تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۰۵۰۵۰

بزرگداشت مرحوم نیکبخت کارمند منابع طبیعی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامی‌داشت مرحوم نیکبخت کارمند این اداره‌کل، گفت: زحمات حافظان بی‌ادعای منابع طبیعی فراموش‌ناشدنی است و برگزاری این مراسم، کمترین کاری است که برای پاسداشت مقام کارمند و زحمات این جوان فقید می‌توانستیم، انجام دهیم.
 اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یک کار انسانی، مجلس گرامی‌داشتی برای مرحوم مسعود نیکبخت، یکی از کارمندان جوان و نخبه خود که از سوی افرادی ناشناس به قتل رسیده، در مسجد محله تل‌زالی شهر یاسوج برگزار کرد.
در این مراسم که مدیرکل منابع طبیعی، کارمندان این نهاد، خانواده متوفی و جمع زیادی از مردم  و کارمندان و مدیران سایر ادارات حضور داشتند، خانواده مرحوم نیکبخت با دعوت همگان به آرامش از نیروهای نظامی و امنیتی در حادثه اخیر قدردانی کردند و همدردی همکاران فرزندشان به ویژه مدیرکل این نهاد را مرهمی بر درد خود دانستند.
غلام‌حسین حکمتیان، مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی صفات مرحوم مسعود نیکبخت، گفت: توسعه و پیشرفت هر سازمانی به نیروی انسانی آن وابسته است و این اداره‌کل با وظایف و رسالت‌های خطیری که به عهده دارد، با داشتن کارمندانی وظیفه‌شناس و دغدغه‌مند می‌تواند در مسیر اهداف تعیین شده گام بردارد.
وی افزود: برگزاری چنین مراسمی، کمترین کاری بود که به منظور تکریم مقام کارمند و زحمات این جوان فقید از عهده ما بر می‌آمد و امیدواریم که خداوند روح این مرحوم را با بزرگان و صلحا مشهور کند و به خانواده این عزیز هم صبر و تحمل عنایت کند.
حکمتیان تأکید کرد: خدمات و زحمات نیروهای بی‌ادعای منابع طبیعی فراموش شدنی نیست و ما اولین کسانی هستیم که باید قدردان این زحمات باشیم.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه مردم و کارمندان دولت برای حضور در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره این حافظ منابع ملی قدردانی کرد.
مرحوم نیکبخت از کارمندان منابع طبیعی شهرستان چرام و مؤلف چندین کتاب بوده است. او در سوم آذر، در حین برگشت از محل کار در یک روز بارانی در حالی که قصد ورود به منزلش را داشت جلوی همسر و پنج کودک صغیرش، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. او اهل دشتروم یاسوج است و خانواده او عاجزانه از پلیس و عوامل امنیتی انتظار دارند تا به هر شکلی قاتلین او را به دام بیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1