تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۰۴۷۲۸
در بازدید مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت مطرح شد؛

افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی باشت تا 15 آذرماه  97/ متخصصین طب اورژانس و دستگاه رادیولوژی در بیمارستان باشت

۰
کبنا ؛
در بازدید مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت مطرح شد؛
افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی باشت تا 15 آذرماه  97/ متخصصین طب اورژانس و دستگاه رادیولوژی در بیمارستان باشت 
در بازدید مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت از بیمارستان 32 تختخوابی باشت،  معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان از افتتاح این مرکز درمانی تا 15 آذرماه 97 خبر داد.
به منظور تسریع در عملیات تکمیل و تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی باشت، دکتر رضایی، مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت به همراه  دکتر قایدی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان، مسولان شهرستان و بخشدارمرکزی باشت از این مرکز بهداشتی و درمانی بازدید کردند.
دکتر امام بخش قایدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به مسئولیت دکتر رضایی در زمینه خرید تجهیزات پزشکی، معاونت محترم درمان وزارت بهداشت از بیمارستان های یاسوج و باشت بازدید کرد و در این بازدید مقرر شد با پیگیری وی و از طریق هیأت امنا تجهیزات باقیمانده جهت راه اهدازی این دو بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گیرد و دانشگاه نیز زمینه انتقال و نصب تجهیزات به مراکز درمانی مورد نظر را فراهم آورد.
وی با بیان اینکه هدف از این بازدید تسریع در عملیات تجهیز بیمارستان های یاسوج و باشت است، ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی های انجام شده شاهد افتتاح این مراکز درمانی در 15 آذرماه 97 با حضور وزیر بهداشت و معاون اول رییس جمهور در شهرستان های بویراحمد و باشت باشیم. 
دکتر قائدی اضافه کرد: در بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی باشت ، دکتر رضایی قول مساعد جهت پرداخت 150 میلیون تومان پول نقد جهت خرید دستگاه اکسیژن ساز که از ملزومات این بیمارستان بود را داده اند و همچنین با توجه به رایزنی های قبلی نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس با مدیر بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر رضایی قول مساعدت جهت تهیه کلیه تجهیزات بیمارستان های باشت و یاسوج را نیز داده اند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان این بازدید را زمینه ای برای اطمینان از تکمیل بیمارستان های باشت و یاسوج دانست و افزود: این اقدام زمینه ای برای سفر وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به اختمال فراوان معاون محترم رئیس جمهور جهت افتتاح بیمارستان های یاسوج، باشت و مرکز اتفاقات بیمارستان دهدشت خواهد بود. 
دکتر قائدی به وجود مشکل در تأسیسات بیمارستان باشت اشاره کرد و گفت: با رایزنی های انجام شده با همکاران ما در واحد تأسیسات شرکت متبوع مقرر گردید ابتدا نقشه ای تهیه و سپس اجرایی شود که قول تکمیل تا 10 آذرماه داده شده است. 
وی با تقدیر از همکار ی بخشدار مرکزی  باشت به جهت همکاری برای افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: بخشدار مرکزی  باشت نیز قول مساعد داده اند که ظرف مدت یک هفته نسبت به بهسازی و آسفالت مسیر بیمارستان و همچنین روشنایی مسیر اقدام نمایند. 
دکتر قائدی تصریح کرد: معاونت غذا و داروی علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان باشت برای برطرف شدن نواقص این امور را پیگیری خواهند کرد. 
 وی اضافه کرد: برخی از تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز بیمارستان نیز از طریق هیأت امنا و بخشی دیگر نیز از طریق استعلام خریداری و در اختیار بیمارستان 32 تختخوابی باشت قرار خواهند گرفت. 
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان راه اندازی دستگاه رادیولوژی در بیمارستان باشت را از دیگر خدمات مورد نظر برشمرد و افزود: با توجه به اینکه در هر استان تنها یک دستگاه رادیولوژی اختصاص می یافت اما با مساعدت دکتر رضایی و با توجه به نیاز استان مقرر گردید دستگاه رادیولوژی بیمارستان 32 تختخوابی باشت نیز جهت
استقرار در این مکان درمانی در آینده نزدیک نصب و راه اندازی شود. 
دکتر قائدی مجهز سدن بیمارستان 32 تختخوابی باشت به پزشکان متخصص طب اورژانس را نویدی دیگر از سوی وزارت بهداشت برای ارائه خدمات مناسب به مردم شهرستان باشت برشمرد و اضافه کرد: با وجود این متخصصین همه اقدامات اولیه و روتین بیمار انجام خواهد شد و امید است در صورت مراجعه بیمار به این مرکز بدون معطلی مراحل درمان طی و تنها در صورت نیاز به جراحی های پیچیده به مراکز دیگر منتقل شود.
وی در پایان از تلاش های دکتر رضایی مدیر بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان باشت، مرکز تجهیزات پزشکی و تدارکات  مرکز استان، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و بخشدار مرکزی باشت  به جهت تسریع در راه اند ازی این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.
دکتر رضایی مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان 32 تختخوابی باشت نیاز منطقه محروم باشت بود و خوشحالیم که چنین بیمارستانی ساخته شده است.
وی با بیان اینکه کلیه تجهیزات بیمارستان 32 تختخوابی باشت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است ادامه داد: بازدید از این بیمارستان به عمل آمده و امید است مجری طرح در خصوص ساخت تأسیسات نهایت تلاش خود را انجام دهند.
دکتر رضایی تصریح کرد: باقیمانده تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان نیز تا یک هفته آینده در اختیار این مرکز درمانی جهت راه اندازی قرار خواهد گرفت.
خبرنگار فتح الله پوران پور
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1