تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۰۵۰۸۱
کبنا گزارش می دهد

اقدام خداپسندانه خیرین مازندرانی در گچساران+تصاویر

۲
کبنا ؛مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت : دو نیکوکار شمالی با حضور در موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها گچساران با اقدام خدا پسندانه  ایتام  این موسسه  را بیمه تامین عمر و بازنشستگی (بیمه پاسارگاد) کردند.
باشتویی عنوان کرد: در مرحله اول این طرح کودکان از بدو تولد تا سن 14 سالگی شامل این طرح می شدند.
وی عنوان کرد: این دو نیکوکار مازندرانی( آقایان رحمانی و برومند)  قبل از این در شهرهای یاسوج، سی سخت، دهدشت، چرام، لنده، بهمئی،سوق اقدام به بیمه  تامین عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد ایتام موسسه آبشار عاطفه ها کرده بودند.
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه گچساران  تصریح کرد: در مرحله اول این طرح تعداد 25 نفر از ایتام این موسسه توسط  خیرین ( رحمانی و برومند)بیمه تامین عمر و بازنشستگی (بیمه پاسارگارد) شدند.
باشتویی با تشکر ویژه از اقدام خداپسندانه دو نیکوکار شمالی( رحمانی، برومند) گفت: امروز شاهد لبخند و خوشحالی بر چهره کودکان یتیم موسسه آبشار عاطفه های شهرستان گچساران بودیم که قطعا اقدام خداپسندانه این عزیزان اجر اخروی در بر خواهد داشت.
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه گچساران بیان کرد که از ابتدای تشکیل این موسسه در سال ۱۳۹۲ تاکنون ۳۷۵ پرونده برای حمایت از نیازمندان در این شهرستان تشکیل شده است که تاکنون یکهزار و ۵۰۰ نفر زیر پوشش قرار گرفته اند.
باشتویی کمک به تامین هزینه های ایتام، زنان سرپرست خانوار و جهیزیه دختران را از مهمترین فعالیت های موسسه آبشار عاطفه ها در گچساران ذکر کرد.
گفتنی است: موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) تاسیس شد و این موسسه 400 شعبه در سراسر کشور در حال فعالیت دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1