کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظهر امروز صورت گرفت

امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت آبفای شهری و دانشگاه یاسوج + تصاویر

28 آبان 1397 ساعت 16:37

نشست تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه یاسوج و آبفای استان برگزار شد.


به گزارش کبنا، ظهر امروز نشست تفاهم نامه همکاری  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه یاسوج و آبفای استان برگزار شد.
احمد عریان در این نشست با اشاره به اینکه  موضوع بحران آب و کمبود آب از مهم ترین مسائل پیش روی  کشور است،  اظهار کرد: وضعیت منابع آبی و مشکلات بوجود آمده در این زمینه به گونه ای است که باید عملیاتی و با برنامه در این  زمینه گام برداریم.
رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: برای برون رفت از این وضعیت و کاهش مشکلات بوجود آمده، باید با نگاهی علمی و برنامه محور و هم افزایی هرچه بیشتر حرکت کنیم.
وی با تقدیر از رویکرد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان در نگاه علمی به موضوعات آب و فاضلاب استان تصریح کرد:  انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آب و فاضلاب استان و دانشگاه یاسوج به نوبه خود گامی موثر و راهگشا برای استفاده دو  نهاد از  ظرفیت های یکدیگر است.
عریان به ظرفیت های بالای علمی و اساتید برجسته دانشگاه یاسوج در حوزه عمران آب و شیمی اشاره کرد و گفت: افراد صاحب نظر و  متخصص در این دانشگاه می توانند مشاوران خوبی برای پیش‌برد برنامه‌ها و اهداف آب و فاضلاب در  زمینه علمی و تحقیقاتی باشند.
رئیس دانشگاه یاسوج امضاء تفاهم نامه همکاری آب و فاضلاب و دانشگاه یاسوج را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیداریم که هرچه زودتر شاهد اثرگذاری این تفاه نامه باشیم.

**تقویت ارتباط دانشگاه یاسوج و آبفای شهری

 سیدعلی لدنی نژاد نیز اظهار کرد: در حال حاضر ارتباط علمی خوبی بین دانشگاه یاسوج و آبفای استان وجود دارد که نیازمند توسعه و تقویت بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت های بالای دانشگاه یاسوج  جوابگوی نیاز های صنعت آب می باشد، تصریح کرد: نگاه آب و فاضلاب استان این است که از تمامی ظرفیت های موجود در دانشگاه یاسوج بهره لازم را ببرد.
وی ایجاد ارتباط مستمر دانشگاه یاسوج و آبفای استان را ضروروی دانست و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند زمینه ای مناسب  برای استفاده از ظرفیت ها موجود در دانشگاه و آب و فاضلاب برای  دو طرف  باشد.
لدنی نژاد به راه اندازی مرکز آموزش های صنعت آب و برق استان در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت:  این مرکز نیز به نوبه خود می تواند زمینه‌ساز  ارتباط هرچه بیشتر  دانشگاه یاسوج با  مجموعه وزارت نیرو در استان باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان دارای  اساتید برجسته و توان علمی بالایی است که می تواند تمامی نیازهای علمی و مشاوره ای دستگاه خدمات رسانی مانند  آب و فاضلاب را پاسخگو باشد.
گفتنی است در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب  استان و دانشگاه یاسوج به امضاء مدیران دو مجموعه رسید.


کد مطلب: 404657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404657/2/امضاء-تفاهم-نامه-همکاری-شرکت-آبفای-شهری-دانشگاه-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1