کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

قدردانی اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی (+ تصاویر)

13 آذر 1397 ساعت 19:06

رئیس شورای اسلامی استان در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیری از خدمات اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.


جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، نعیمی رئیس شبکه بهداشت استان و رضایی قائم مقام و مشاور دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه رضا دلشادیان رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: امروز مردم استان در بحث زیرساخت‌های درمانی، بهداشتی و سلامت تلاش مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان را می‌بینند و آن را از نزدیک احساس می‌کنند.
دلشادیان تصریح کرد: در دوره مدیریت آقای ایلامی کارهای خیلی خوبی انجام گرفته است.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ساخت چندین بیمارستان، اورژانس و مراکز درمانی و بیش از ده‌ها خانه بهداشت در سطح استان اشاره کرد و گفت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت قابل تقدیر است.
وی گفت: از مسوولان دانشگاه می‌خواهیم که نسبت به بیمارستان و سایر مراکز درمانی شهر پاتاوه توجه ویژه‌ای شود.
دلشادیان همچنین از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، رئیس شورای اسلامی استان در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیری از خدمات اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.
در این لوح تقدیر آمده است که به شکرانه توفیق و به پاس قدردانی از جدیّت  همیشگی و  مجاهدت دایمی در راه خدمت  علمی، بهداشتی، درمانی، سلامت و فرهنگی حضرتعالی که ثمرات سازنده ای به میهن اسلامی و مردم استان کهگیلویه و بویراحمئ در طی چند سال متوالی درقالب مدیریت علمی و عملی عطا فرموده اید، این لوح تقدیر با هدفی وثیق و عمیق، تقدیم حضورتان می گردد.


کد مطلب: 405096

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405096/2/قدردانی-اعضای-شورای-اسلامی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-خدمات-رئیس-دانشگاه-علوم-پزشکی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1