تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۰۴۸۷۸
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

سیاست‌زدگی مردم کهگیلویه و بویراحمد را له می‌کند/ اصولگرا و اصلاح طلب سم مهلکی برای مملکت ماست

۰
کبنا ؛
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت: این مردم تشنه محبت و خدمت هستند و اگر ما بخواهیم این روند سیاست زدگی را ادامه دهیم مردم زیر دست و پا له خواهند شد و آن چیزی که باقی خواهد ماند تنها همان یاس و ناامیدی مردم است.
 در آخرین روز از هفته بسیج اجتماع بزرگ رزمندگان  و ایثارگران دوران دفاع مقدس با حضور سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و رزمندگان و ایثارگران در مصلای گچساران برگزار شد.
در این مراسم سردار حمید خرمدل با گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با نیمی از دنیا جنگیدیم و مقاومت کردیم که در نوع خودش افتخاری بس بزرگ است.
وی با بیان اینکه بسیج، نهاد افتخار و عزت است، گفت: هنوز در ابتدای انقلاب اسلامی بودیم که دشمنان ما آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی انواع و اقسام توطئه‌ها را علیه انقلاب چیدند و به طبس حمله کردند و کودتای نوژه را علیه ما به راه انداختند.
 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۸ سال جنگ را تحمیل کردند و سلاح شیمیایی به کار بردند، هواپیمای مسافربری ما را ساقط کردند و از منافقین حمایت کردند و ۱۷هزار نفر از مسوولان و مردم ما را به شهادت رساندند.
خرمدل تصریح کرد: در طول این ۴۰سال از عمر انقلاب که می گذرد دانشمندان ما را به شهادت رساندند فتنه های مختلفی علیه نظام اسلامی سازماندهی و طرح ریزی کردند؛ اما به حول و قوه الهی با آن فرهنگ و تفکر بسیجی که ریشه در باور و اعتقاد ملت ایران اسلامی داشته این نظام همچنان می درخشد.
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: امروز این شجره طیبه بسیج و این درخت تناور بارور شده است؛ هر چند هر اتفاقی که در هر کشور دیگری صورت می گرفت موجب نابودی و سکوت آن کشور می شد.
وی  با بیان اینکه تاسیس بسیج مستضعفین توسط امام راحل در سال 58 شکل گرفت، عنوان کرد: امروز نه تنها در کشورمان بلکه در کل منطقه، اروپا و حتی آمریکا به مانند الگویی شده است چرا که با این تفکر است که می توان در مقابل استکبار ایستاد.
خرمدل گفت: اتفاقاتی بسیار بزرگی در طول حیات ۴۰ساله انقلاب اسلامی صورت گرفته است و هر کسی که دلش برای این نظام و انقلاب می سوزد و فکرش برای نظام می تپد به نوعی هم یک بسیجی است.
وی تصریح کرد: امروز در تمامی عرصه ها اتفاقات بزرگی افتاده است و در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی صوت گرفته است.
خرمدل ابراز کرد: در همین کهگیلویه و بویراحمد اگر مقایسه ای نسبت به گذشته داشته باشیم اصلا قابل قیاس نیست چرا که در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حوزه دانشگاه ، مرکز آموزش عالی در این استان وجود نداشت، لیکن امروز در جای جای این استان الحمدالله این همه افراد شایسته و تحصیل کرده وجود دارد که می توانند چند استان را تغذیه کنند.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی نهاد سازی در بحث کمیته امداد، جهاد سازندگی، بنیاد مستضعفین، بنیاد مسکن، بهزیستی، بنیاد برکت و دیگر نهادها بود که همه این نهادها در سراسر کشور در جهت رفع محرومیت نقش آفرینی می کنند.
وی با اشاره به بخش کشاورزی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی که رژیم منحوس پهلوی آن را نابود کرده بود و کشاورزی این مملکت را با آن اصلاحات اراضی که داشت بیشتر از ۳۰درصد نمی توانسیم در حوزه کشاورزی خودکفا باشیم و امروز هفت برابر و بیش از۹۰درصد در حوزه کشاورزی خودکفا شده ایم .
خرمدل ادامه داد: در حوزه صنعت قبل از انقلاب ۵۴ میلیون دلار صادرات داشتیم و امروز ۳۱ میلیارد دلار صادرات داریم ، علی رغم همه تحریم ها و تخریب هایی که صورت گرفت و با همه این اوصاف امروز ما اقتصاد هفدهم در دنیا هستیم که جایگاه بالایی است.
وی افزود: در حوزه زیرساخت در همین استان کوهستانی، تونل ها و جاده ها ساخته شده است که انقلابی بزرگ در حوزه راه در این استان صورت گرفته است و این درحالی است که تا قبل از انقلاب فقط یک کیلومتر در یاسوج آسفالت وجود داشت.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز برای دور افتاده‌ترین روستای استان آب و برق و موارد دیگر صورت گرفته است و این به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی است که از ابتدای انقلاب تاکنون در دل مردم و مسئولین طنین انداز شده است.
وی گفت: در گذشته در حوزه سیاسی و پرستیژ بین الملل تنها یک ژاندارم منطقه بودیم و ۸۰هزار مستشار نظامی آمریکایی و اسرائیلی پول مردم را می خوردند و جاسوسی می کردند.
خرمدل در ادامه  عنوان کرد: جنگ اخیر آنها ۳۳روز طول کشید و تسلیم شدند، جنگ بعدی شان ۲۲روز طول کشید، جنگ بعد هم ۷روز طول کشید و هفته گذشته فقط ۲روز دوام آوردند و وزیر دفاع رژیم صهیونیستی تسلیم شد که این اوج حقارت دشمنان است.
فرمانده سپاه فتح استان در ادامه افزود: خانه عنکبوتی که در قرآن آمده است، اینجا مصداق پیدا می کند و همان بسیجیانی که در نوار غزه بودند ارتشی که ادعای پنجمین ارتش دنیا را داشت را ساقط کردند و این همان تلالو تفکر بسیجی است.
وی تصریح کرد: اما مسئله ای که بسیار بسیار مهم این است که آیا انقلاب ما در۴۰سالگی متوقف خواهد شد؟ که باید گفت خیر به اذن الله، دشمنان خواب هایی دیدند ولی هیچوقت تعبیر نخواهد شد و انقلاب ما متصل به انقلاب مهدی موعود (عج)خواهد شد.
خرمدل  ادامه داد: امروز می خواهیم تمدن بزرگ اسلامی را راه اندازی کنیم و انقلاب را اعتلا بخشیم ما باید زمینه سازان ظهور منجی باشیم، گوش و چشم مان باید سمت ولایت باشد تا راه را گم نکنیم و اگر امروز با این همه مشکلات و توطئه های دشمنان رهبری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نبودند معلوم نبود چه اتفاقی برایمان می افتاد.
وی افزود: انقلاب های متعددی در منطقه صورت گرفت و همه شکست خوردند و علمای آنها در دیدار با رهبر انقلاب گفتند که امروز ما متوجه می شویم که این نعمت ولایت چقدر ارزشمند است ،انقلاب‌های زیادی صورت گرفت ولی همه به شکست انجامیدند، چرا که ولایت و رهبری نداشتیم.
فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند این طریق را درستی طی کنیم بحث ولایت است نکته دوم اتحاد و همدلی است که اگر اتحاد نداشته باشیم دشمن درصفوف ما رخنه خواهد کرد.
خرمدل در ادامه تصریح کرد: این استان شایسته بهترین‌هاست  چرا که قریب ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است؛ بهترین نیروی انسانی، بهترین امکانات مادی، مردمانی با سرشت پاک، مردمی که سابقه یک قرن مبارزه علیه استبداد داشته اند.
وی گفت: به همین خاطر قبل از انقلاب دشمنان سعی داشتند که این استان را تحقیر و تخریب کنند، مردمانی که نه در دفاع مقدس بلکه قبل از انقلاب مبارزه و مقابله با استبداد را داشته اند، سیاست زدگی یک سم مهلک است و امروز بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی داریم و هر کسی که دل در گرو انقلاب و ولایت دارد باید متحد باشد.
خرمدل تصریح کرد: این چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب سم مهلکی برای مملکت ماست در حالی که حضرت آقا می فرمایند انقلابی، سیاست زدگی سم مهلک پیشرفت، اتحاد و همدلی است ما راهی جز اتحاد و همدلی نداریم و دشمن به شدت در این حوزه کار می کند که بین صفوف مردم و مسئولین رخنه ایجاد می کند.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: نکته سوم مدیریت جهادی و کار جهادی است برای فتح قله های علم و اقتصاد؛ دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است و انواع و اقسام تحریم های هوشمند را علیه ما بکار برده است و چون اقتصاد ما خودکفا و درونزا است هنوز مقاومت کرده و به حمدلله این مراحل را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی اظهارکرد: مدیریت جهادی، کار شبانه روزی و خدمت به مردم وظیفه هر کسی است و نکته چهارم هم به نوعی مردمداری و محبت به مردم است. مردم باید امیدوار باشند در حالی که دشمن با تحریم های ظالمانه خود می خواهد مردم را ناامید کند.
مردم شریف و بزرگی داریم
خرمدل تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که فاصله ای با مسئولین ندارند، حتما این انقلاب متصل به انقلاب صاحب الزمان (عج)خواهد شد.
وی ادامه داد: کار سازماندهی گردان های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را حتما در سراسر استان انجام خواهیم داد، همان روز اول اعلام کردیم که خادم خانواده های شهداء و ایثارگران هستیم و یک شعار را هم سرلوحه کارمان قرار دادیم که این مسائلی که باعث تفرقه و اختلاف در بین مردم شده است را باید از میان برداریم.
خرمدل خاطرنشان کرد: کار بسیارسختی است و این استان، استان سیاست زده است و این مردم تشنه محبت و خدمت هستند و اگر ما بخواهیم این روند سیاست زدگی را ادامه دهیم مردم زیر دست و پا له خواهند شد و آن چیزی که باقی خواهد ماند تنها همان یاس و ناامیدی مردم است.
منبع: فارس
عکس: خبرآوران
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1