تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۰۴۸۳۵
در جمع مردم گچساران مطرح شد

تاجگردون: «هدایت‌خواه» به شعور مردم گچساران توهین کرد/ شورای نگهبان بینی و بین‌الله اگر من چنین حرفی را می‌زدم، من را تایید می‌کردید/ یزید فرزند کی بود من فرزند کی بودم

۴۸
۴
کبنا ؛جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و اقشار مختف مردم در محل پدخندق دوگنبدان برگزار شد.
تاجگردون دراین جشن ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: رسول آمد و با ولادت او دیوار کسری فرو ریخت، فرمانروای ایران لرزید آتشکده فارس که هزارسال خاموش نبود، خاموش شد او آمد و دین خود را بر جامعه خود عرضه کرد.
وی افزود: او ابتدا خود را به جامعه نشان داد، فضای جامعه را و او آمد به کلام قرآن چند چیز را به جامعه عرضه کند. او همدرد مردم بود و با درد مردم آشنا بود او مأمور مهر و مهربانی بود، پیامبر مهربانی بود. وظیفه داشت مهر و مهربانی را برای کل جامعه پیاده کند.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بسیج گفت: امام راحل فرمودند؛ ای کاش من یک بسیجی بودم امروز امنیت کشور و ایران با اقتدار نتیجه رشادت بسیجیانی است که در جبهه‌های جنگ جنگیدند و رشادت کردند تا یک ایران با اقتدار را داشته باشیم.
تاج‌گردون تصریح کرد:  امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است من گفتم ۷۰ الی ۸۰ درصد از جامعه ما جنگ را ندیده‌اند اما ما نباید بگذاریم این اتفاق برای رشادت‌ها، جبهه و بسیج روی دهد بسیج را آنچنان که هست و بود امام ما گفت و شهدای ما در آن قاموس جنگیده‌اند بسیج را آنچنان باید حفظ کرد خلوص داشتند و صادق بودند و با عشق می‌جنگیدند و با عشق به وطنشان و به دینشان می‌بالیدند این بسیج بود که باید بمانند و می‌ماند.
وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم هفته بسیج به ظواهر اوامر نرویم من از دست‌اندرکاران هفته بسیج می‌خواهم عمق بسیج را نشان بدهید وقتی می‌خواهید نشان بدهید چه کسی بسیجی است آن کسی را که ۸۰ ماه بسیجی بود ندیدم یک بار از او تجلیل شود، چه اشکال دارد یک روز تمام بسیجی‌های گچساران را جمع کنید و هر کس یک خاطره‌اش را تعریف کند، بسیاری از بسیجی‌ها  از صف جا مانده‌اند و حسرت می‌خوردند، بسیج یک فرهنگ بود که آن فرهنگ ما را و وطن ما را نگه داشت قدر آن را بدانید با همه نگرانی‌ها قدر بسیج را بدانیم بسیج را به این و آن وصل نکنید.
تاج‌گردون افزود:  درست است در شهر ما بعضی اوقات چیزهای درست می‌کنند من زمان انتخابات هم گفتم  من بعضی اوقات شک می‌کنم نکند جبهه‌ای که ما رفتیم جبهه دیگری بود اصلاً جنگ نبود الان یک چیز دیگری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: گچساران ما روند خوبی برای توسعه و عمران گرفته و خوب پیش می‌رود فضا را دوستان ما کمی سیاسی کرده‌اند من در باشت نیز عرض کردم سیاسی کردن همه آن دوستانی که احساس می‌کنند می‌توانند عرصه خدمت را داشته باشند برای کسوت وکالت مردم و نمایندگی بالاخره تشخیص با خودشان است و می‌آیند کار می‌کنند اما این بازی و این فضا یک سهم‌گیری است و سهم‌گیری هم متوجه من نیست متوجه خوشان است دارند از همدیگر سهم می‌گیرند.
تاج‌گردون بیان کرد: اولاً  من حدود یکسال و هفت ماه دیگر اگر عمر اجازه بدهد، نماینده شما هستم اینقد هم بخیل نیستم اگر کسی کمکم بکند و ایده‌ای بگوید، بیانش نکنم عمر است و مشخص نیست، تا کجا بکشد و بعد انتخابات است و مردم سرنوشت را مشخص می‌کنند.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان چند روز گذشته ستار هدایت‌خواه و مقایسه وی با یزید، گفت: درسته عزیزی به شعور ملت گچساران توهین کرده و به رای بنده و مردم توهین کرده است و من او را به قیامت واگذار کردم، بسیار وقیحانه، زشت  و دور از ادب و نزاکت بود. و دین می‌گوید اینکه کسی محبوب باشد ملاک نیست، یزید هم محبوب بود، بعد که آمد درستش کند، گفت: رأی زیاد مهم نیست با یزید هم مردم بیعت کردند.
تاج‌گردون افزود: شورای محترم نگهبان بینی و بین‌الله اگر من چنین حرفی را می‌زدم. من را تایید می‌کردید، حتماً تایید نمی‌کردید، آیا رأی در جمهوری اسلامی با بیعت زورکی با یزید دوتاش یکی است؟
وی گفت: اینکه به شعور مردم گچساران توهین کردن و بعد دعوتش کردن تا در همین شهر بازی سیاسی کند، این کجا در جهت توسعه، عمران و آبادانی و عزت مردم گچساران است.
تاج‌گردون تصریح کرد: من وکیل شما هستم، مگه می‌شود سکوت کنم، مریض هستم و حالم خوب نیست، دکترم گفته؛ باید سکوت کنم. نمی‌شود حرف نزنم. تو به ملتم توهین کردی تو به رأی ملتم توهین کردی، یزید کی بود من کی هستم. یزید فرزند کی بود من فرزند کی بودم. یزید شیر چه کسی را خورد من شیر چه کسی را خوردم. یزید کجا جنگید من کجا جنگیدم. یزید زیر بیرق چه کسی بود و من زیر بیرق چه کسی.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم وضو گرفته‌اند و رأی داده‌اند. مردم در آن زمان با نیزه و شمشیر رفتند و با یزید بیعت کردند. این‌ها یکی هستند؟ تو در کجا درس دین را خوانده‌ای.
تاج‌گردون گفت: در زمان انتخابات به من گفتند چرا گفته‌ای با روحانی به جهنم می‌رویم با این‌ها به بهشت نمی‌رویم. من اتفاقاً حرفم همین بود همان روزها هم  همین حرف را زدم. گفتند ما حسینی هستیم، این‌ها یزیدی هستند. گفتند ما بهشتی هستیم. این‌ها جهنمی هستند، گفتم اگر بهشتی که رسول اکرم (ص) می‌گوید، قرآن می‌گوید و ما شناخته‌ایم این است اگر یزیدی که شما می‌گویید و حسینی که ما خوانده‌ایم، حسینی که ما خوانده‌ایم برای اسطوره شدن شهید نشد.
وی گفت: گفتم اگر این یزید اگر این حسین و بهشت و جهنم و اگر این بهشتی که شما تعریف می‌کنید بهشتی نیست که ما در پای منبرها و کتاب‌ها خوانده‌ایم.
تاج‌گردون با بیان اینکه فیلسوفی می‌گوید انسان‌های دین‌دار به سه روش دین را کسب می‌کنند و با آن زندگی می‌کنند، گفت: گروه نخست دین‌داران مصلحتی هستند و گروه دوم کسانی هستند که دین را با معرفت کسب می‌کنند، گروه سوم نیز دوست دارند دین را تجربه کنند و امروز بسیاری این‌گونه هستند تلفیقی از گروه نخست و سوم که این فرهنگ دینی است.
وی بیان کرد: بستگی دارد ما کدامیک از این سه گروه باشیم هر سه برای جامعه لازم است عزیران کسانی که نقد می‌کنید به دین و انقلاب نمی‌خواهم. ترا تکفیر کنم می‌خواهم بگویم انقلابی نیستی و دین نداری دین ما کتاب ما قران ما یکی است دین من مخالف شادی نیست قرآن و دین نیز همین را می‌گوید من در مکتب دین یاد گرفتم که مخالف را تحمل کنم کسی را که نقد می‌کند تحمل کنم تحمل کنم یک غربی را تو غربی را تکفیر می‌کنی دلیل ندارد که  اگر این اتفاق بیفتند تو یک نفر دیگر را تکفیر کنی آن هم با یزید.
تاج‌گردون افزود: من این را توهین می‌دانم و از مسئئولان محترم شهرم، برادران عزیز بسیج، سپاه، روحانیون، سازمان تبلیغات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهش می‌کنم من این را توهین می‌دانم به مردم و شعور مردم یک زنجیره به هم پیوسته است ادامه دارد، منتظر باشید بقیه هم خواهند آمد.
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌خواهم تعصب این و آن را بگیرم این فرهنگ مضموم است در هر جا باشد باید با او مقابله کرد. شک نکنید یکی مثل من کوچک‌ترین لخته  جریان اقتصادی و مالی و ضدانقلابی داشتم. الان خدا می‌داند کجا بودم.
تاج‌گردون تصریح کرد: پس خود را انقلابی نخوانید و دیگران را ضدانقلاب، خود را بسیجی ندانید و دیگران را غیربسیجی.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
والا ما که نفهمیدیم چه گفت انشا الله خودش فهمیده باشه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون لطفا از جانب مردم گچساران صحبت نکنید.
حسن
Iran, Islamic Republic of
اول شفا بعد به راه راست آمین
اکبر پور از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
.
کل بودجه ی کشور را از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب. و جایی پیمانی داده نشده مگر اینکه. بعد اومدی چند ردیف کردی که من فرزند کی هستم و یزید فرزند کی ... بابا کل استان را بواسطه ی این جایگاه قبضه کرده ای ... حتی گفته میشه اسباب و . البته برخی شون را ، حالا که بزرگان شورای نگهبان . داری حمله به جلو می کنی نه بسته دیگه دست از سر این استان فلاکت زده بردار بگذار تا اگه در فقریم دیگه این همه ظلم و بی عدالتی را نبینیم درسته رفتی جنگ درسته خانواده شهیدی .
سعيد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقاي اكبرپور من اهل گچساران هستم، حرف شما كاملا متين است. يكي از دوستان كه پيمانكار است و اهل خوزستان تعريف ميكرد براي انجام يه پروژه تو چابهار دعوت شده بودم، وقتي رفتم اونجا ديدم هر چي پروژه درست و حسابي است . ميدونن كه كي و كجا چي بگن كه به كارشون بياد ولي خدا رو شكر كه اغلب مردم دستشون رو خوندن
هماى رحمت
Iran, Islamic Republic of
هدايت خواه استاد اخلاق هست . در مجلس و گچساران
صدات و بلند كردى كارت تم
Iran, Islamic Republic of
د/تاج بروخودت مداواکن چوب خداصداندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام من نمیگم تاجگردون عالی ولی اینو میدونم که هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
حتما ومردم نمیدونستن؟؟؟؟
باشتی۹
United States
استاد اخلاق اگه این باشد باید به اخلاق .چه اخلاقی که تحمل محبوبیت هم دینش را ندارد این چه اخلاقیست که خودرا دین دار ودیگران .میداند طرفداران او هم مثل او فکر میکنند تفاوت درهمین درست اندیشیدن است
بهادر
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به اقای هدایتخواه اما می بایست بدانیم خود انقلابی پنداری و منتقدان پنداری بدترین.در مقطع زمانی فعلی ست.
اقای هدایتخواه بدانید چنانچه دکتر تاجگردون محبوب حامیانش هست نه بدلیل برخورداری از رانت قدرت , ثروت , تطمیع و یا داشتن ابزارهای تهدید جهت ترساندن مردم برای گرایش به ایشان هست....بلکه عملکرد , کارایی و دیگر مُحَسناتَش هست که موجب محبوبیتش شده.

البته بنده بعنوان حامی تاجگردون به مانند حامیان شما تاج را بری از هر گونه عیب و نقص نمیدانم بلکه به ایشان نقد هم دارم اما طرفداران شما یک جایگاه قدوسی برایتان تعریف نموده اند و بدانید این تعریف بسیار خطرناک هست هم برای شما و هم دین و هم ملت....
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه عضو کمسیون فرهنگی . را نتونست درست کنه میخواد بسیج که شجره طیبه یادگار امام است به خاطر بعضی ها دست خوش ساسی کاری های شد که جز کم رنگ کردن چیزی را در بر نخواهد داشت متا سفانه هنوز سپاه احمدی نژاد بقایی مشایی براشون عبرت نشده نباید آرمانهای انقلاب وشهدا را خرج مسائل سیاسی وجناحی کرد آقای توی گچساران به نام شهدا متینگ سیاسی برای جبهه پایداری برگزار میکند
United States
همتون مثل هم هستین.اون از.هم همین طور.کاش به حرف دکترت گوش می کردی وبه سرنوشت ...دچارنمی شدی.ولی نمیذاره وسرنوشت توهم مثل اون میشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام درود بر دکتر ستار هدایت خواه
دانشجویان دهدشت مقیم شیراز
Russian Federation
درود بر شرفت مرد بزرگ و انقلابی
تاجگردون یادگار شهدای ماست
تاجگردون حسینی و کربلایی است
تاجگردون بسیجی و ضد فتنه است.
تاج خیلی به خودت فشار نیار
افشین پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر شهریار کشورمان
سخنانتان را از نزدیک شنیدیم و تایید آحاد مردم گچساران را بعداز یکسال و هفتماه دیگر در صندوق رای به شما با پاسخ آری خواهیم داد
United Arab Emirates
درود بر هدایت خواه که دو کلمه
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تند نرو من در همون جلسه بودم یک دانشجویی با کلمات بسیار سخیف نظر اقای هدایتخواه را در مورد شما خواست ایشون گفتند علیرغم شایستگی در بعضی موارد غیره انقلابی عمل نموده ایت.درست هم گفته بحث یزید در مورد شما اصلا نبوده
طاها
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست//خاندان نبوتش گم شد
که از حضرت نوح بالا تر نیوده است؟؟ایا خود عمر بن سعد در جبهه اسلام نجنگیده بودند؟؟ابا مردم کوفه نمیگفتند حسین بیا ما زیر بیرق تو هستیم؟؟وقت عمل که رسید چه شد؟؟؟این ها که شما میفرمایید . و جبهه و..ملاک نیست..ملاک عمل شماست
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دکتر تاج گردون تو یک چهره ماندگار در تاریخ قوم لر هستی بهت افتخار می کنیم دوست داریم و به این حرفای خاله زنکی بها نده . خدا نگهدارت باشه
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت خواه اسوه اخلاق وغیرت وابروی استان می باشد مردم گچساران برادران ما وربطی به این قضیه ندارد
Iran, Islamic Republic of
خب حالا درست .بگو ببینیم برجام چی شد . دلار چی شد پوشک چی شد . آقای تاجگردون مردم ما فهیمند فرار به جلو نکنید . من خودم توی اون جلسه بودم اصلا ایشون شما را با یزید یکی نکرد فقط میخواست برسونه که مقبولیت مشروعیت نمی آورد .
حسن کمایی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون؛بی شک کنایه یاتشبیه آقای هدایتخواه امرپسندیده ای نبود وخود ایشان بایدپاسخگوباشد! ولی متاسفانه شما هم آن کاندیدی که دو سال قبل مردم گچساران وباشت صادقانه به شمابه عنوان شخصی راستگو وقدرشناس رای دادند..!شمامصلحت خواهی ؛ . رادر منطقه باشت وگچساران به ویژه برای قشر خاصی ازاطرافیان رواج دادی وقربانی حقیقت نمودی!!همان خصلتی که بسیاری از اشخاص بعداز. انجام دادند.ابه سخره گرفتندومردم را با وعده های .خودنمودند!! این عمل هم موردمذمت خدا وپیامبران است!! لیکن قیافه حق به جانب هم میگیرند به خیال خودشان مردم !! برادرعزیز درست که شماهم ازخانواده معززشهدا هستیدکه جایگاه خاصی دارند؛ اماهمه اعمال ورفتارافرادرا نمی توان به آن عزیزان نسبت داد!!درآخر بایدعرض نمایم جنابعالی هم آن وکیل ونماینده دوسال قبل نخواهیدبودکه فکرکنید مردم گچساران وباشت به همان دید ازشما حمایت کنندکه؛؛ مار میت اذ رمیت ولاکن الله رمی ....
بهنام
United Kingdom
بسیار خوب یقه هر کی رو میگیری بگیر فقط این افرادی رو که استان رو قبضه کردنه و منور الفکرهای جنابعالی هستن و
هر جوری میلشون میکشه انجام میدن.... کی یقه اینا و شما رو بگیره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در نیار آقای تاجگردون. استادی.چه بلایی سر ما جوونای گچساران و باشتی ؟ سیل بیکارای گچساران رو ببین . کردن هم حدی داره.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه و ااستاد اخلاق؟!!!!
چه حرف
اینها منتظر فرصت هستند که مردم را
اینها برای رسیدن به قدرت از هر روشی و ابزاری مثل و غیره استفاده می کنند
تاجگردون خوب گفت هدایتخواه به شعور و عزت مردم گچساران توهین می کند و از طرف دیگر توسط عده ای مردم گچساران دعوت می شود در گچساران تا فعالیت سیاسی انجام دهد
اگر این کار در بویراحمد صورت می گرفت.یکردند ان گچسارانی را که بهشون توهین کرده
جدید با حمایت مدعیان انقلاب در گچساران رد حال وقوع است ولی مطمئن باشند که از محصول این . نخواهند خورد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به بضیها شک کامل دارم اینکه کسی خودجانبازوبرادزشهیدباشدوتمام عمردرخدمت انقلاب باشدبعد مقایسه شودجای بس تامل است ازهمین صحبتهاریزش شان شروع شده روزی همین افراداحمدی نژادراعلم کردندوحمایت کردندالان احمدی نژادکجاست چرابه تاجگردون توهین میشودچرابه یک دانشمندکه دردوران نقاهت بیماریست حمله میکنند
هستم و بیدار
Iran, Islamic Republic of
ایندفعه شورای نگهبان بیدارتر عمل خواهد کرد و انشالله تایید نخواهی شد که افراد درجه یک خودتو بیاری سرکار و مردم مظلوم و جوانان بدبخت لیشتر و.... دنبال کار باشند و .مردم دیگر بیدار شده ان . برو خدا روزیتو جای دیگر حواله کند . جوالان دهی بس است .
Iran, Islamic Republic of

هدایتخواه این حرف را نزده
سعید
Iran, Islamic Republic of
ملا نصر الدین آقای تاجگردون گفته حرف حق تلخ است
روشن
Iran, Islamic Republic of
این همه تاجگردون تاجگردون و متانت و... می گفتند این بود؟! تعصب و کدورت از حرف های شما می باره! ضمنا" جوری صحبت می کردید که مردم متوجه بشن!!!
Iran, Islamic Republic of
درک صحبت های هدایت خواه سخت است ایشان شما را با یزید مقایسه نکرده شروط انقلابی بودن را مطرح کرده اگر در وجدان خودن این شرطها را دارید پس انقلابی هستی و پیش وجدان خودت راضی هستی
چرام
Iran, Islamic Republic of
جناب. مظلوم نمایی هستی
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون جناب هدایت خواه حرف حسابی زده مبنی بر اینکه محبوبیت دلیل کامل بر صحیح بودن روش ها یا کارها یا ارزیابی کامل از عملکرد هیچ کس نیست.
کاملا دقیق و صحیح و سنجیده و مطابق با شعور هر ملتی است. علی رغم فهم این مطلب دوست دارند در مقابل این حرف مثلا پاسخی داده باشند و غافل از اینگه در واقع را به نمایش می گذارند.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کن....از پولهای که در زمان نماینده ای ایشون که از سازمان تامین اجتماعی کشور گرفتن و خرج انتخابشان کردندبگو..
حق بین
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه فقط گفتند که ایشان انقلابی نیست و در جواب کسی که گفت مردم ایشان را دوست دارند و می خواهند گفت مردم هم یزید را خواستند! بنابراین این همه تفسیر و ناراحتی ندارد مطلب دو قسمت دارد قسمت اول انقلابی بودن و انقلابی ماندن است که خود تاجگردون به این سئوال شفاف پاسخ دهد که آیا انقلابی است؟ قسمت دوم مسئله یزید بود مردمی که در آن زمان امام حسین را شهید کردند ناخواسته یزید را تایید کردند بنابراین وقتی سئوال کننده بحث مردم را پیش می کشد ایشان اینگونه پاسخ دادند و گرنه منظور ایشان مقایسه نبود. ایشان فقط گفتند انقلابی نیست و این هیچ لطمه ای به رزمنده بودن و خانواده شهید بودن و مسلمان و شیعه بودن جناب آقای تاجگردون وارد نمی کند چون انقلابی ماندن مهم و سخت است نتیجه اینکه آقای تاجگردون نیاز نیست این همه این ور آن ور برود پاسخ دهد آیا انقلابی ماند؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوم باشت هستید که اگه انقلاب اسلامی میخواست سخت برخورد کنه. !
حالا متوجه شدید.
مردم گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون لطف کن از طرف ما مردم حرف نزن و با سیاسی کاری، مپای ما رو ب مسائل شخصی خودت و دکتر هدایتخواه گره نزن!
ما دیگه گول این حرفا و سیاسی بازیا رو نمیخوریم...
علی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه حرف میزنه. که هدایت استان کهگیلویه و بویراحمد را عهده دار میباشه . هیچی در چنته نداره. هم چیزی در بساط نداره .
Iran, Islamic Republic of
چطور نمی دانیم تو پسر کی هستی الان هم دست بردار
Iran, Islamic Republic of
ای
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام
بهتر این است که آقای تاجگردون در این شب ها بجای
اینکه برود از این و آن تقاضا کند و برایش متن جهت
پاسخ بنویسد،یکبار دیگر به مطالعه
بپردازد!
ببیند . کجا هست و در نهایت کجا خواهد رفت!
فکر کنم باید قبول داشته باشی که امثال شما و آقای زارع
حالا حالاها مونده که اساتید اخلاق نظیر آقای هدایتخواه
را بشناسید!
قطعا استدلال های استاد . غیر قابل فهم
و هضم است!!!!
Iran, Islamic Republic of
این اب گل الود دیگه برا شما ماهی نداره بعدش هم اگه کمی دقت می کردی سخن هدایتخواه دو بخش بود اول اینکه. دوم اینکه یه مثال ایشان زد که رای و بیعت ملاک انقلابی و غیره نیست و به اصطلاح در مثال مناقشه نیست
حال اگه نمی دانی و با نمی خواهی اقرار کنی یه نگاهی به ماحصل تصمیماتت کن
راستی دلار بر اساس جیب فقرای منطقه ات چند
جناب رییس الاقتصاد مجلس تورم در گچسارانت چند درصد
تو زارع که بر طبل روحانی و برجام کوبیدی ایا می دانستید که این عرصه مرد کهن می خواهد
شنیدم یه جا گفتی جناب دلارو گرون کرد حال بگو تو چه کردی
تو زارع می دونستی که جنین برجام مرده از شکم بیرون اومد ولی همچنان مدافعش بودی
تازه هدایتخوا گفت تو باید به تاریخ پاسخ بدهی
تاریخی که به واسطه ترکمنچای و گلستان و برجامت متضرر شد
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خار چشم . نام دیگر پایداریها ، پادوهای گروه. عدالت محور میباشد .
Iran, Islamic Republic of
هم نیستی چه برسه به تاخ
خدا جای حق نشس.جمع شد
کینا میدونم منتشر نمیکنی چون خودت
Iran, Islamic Republic of
ه . ودر محکوم کردن فتنه سخنگو و میشوی؟
چه کسی در زمان انتخابات به شما گفت جهنمی هستی،چه کسی حرف از بهشت وجهنم زده جز شما که در فضای انتخابات از ترس رقیب هرکاری کردید و بعدها خلافش را به دیگران نسبت دادی،حالا شما. حرفی میزنی پاش وایسا.
شما حرفکه از شوری نگهبان میزنی و تایید صلاحیت معلومه هر جلسه وتجمعی را انتخاباتی میبینی..مگه ایشون رقیب شما بود که بجای قوه قضائیه از شورای نگهبان شکوه میکنی و
مدام .و دنبال سرکوب مخالفین هستی
یک روز با امام جمعه امروز هم با ایشون که در جواب سوال دانشجویان جواب داده.
اینقدر استدلال هایت هست ک فرض کردن مردم نمیشه چیزی اسمش رو گذاشت.
فقط اینو میتونم بگم
قدرت مثل مشتی ریگ هست که در دست باشه،بگو زیاد برای نگه داشتنش فشارش بدی همه از دستت خواهند ریخت.
بسهچون از بس از عناوین. استفاده ی ابزاری کردن و خلاف اون آرمان رفتار و عمل کردن.
خودش میاد و جلوی همه برای سوت و کف در دهدشت میگه ما با روحانی به جهنم هم می‌رویم بعد میگه من در جواب دیگران گفتم...کدام دیگران ؟
برای خود و مردم با روش. دشمن فرضی ترسیم کرده و مدام ا. اون متنعم میشید
بعد که وقت پاسخگو بودن میرسه یه بهانه‌ای پیدا میکنید برای . از جواب دادن به دلار بیست تومنی که حاصل تکرار شماست
زود هم مردم را جلو میاندازند و پشتش با خیال راح.گونه رفتار می‌کنند
بسه دیگه اینهمه .
بسه از خدا بترسید
توراخدا صبحت های ایشون و استدلال هاش را بذارید کنار صحبت های آقای هدایت خواه.
بینی و بین الله کدام دقیق تر و با منطق تر مطلب زده

و کدام . وبی پایه است.
کلمه ای که مثال زده را از یزید که در مثل مناقشه نیست، آورده مرجع کلام و استدلال خویش قرار داده
آخه اینهمه سست از کسی که ادعای دکتر بودن میکنه و خودش را در همون فضاهای احساسی میرشکار معرفی کرده بعیده اینهم
خب شما که ترسی نداری وکوتاه نمی آیی از دفاع از حق مردم که بقول خودت در دوتا کلام هدایت خواه پایمال شده ،برو و در یک برنامه زنده یا در دانشگاهی که دعوت هم کرده مناظره کن و اسکات خصم کن.
و برای مردم روشنگری حاصل بشه.
تا رسوا شود هرکه در او غش باشد.

یاعلی
عباسی ابدهگاه
Iran, Islamic Republic of
تومحبوب و عزیزی شهری۰تو هر دوره نماینده این شهرخواهی ماند هدایت خواه اگه .گام برمی داشت شک نکنید بازنماینده استان بود لابدغیر ازین بود که انتخاب نشد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1