کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بزرگداشت مرحوم نیکبخت کارمند منابع طبیعی (+تصاویر)

12 آذر 1397 ساعت 0:07

حکمتیان تأکید کرد: خدمات و زحمات نیروهای بی‌ادعای منابع طبیعی فراموش شدنی نیست و ما اولین کسانی هستیم که باید قدردان این زحمات باشیم.


مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامی‌داشت مرحوم نیکبخت کارمند این اداره‌کل، گفت: زحمات حافظان بی‌ادعای منابع طبیعی فراموش‌ناشدنی است و برگزاری این مراسم، کمترین کاری است که برای پاسداشت مقام کارمند و زحمات این جوان فقید می‌توانستیم، انجام دهیم.
 اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در یک کار انسانی، مجلس گرامی‌داشتی برای مرحوم مسعود نیکبخت، یکی از کارمندان جوان و نخبه خود که از سوی افرادی ناشناس به قتل رسیده، در مسجد محله تل‌زالی شهر یاسوج برگزار کرد.
در این مراسم که مدیرکل منابع طبیعی، کارمندان این نهاد، خانواده متوفی و جمع زیادی از مردم  و کارمندان و مدیران سایر ادارات حضور داشتند، خانواده مرحوم نیکبخت با دعوت همگان به آرامش از نیروهای نظامی و امنیتی در حادثه اخیر قدردانی کردند و همدردی همکاران فرزندشان به ویژه مدیرکل این نهاد را مرهمی بر درد خود دانستند.
غلام‌حسین حکمتیان، مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن برخی صفات مرحوم مسعود نیکبخت، گفت: توسعه و پیشرفت هر سازمانی به نیروی انسانی آن وابسته است و این اداره‌کل با وظایف و رسالت‌های خطیری که به عهده دارد، با داشتن کارمندانی وظیفه‌شناس و دغدغه‌مند می‌تواند در مسیر اهداف تعیین شده گام بردارد.
وی افزود: برگزاری چنین مراسمی، کمترین کاری بود که به منظور تکریم مقام کارمند و زحمات این جوان فقید از عهده ما بر می‌آمد و امیدواریم که خداوند روح این مرحوم را با بزرگان و صلحا مشهور کند و به خانواده این عزیز هم صبر و تحمل عنایت کند.
حکمتیان تأکید کرد: خدمات و زحمات نیروهای بی‌ادعای منابع طبیعی فراموش شدنی نیست و ما اولین کسانی هستیم که باید قدردان این زحمات باشیم.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه مردم و کارمندان دولت برای حضور در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره این حافظ منابع ملی قدردانی کرد.
مرحوم نیکبخت از کارمندان منابع طبیعی شهرستان چرام و مؤلف چندین کتاب بوده است. او در سوم آذر، در حین برگشت از محل کار در یک روز بارانی در حالی که قصد ورود به منزلش را داشت جلوی همسر و پنج کودک صغیرش، مورد اصابت گلوله قرار گرفت. او اهل دشتروم یاسوج است و خانواده او عاجزانه از پلیس و عوامل امنیتی انتظار دارند تا به هر شکلی قاتلین او را به دام بیندازند.


کد مطلب: 405050

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/405050/2/بزرگداشت-مرحوم-نیکبخت-کارمند-منابع-طبیعی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1