تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۶۵۸
در دهمین جشنواره نخستین ﻭﺍﮊه آب مطرح شد

وقتی فرماندار گچساران قاطی می‌کند + تصاویر

۲
کبنا ؛دهمین جشنواره نخستین واژه آب در گچساران با حضورعبدالرحیم رحیمی فرماندار، سید بهنام پاد رئیس آبفا دوگنبدان، علی جعفری دیزگانی رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز، کیانوش بلوطی عضو شورای شهر دوگنبدان، حشمت الله دشتی مسئول دفتر نماینده، مسئولان اداره آموزش و پرورش و اولیاء دانش آموزان در دبستان دخترانه امامت گچساران برگزار شد.
در این جشنواره رئیس آبفا دوگنبدان اظهار کرد: به منظور ترویج مصرف بهینه آب و نهادینه کردن فرهنگ مصرف آن در بین  دانش آموزان این  شهرستان جشنواره آب در تمامی مدارس گچساران برگزار شد.
سید بهنام پاد با بیان اینکه آب هست ولی کم و باید قدر آن را دانست و بودنش را پاس بداریم، گفت:  خوشبختانه امسال شهرستان گچساران با تنش آبی مواجه نشد.
وی با بیان اینکه امسال تعداد 6 شهر استان کهگیلویه وبویراحمد با تنش آبی در فصل تابستان مواجه شدند، اذعان کرد: با مدیریت صحیح و استفاده بهنیه از مصرف آب شهرستان گچساران با کمبود آب  در فصل تابستان مواجه نشد.
 رئیس آبفا دوگنبدان بیان کرد: با افتتاح  پروژه رینگ مخازن آب شرب دوگنبدان که از سد کوثر تامین می‌شود شهرستان گچساران تا افق 20 سال آینده با تنش آبی مواجه نخواهد شد.
پاد با اشاره به برگزاری جشنواره آب در مدارس گچساران گفت: هدف از برگزاری این نوع جشنواره‌ها فرهنگ سازی  و آموزش دادن دانش آموزان از همان سنین کم در  مصرف صحیح و بهینه آب است.
رئیس آبفا دوگنبدان خاطرنشان کرد: نهادینه کردن مصرف درست آب دربین دانش آموزان می‌تواند گامی اساسی در راستای کاهش مصرف آب در کشور باشد.
وی گفت: در این جشنواره تا کنون 400 اثر نقاشی با موضوع بهره برداری از آب و روش‌های مصرف بهینه  و صحیح آن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
در ادامه برگزاری جشنواره نخستین واژه آب در گچساران فرماندار گچساران با بیان اینکه در چندسالی که فرماندار گچساران هستم در طول یک هفته حداقل در یک مدرسه  حضور یافته و در مراسم صبحگاهی آنها شرکت می‌کنم، اظهار کرد: اول از خودم انتقاد می‌کنم که چرا تاکنون به این مدرسه نیامده ام.
رحیمی گفت: امروز تا این وضعیت و امکانات اسفناک و افتضاح این مدرسه را دیدم واقعاً قاطی کرده‌ام.
فرماندار گچساران خطاب به مدیر مدرسه امامت، رئیس اداره نوسازی و تجهیز مدارس گچساران و مسئولان آموزش و پرورش گفت: شما در این خصوص سهل انگاری و کم کاری کرده‌اید.
وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش و مسوولان آن اداره است که از مدارس بازرسی داشته باشند و گزارشات را به فرمانداری ارائه دهند، عنوان کرد: چرا مسوولان آموزش و پرورش تا این لحظه گزارشی از وضعیت این مدرسه به من ارائه نداده‌اند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه برخی از مدیران بیش از سه بار برای کمک به تجهیزات مدرسه خود به فرمانداری مراجعه داشته‌اند، افزود: چرا در این ۶ سال که من فرماندار هستم گزارشی از وضعیت این مدرسه از سوی مدیر مدرسه امامت حضوری ویا تلفنی به من اطلاع رسانی نشده است.
رحیمی ادامه داد: امسال اعتباری به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار  برای نوسازی و تجهیز مدارس  این شهرستان اختصاص داده شده است.
وی گفت: در لیستی مدارس که امسال نیاز به نوسازی و تجهیز دارند و از سوی اداره توسعه و تجهیز و نوسازی آموزش و پرورش به فرمانداری ارائه شده است چرا نامی از این مدرسه به میان نیامده است.
رحیمی بابیان اینکه چه جریانی بوده که نامی از این مدرسه تا کنون به میان نیامده است، عنوان کرد: روز اول که من به عنوان فرماندار گچساران منصوب شدم اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس گچساران ۷۰۰ میلیون تومان بود که  با پیگیری‌های نماینده  مردم شهرستان‌های گچساران و باشت این مبلغ امسال  به ۱۴ میلیارد تومان رسیده است.
رحیمی افزود: وضعیت روشنایی کلاس‌های درس این مدرسه شبیه تاریک خانه شاه عباس است، چگونه مدیر و معاون این مدرسه نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده‌اند.
 وی با بیان اینکه امروز من باید از مصرف آب در جمع شما سخن بگویم، گفت: متاسفانه با مشاهده وضعیت این مدرسه دیگر سخنی از صرفه جویی آب به میان نمی‌آید.
 فرماندار گچساران افزود: مسوولان آموزش و پرورش امروز در جهت وضعیت این مدرسه نامه‌ای به من مکاتبه کرده‌اند.
 وی تاکید کرد: یک ریال از اعتبارات نوسازی  پرداخت نمی‌شود تا زمانی که وضعیت این مدرسه  هرچه سریعتردر اولویت بندی قرارگیرد
رحیمی خاطرنشان کرد: برای نوسازی و تجهیز این مدرسه هر اعتباری که نیاز باشد شخصاً خود تامین خواهم کرد.
 به گزارش کبنا نیوز، 410 دانش آموز دختر و پسر دبستانی در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. این  دبستان دارای 12 کلاس درس است که  با کمبود میز و صندلی، وسایل گرمایشی و سرمایشی و دیگر امکانات آموزشی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این لینک راحتما برامدیریت نمونه ای که سینه براش چاک چاک میکردن بفرستن


زنده بادحاج رحیمی وزنده بادجناب شهبازی بزرگوارمدیریت جدیدشایسته ی ا.پ
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات نوسازي در خصوص تعميرات كافي نيست طي أين چند سال انصافا اقداماتي شد اما اعتبار تعميرات پاسخگوي بك صدم خرابي ها نيست. نماينده ي محترم ، فرماندار محترم مدير كل اموزش و پرورش مدير كل نوسازي و مدير اموزش و پروزش در اين زمينه مي توانتد لا افزايش أين اعتبارات كمك جدي به أين نوع مدارس بنمايند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سال گذشته أز ١٤ ميليارد تؤمن اعتبار فقط شش ميليارد پول به نوسازي تزريق شد يعني كمتر أز نصف ،خودتان قضاوت كنيد نوسازي چه بايد مي كرد ؟؟؟
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
از رحیمی فرماندار دلخوشی ندارم اما این یکی را خوب اومد خدا بهشون توفیق بدن که ار نزدیک با مدارس در ارتباط هستند خودم معاون یکی از مدارس شهرستان بودم و فرماندار مرتب سرکشی میکردنند .
United States
باسلام
جناب آقای.لطفا جوش نخورید
شما وقتی در جمعی قرار میگیرید. وچنان مینمایید . می کند .
لطفا برگرد به امورات دیگر و مکافات این شهر پر معضل.
وقتی جنابعالی اکثر مدیران ومسولین ادارات و...را شخصا و. انتخاب مینمایید چه جای گله از وضعیت اسفبار این مدرسه وآن مدرسه می باشد.
شما فقط به کسانی که یانسبت فامیلی وطایفه ای دارند ویا از طرفداران پر پاقرس خودتان هستند توجه دارید وآنها را به مسولیت ومدیریت پذیرفته اید .
آیا دیگر طوایف توانایی ندارند؟!!
مگر شما یک‌معلم ساده نبودید که امروز. هنر نمایی میکنی وقدرت نشان میدهی؟!!
مگر حتما باید. باشیم‌که به پست ومقام رسیم؟؟!!
. به ریشه مردم این شهر زده اند.
مدیران ومسولینی که آقای تاجگردون انتخاب نموده است همگی قومیتی ونسبی وسببی و...
بقیه مردم این شهر. وهنوز عقابوار به زندگی شرافتمندانه خود مشغولند ،به خود اجازه ی. را نخواهند.
عقاب ۳۰ سال باعزت زندگی میکند.۳۰۰ سال .
آن یکی سینه ی کبک وتزرو وآهو میخورد ودم درنفس باد صبا میزد واین یکی درزیر آبادی سنگها از کف طفلان خورد می کند .
آری ماعقاب وار چشم به پنجه های شرافت خویشیم منت خرده ریزه های زیر آبادی را نکشیده ایم .شما. وبکوشید ‌و دیر بمانید وعمرتان طولانی باد!!!
مردی از تبار عقاب نشین باوی
درود برباوی نشینان سرفراز!!!
من هم با نظر شما موافق هستم موقعی که مدیری تحمیلی وجناعی باشد می شود. جهت حمایت از اقای .می باشد واعتبار این مدرسه تایید شده وبعدا بگویید ما این کار را کردیم مردم . نکنید
United States
درود بر عقابان سربلند باعزت باوی
از نارگ موسی گرفته تافتح ونیمدور
Romania
سلام. وقتی باباکلان پروژکتور داره . مدیر مدرسه را نشون میده که نتونست پیگیری کنه. در ثانی نسبت فامیلی غضنفری مدیر مدرسه با آقای یاری بیان کننده ی دلیل ایشون به آقای پورالحسینی بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت قوم خویشیه محمد حسن غضنفری برادر خانم اقای یاری معاپن مالی اداره کل مردم خوذشان قضاوت می کنند فرماندار قاطی نکن
علی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت قوم خویشیه م.غ برادر خانم اقای .. معاون مالی اداره کل مردم خوذشان قضاوت می کنند فرماندار قاطی نکن
Iran, Islamic Republic of
با عرض معذرت این حرفهای اقای رحیمی رو من قبول ندارم چون من شخصا برای وسایل سرمایشی یک مدرسه استثنایی به ایشان مراجعه کردم و خواستم که حداقل چند وسیله خنک کننده برای بچه های این مدرسه جور کنند ولی ایشان گفتند که کاری نمی توانند انحام بدهند من به ایشان گفتم کاش مثل سایر کارهایی که تا حالا از طریق خیرین انجام گرفته بود اقدام می کردم و وقتم را هدر نمی دادم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حالا متوجه‌شدید پورالحسینی بارها می گفت مدیران ضعیف از مدارس باید بروند مدیر دبستان ... هم نیروی ضعیف هست ......ووووو
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حاج رحیمی ایسو گروتی مدیریت قبلی چطور من نمایش و فیلم .... بی
اولیا
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات خودش قانون داره می دهم نمی دهم یعنی چه اتفاقا فرماندار کی از اینذمدیر مدزسه ضعیف حمایت میکنه شد حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سوال كنيد همين اقاي مدير مدرسه چند ساله تو اين مدرسه است و عين خيالش نمياد.از زمان مرادي رييس اينجا بوده.بعد كه دولت عوض شد ايشون چون .... اقاي .. معاون مدير كل بودن باز هم موندن.شخص فرماندلر و استاندار بودجه دستي ببرند تو اين مدرسه و بنا هم خودشون ببرند چون اراده كاركردني نيست مدرسه به همين منوال ميمونه
Iran, Islamic Republic of
شماها که همه می گفتید با مدیریت میر اموزش و پرورش قبلی مدارس گجساران جز بهترین مدارس می باشد مدیران آموزش و پرورش هم مثل بقیه ادارات فقط دنبال پست و مقامند.
Iran, Islamic Republic of
با سلام بیشتر مدارس گچساران همچین وضعیت اسفباری دارن مدرسه ی هدایت باغ فردوس رو دیدین ؟
قاطی
Iran, Islamic Republic of
خودت چرا طی این 6 سال حداقل یک بار سرکشی نکردی؟
بنگشت
Iran, Islamic Republic of
پورالحسيني أز دست همين مديران ناكارآمد خون دلها خورد همينهاييكه در حاشيه ي امن وابستگي قومي و جناحي به فلان كسك ها بودند مقاومت پورالحسيني هم حدي داشت كه بالأخره زير بار انتصابات قومي و جناحي نرفت اما آبرومندانه ترك كرد و ....
Iran, Islamic Republic of
واژه ی نا آشنای ترک 😑😑😑😑😑
ایشون که ترک نکردندعزلشون کردند
ح ز
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید از فرماندار تقدیر وتشکر فروان داریم کاش اقای شهبازی هردو مدیر یعنی اقای غضنفری برادر خانم اقای یاری معاونت پشتیبانی اداره کل که چهارده سال مدیر یت شیفت پسرانه وخانم نویدی مدیریت شیفت دخترانه را عوض کنند تا شاید چند تا لامپ در این مدرسه نصب بشه
خواننده خبر
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از برگزار کنندگان جشنواره اما متاسفانه آقای فرماندار جهت جشنواره آب دعوت شده بود که ایشان به حاشیه رفتند و هیج گونه صحبتی در خصوص این جشنواره و وضعیت آب صحبت نکردند بنابراین عیب این جشنوار قاطی کردن آقای فرماندار بوده .
Iran, Islamic Republic of
آقاي فرماندار اول برو به معظلات شهر برس كه بيداد ميكنه. مدرسه آخريشه. خدا خودش جاي حق نشسته
معلم
Iran, Islamic Republic of
اینو از مدیریت به قول خوتان نمونه پورالحسینی سوال کنید اعتبارات کجا هزینه شدند؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای شهبازی معاونت ابتدایی سابق باید برن زیر سوال ،،به چه دلیل گزارش ندادید چون هم طایفه ای شما بودن وجدانا شما درتوانتون هست که سرپرستی رو تقبل کردید اخ که چقدر جناب سید اقای پورالحسینی رو خون به دل کردید
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان ولی یکی از دانش اموزان مدرسه ی امامت از مدیر مدرسه رضایت کامل دارم وبنظر من همه ی این ایرادات متوجه سازمانهای مسؤل است نه مدیر...یعنی طی اینهمه سال هیچ مسؤلی به این مدرسه نرفته؟؟؟اگر رفته که دیده وکاری نکرده اگرم نرفته ک باید به حال شهری گریست که تاحالا یک مسؤلش به مدرسه ای باچهارصد پونصد دانش اموز یکبارهم سر نزده
Iran, Islamic Republic of
كاملا موافقم با نظر شما. كوتاهي از آقاي شهبازي بوده كه معاونت ابتدايي را عهده دار بودن. ولي گزارش اين مدرسه را به مهندس پورالحسيني ندادن. اكنون بايد از شهبازي پرسيد چرا اين كوتاهي را كرديد؟
نارون
Iran, Islamic Republic of
اگرمطلع نیستین، حالا مطلع بشین که . ... قبلی به جزنطرخودشون برانطرهیچ کسی احترام قائل نبودند ومعاونین بنده خداها هیچ اختیاری نداشتند
اولیا
Romania
فرماندار محترم وزیر شما دستور نگرفتن پول از اولیا را دادند در مدرسه دولتی سرانه هر دانش آموز حدودا ۳ هزار تومان در سال است شما در مدرسه غیر انتفاعی که از مردم پول میگرفتند کار میکردید مشکلات مدارس دولتی را یا نمیدانید یا عادت به ... دارید مدیران و مسولان این مدارس با سیلی گونه مدارس خود را سرخ نگه میدارند
Romania
جناب .!!!
به نماینده مردم گچساران وباشت بفرمایید ::چرام هم نیاز به مدیر آموزش وپرورش از جنس آن بزرگوار دارد.
راستی !!
یادم آمد فرمانداربهمئی را هم از جنس شما بذارید تا یکدست
..
عمو نوروز
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار از سیر تا پیز جلسات و فعالیت هاشون رو رسانه ای می کنند چطور در مدت این شش سال عکس یا گزارشی از حضورشان در مدارس منتشر نشده است .... چرا ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی فرماندار محترم خوب گوش بده. بهتر از،این هم نباید انتظار داشت بعدش تو پنج سال و هفت ماه فرماندار هستی هی نگو شش سال من فرماندار این شهرم کار را باید برای رضای خدا انجام داد.
Iran, Islamic Republic of
فقط . ديگه حال .ه واقعا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1