کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

انتخابات پرحاشیه هیات مدیره و بازرس اتحادیه آرایشگران زنانه و مردانه گچساران به دور دوم کشیده شد+تصاویر

12 آذر 1397 ساعت 21:41

 انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس اتحادیه آرایشگران زنانه و مردانه  با حضور رضا شریفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران و سید آرش موسوی فرد رئیس امور اصناف و تشکل های صنفی صنعت،معدن و تجارت استان، هیات اجرایی برگزاری انتخابات، بازرس اتحادیه های صنفی در اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد


 انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس اتحادیه آرایشگران زنانه و مردانه  با حضور رضا شریفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران و سید آرش موسوی فرد رئیس امور اصناف و تشکل های صنفی صنعت،معدن و تجارت استان، هیات اجرایی برگزاری انتخابات، بازرس اتحادیه های صنفی در اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: با پایان یافتن مرحله بررسی صلاحیت نامزدهای اتحادیه آرایشگران زنانه و مردانه ، در نهایت 12 نفر برای عضویت در هیات مدیره و 3نفر برای تصدی مسئولیت بازرسی این اتحادیه تایید صلاحیت شدند که از این تعداد5 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهند شد.
رضا شریفی با بیان اینکه  نخستین بار است که انتخابات اتحادیه آرایشگران زنانه و مردانه به صورت الکترونیکی برگزار می شود ، عنوان کرد: برای شرکت در انتخابات ارائه اصل کارت شناسایی ملی و یا پروانه کسب و یا تصویر آن الزامی است.
شریفی عنوان کرد: با توجه به اینکه شرکت کنندگان در این انتخابات به حد نصاب نرسید، انتخابات به دور دوم کشیده شد.
 رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گچساران  تصریح کرد: طبق قانون نظام امور صنفی مصوب سال 1392 در دور اول این انتخابات باید یک سوم از اعضای صاحب پروانه کسب شرکت کنند تا برگزاری آن رسمیت پیدا کند و اگر در دور اول این انتخابات به حدنصاب نرسید در دور دوم باید یک چهارم از اعضای صنف حضور داشته باشند تا انتخابات جنبه قانونی پیدا کند.
گفتنی است: در این انتخابات از طرف آقایان هیچ فردی جهت حضور درهیات مدیره نامزد نشده بود که حرف و حدیث های هم بدنبال داشت این در حالی بود که  فعالیت نامزدهای زن در این انتخابات بسیار فعال و چشمگیر بود.
 
گزارش: حبیب قلندری
 
 


کد مطلب: 405073

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405073/2/انتخابات-پرحاشیه-هیات-مدیره-بازرس-اتحادیه-آرایشگران-زنانه-مردانه-گچساران-دور-دوم-کشیده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1