یا نگاه اصلاح طلبی در این نهاد مقدس اجرایی شود، چون معتقدم که نباید شهید و شهادت را آلوده می‌کردم!
دولتخواه با بیان اینکه اگر امروز مرا برداشته‌اند به این دلیل است که مقابلشان ایستاده‌ام و نگذاشتم بنیاد شهید سیاسی شود، تصریح کرد: مسولین، نیروهای نظامی و انتظامی، بدانید بنیاد شهید با این همه تحول و انتخاب امروز، وارد فاز انتخابات آینده می‌شود، کسانی می‌خواهند حضور پیدا کنند  که جاده صاف کن یک نماینده خاص هستند و خواهید دید در آینده استفاده ابزاری از بنیاد شهید صورت می‌گیرد!
وی افزود: دولتخواه یک سنگ و مانعی بزرگ برای موفقیتشان در انتخابات است لذا
نگاه‌ها را رصد کنید و نظارت کنید بر کسانی که می‌خواهند باشند  چرا که  انتخابات را کانالیزه می‌کنند و به سمت و سوی یک نماینده و طیف خاص می‌برند!
 رئیس سابق  بنیاد شهید کهگیلویه، نصب تمثال و پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی در تابلوی تجمعی شهدای پد خندق را یکی از دلایل اصلی تودیع خود می‌داند و گفت: تابلوی آیت الله هاشمی رفسنجانی را برای من پیراهن عثمان کرد، ازمن خواست تابلو هاشمی را پایین بکشم اما نیاوردم گفتم تو چه سهمی در انقلاب داری ولی هاشمی رفسنجانی  زحمت کشیده است، تنها مسئولی که در نظام در رابطه با پد خندق صحبت کرد آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که گفتند «سلام مرا به رزمندگان تیپ 48 برسانید که غیور مردانه در پد خندق به شهادت رسیدند»
 باج به نماینده ندادم
دولتخواه  باج ندان به نماینده کهگیلویه بزرگ را دلیل دیگر تودیع خود دانست و گفت: من باج به نماینده نمی‌دهم لذا می‌دانند چه کسی را بردارند تا بتوانند کارهایشان را انجام دهند!
 مدیر کل هیچ بودجه‌ای به شهرستان نداد!
وی با اشاره به اینکه مدیرکل هیچ بودجه‌ای برای این شهرستان نیاورد و عملاً من را در شبه جزیره ابوطالب گذاشت افزود:2 مجوز به کار گیری 2 نیروی پروژه‌ای را در مرکز کشور به من داده‌اند، می گویم مجوز دارم باید 2 نیرو جذب شود ولی شخصی  زنگ می زند و تهدیدش می کندو وموافقت نکرد.
 ضعف مدیر کل برای کشور هم مشهود بود
دولتخواه عنوان کرد: کشور نیز مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد را ضعیف می‌داند و می گویند 3 سال می‌خواهد نیروهایش را در مرکز استان عوض کند ولی نتوانسته است لذاچگونه با فردی تا این حد ضعیف همکاری کنم وقتی از او بزرگتر بودم.
 عزت بنیاد را زیر سوال بردند، و فضا را مسموم کردند در حالی که من بارها گفته بودم من حاضرهستم  با تمام نهادهای مردمی و فرهنگی همکاری کنم، صحبت‌های هر امام جمعه‌ای را قبول می‌کردم، فقط کافی بود تماسی بگیرند!
رئیس سابق بنیاد شهید کهگیلویه مطرح کرد:26 مادر شهید در زمان مدیریتی من دار فانی را وداع گفتند به خدا قسم، مدیر کل بنیاد شهید در مراسم ایشان شرکت نکردند، مگر در یک مراسم که آن هم در سرفاریاب بود، یک بار هم در مراسم پدر شهید نیامد.
 دولتخواه گفت: جناب مدیر کل، کدام سرکشی‌ها را با من آمده‌اید که حال از هرجایی هر کسی تماس بگیرد می‌آیید، چند روز پیش «بزرگواری» تماس گرفت و بدون مطالعه در شهرستان حاضر شدید!
اقتدار مدیریتی ما را زیر سوال بردید در کدام جلسات اداری مربوط به من شرکت کردید؟
 وی بیان کرد: همایش‌ها یادواره‌ها، بیش از 3 هزار سرکشی از خانواده ایثارگران، پرداخت وام و...به خوبی و با عدالت اجرا شد و الان وجدانم راحت است اما کسانی که باید می‌دیدند، کور شده بودند و کسانی که باید می‌شنیدن کر، کسانی هم که باید نوازش می‌کردند سیلی زدند!
 وی استاندار را خطاب قرار داد و بیان کرد: استاندار، مسئولین و حوزه وزارت کشور، بدانید آشفتگی سیاسی در استان ما بیش از اندازه است، یک جریان فکری و سیاسی را از جامعه ترد می‌کنید، کسی را با برچسب‌های مختلف از قطار انقلاب پیاده نکنید، شبه اصلاح طلبان خودشان را به بدنه دولت قالب می‌کنند به طرفداران دولت اجحاف شده است، باید جلوی مسائل گرفته شود.
دولتخواه با اشاره به صحبت‌های اخیر استاندار مبنی بر اینکه در کهگیلویه و بویراحمد هر چه اقتصاد می‌دانستم فراموش کردم گفت: وقتی من مدیرو دیگرمدیران ذهنت را مشغول کنند قطعاً هرچه داشتی از یاد می‌بری؟!
مدیر سابق بنیاد شهید کهگیلویه افزود: آقای استاندار و کسانی که دل در گرو این ملت دارید، استان کهگیلویه و بویراحمد آزمایشگاه و پله ترقی عده‌ای نیست، نیروی‌های خدوم را روی کار بیاورید نه از استان‌های دیگر، مگر فرزندان کهگیلویه چه مشکلی دارند؟
دولتخواه ادامه داد: از گفتمان اعتدال و توسعه، اعتدال و اصلاح طلبی در این استان استفاده کنید  چرا که استان به ورطه نابودی رفته است،
وی گفت: جناب آقای استاندارکه می دانیم اقتصاد دانید، خوب هستید و برای توسعه استان آمده‌اید ولی انتظار می‌رود پایشی صورت گیرد مدیران کلی که شبانه در ستاد روحانی بودند و جلسات ما را استراق سمع می‌کردند و پخش می‌کردند که در رسانه‌های استان نیز آمدند، جلوی اینها گرفته شودو آدم‌های خالصروی کار بیایندو مشکلات مردم را حل کنند.
 دولتخواه رسانه‌ها را نیز خطاب قرار داد وعنوان کرد: امروزه رسانه‌ها وظایفشان را  انجام نداده‌اند و بی اخلاقی‌هایی صورت گرفته است در خصوص، تیتر و مطالبی که نشر داده‌اند، اصحاب رسانه وظیفه دارید تا مسئولیت‌تان را به درستی انجام دهید!
 وی در پایان از استاندار فعلی و مدیر کل سیاسی و همچنین مدیر کل انتخابات و سیاسی استاندار، خادمی استاندار سابق، پوزش فرماندار سابق کهگیلویه، مدیران دستگاه‌های خدمت رسانی که با وی همکاری داشتند، هم فکرانش و محمود منطقیان را که استاد خود معرفی کرد، قدردانی کرد و در پایان پیروزی شریعت پور و شکوفایی بنیاد شهید را خواستار شد.
سرپرست جدید بنیادشهیدو امور ایثارگران کهگیلویه نیز تودیع ومعارفه مدیران را امری طبیعی دانست وگفت: هدف خدمت است و ماباید به جامعه ایثارگری خدمت نماییم.
عادل شریعت پور افزود: با اصرار این مسئولیت راپذیرفتم و دوست نداشتم که جایگزین سیدکمال دولتخواه شوم زیرا فرزند شهید است.
وی با بیان اینکه نمی‌گذارم بنیاد شهید سیاسی شود از سخنان دولتخواه گلایه کرد.
شریعت پور ادامه داد: احترام فرماندار کهگیلویه، نماینده کهگیلویه بزرگ و ائمه جمعه را دارم ولی در مدیریت اداره مستقل خواهم بود همانگونه که پیشتر بودم.
وی با اشاره به حضور منطقیان در جلسه نیز گفت: به شاگردی استاد منطقیان افتخار می‌کنم.
حاشیه
در پایان این مراسم، یکی از خبرنگاران نیز با صدای بلند اعتراض خود را نسبت به عزل دولتخواه نشان داد و خواستار پاسخ گویی مسولان استانی شد ولی در ادامه چهره سیاسی  کهگیلویه «محمود منطقیان» وی را به آرامش دعوت کرد و دولتخواه نیز در پاسخ گفت، مدیر ضعیف می‌خواهند.
جنگ تمام نشدنی احزاب سیاسی در استان!
به گزارش کبنا از دهدشت، کمال الدین دولتخواه از اصلاح طلبان کهگیلویه و طیف منطقیان است که اختلافات شدید بین او و مدیر کل پیش آمده بود، البته باید گفت دولتخواه تنها مدیر اصلاح طلب کهگیلویه‌ای نیست که بین او و مدیرکل اصولگرایش اختلافاتی پیش آمده است!
به راستی آنچه مشهود است، این است که خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم زیر سایه سیاست زدگی‌ها و جنگ تمام نشدنی احزاب سیاسی در کهگیلویه و استان گم شده است، و آنچه مایه تاثر بیشتر است، تقلیدهای کورکورانه و تعصبانه جوانان و نسل جدید است، که جای پای پدران و به اصطلاح بزرگان عالم سیاست گذاشته‌اند که از ابتدا راه را کج رفته‌اند!
 فضا به قدری مسموم است که هیچ کس خطای خود را نمی‌بیند، به امید روزی که فرهنگ گفتگو، پذیرش مخالف و مسئولیت پذیری را در مدارس و مهدهای کودک بیاموزیم. 
 ------------------------------
گزارش از فاطمه خطیبی 
------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی این رو بدون با ساداتی.به هوای این چند صباح نرو....ساداتی ریشه داره اصالت داره....داریم ب..دشمنی تو با ساداتی ها بخاطر حمایت همیشگی از استاد منطقیان هستش..اینو بدون ما فقط بخاطر تعصبات بویراحمد از استاد حمایت نمیکردیم بلکه بخاطر مردانگی ؛ شرافت ؛صداقت و رادمردی و ثابت قدم بودن استاد منطقیان از ایشان حمایت میکردیم و تا ابد پشت این مرد با اصالت خواهیم بود...در توصیف شما همان صحبتهای سالهای نچندان دور حاج بهرام تاجگردون کفایت می کند...درود بر روح و روان پاک شهید معلم سید جمال دولتخواه ...و آرزوی آینده ای روشنتر برای سید کمال
France
درود بر دولتخواه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
کرو جوون خوت بهلمو دولتخواه منطقیان یکی نونسه بو ایگوهونه ی اصلاحاته
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند بدور از هر دیدگاه سیاسی این . بنیاد شهید وامور ایثار گران نیست
کمال.‌‌
United States
کمال دایی تند رویهات بیچارت کرد....
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
رییس اداره نبودید،با و رایزنی و فشار خادمی استاندار اسبق مدیر شدید........شما تحمل دوستان هم فکر خودرا نداشتید...........بنیاد جای سیاسی بازی نیست
شاهد
Iran, Islamic Republic of
اقای دولت خواه خودت را به دیگران نچسبان،خودت را زیادی ،خود منطقیان
همکار
Iran, Islamic Republic of
زدی بنیاد دهدشت ،،،،،تمام همکاران از دستت ،،،همفکرات کجایند...........افراخته ،،،دیماد ،،،عدالتمند،،،پس مدیرکل تقصیر ندارد خودت نتونستی مدیریت کنی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فقط بدان مدیری که از خود تعریف میکند مدیر نیست و همچنین این جور که حضرتعالی صحبت کردید با زمین و زمان درگیرهستید و طلبکار.
خدمت بی منت کردید خدا آجر و پاداش تون را خواهد داد.
صیاد
Iran, Islamic Republic of
میگه این دولتخواه ، از یکطرف میگه بنیاد شهید سیاسی نباید بشه از یکطرف میگه من فقط در مسئولیت را در دولت منتسب به اصلاحطلبی پذیرفتم و .... حرفاش همش پر از بغض و ....هست.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برادر همین دولت بودی دیگه ..... استعلامت جواب نداد تقصیر کیه ؟ با مدیر کل و نماینده نتونستی تعامل برقرار کنی مقصر را گردن رئیسی میذاری این عکس هاشمی هم دیگه بهانه ای بیش نیست .....حتما ضعیف عمل کردی ...... همه چی را هم سیاسی کردی از صحبتهات هم کاملا مشخص هست .... تازه اگه.نبودی الان هم باید مثل بقیه تو خونه بیکار بودی ....
جانباز گمنام
Iran, Islamic Republic of
خداوند جناب آقای موسوی (مدیر کل)
چنین مدیران ونماینده حامی ایشان را از خانواده شهدا وجانبازان استان کهگیلویه و بویر احمد بزودی.هر مدیر وهر نماینده ای تاریخ مصرف دارد که انشاله بزودی را جمع کنند وبروند.
علی
Iran, Islamic Republic of
..اتفاقا از وقتی که شما رئیس شدید بنیاد شهید را سیاسی کردید..شما و آقای دیماد فقط شب و روزتان شده کار سیاسی..بنیاد شهید را سیاسی کردید و حالا از سیاسی کاری مینالید؟؟ضمنا من به عنوان یک فرزند شهید از شما میخواهم سعی نکنید از نام فرزند شهید استفاده بکنید و برای خود حقی ایجاد کنید
آسمان
Iran, Islamic Republic of
چرا بافرزندان شهیدان بی احترامی می کنند مگر ما هرچه داریم نه از خون شهیدان است
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام..جناب دولت خواه ،لطفا برگردید حمله تند خود به حاج عدل رو در گذشته مجددا مرور بفرمائید..بعد متوجه . خود در مورد. بنیاد شهید خواهید شد.. واقعا ارزش حفظ صندلی مدیریت به چه قیمتی؟؟
شهروند کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دولتخواه قبل از ریاست معتدل تر بود بعد از ریاست نه با مدیر کل و دیگر مسولان بالا دستی تعامل سازنده داشت که بتواند بودجه جذب کند نه با همکاران و زیر مجموعه خود و نه با ارباب رجوهای این نهاد مقدس در واقع .و تا پنج ماه قبل با استاد منطقیان هم ارتباطش را قطع کرده بود فقط راست میگویید که سیاسی کاری نمیکرد چون همش دنبال همایش گرفتن و کارها بود چنانچه خود در جمع همکاران اعتراف کرد درلول پایین) و علارغم ادعای اصلاح طلبی و خرد گرایی هیچگونه مشورتی نه با همکاران و نه با اهل خرد نداشت و تصمیم می‌گرفت
امین
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دولتخواه برادر عزیز به کجا چنین شتابان کمی آهسته تر.همه حرفهای شما سیاسی بود کلا تفکر و ذهن شما بجای مدیریت سیاسی کاریه از حرفاتون مشخصه. در ضمن شما اصلاح طلبی درست ولی مدیریت تون همه توی دولت آقای روحانیه که تبلیغات برای همین همفکران خودتون بود که الان وضع اینه
میخوای اصلاح طلب باش یا اصولگرا باید اصول مدیریت بلد باشی که جزعی ترین اصول مدیریت خوب صحبت کردن بدون هیچ توهین و داشتن سعه صدر .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1