تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۴۰۴۶۵۷
ظهر امروز صورت گرفت

امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت آبفای شهری و دانشگاه یاسوج + تصاویر

۲
کبنا ؛به گزارش کبنا، ظهر امروز نشست تفاهم نامه همکاری  شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه یاسوج و آبفای استان برگزار شد.
احمد عریان در این نشست با اشاره به اینکه  موضوع بحران آب و کمبود آب از مهم ترین مسائل پیش روی  کشور است،  اظهار کرد: وضعیت منابع آبی و مشکلات بوجود آمده در این زمینه به گونه ای است که باید عملیاتی و با برنامه در این  زمینه گام برداریم.
رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: برای برون رفت از این وضعیت و کاهش مشکلات بوجود آمده، باید با نگاهی علمی و برنامه محور و هم افزایی هرچه بیشتر حرکت کنیم.
وی با تقدیر از رویکرد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان در نگاه علمی به موضوعات آب و فاضلاب استان تصریح کرد:  انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آب و فاضلاب استان و دانشگاه یاسوج به نوبه خود گامی موثر و راهگشا برای استفاده دو  نهاد از  ظرفیت های یکدیگر است.
عریان
به ظرفیت های بالای علمی و اساتید برجسته دانشگاه یاسوج در حوزه عمران آب و شیمی اشاره کرد و گفت: افراد صاحب نظر و  متخصص در این دانشگاه می توانند مشاوران خوبی برای پیش‌برد برنامه‌ها و اهداف آب و فاضلاب در  زمینه علمی و تحقیقاتی باشند.
رئیس دانشگاه یاسوج امضاء تفاهم نامه همکاری آب و فاضلاب و دانشگاه یاسوج را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیداریم که هرچه زودتر شاهد اثرگذاری این تفاه نامه باشیم.

**تقویت ارتباط دانشگاه یاسوج و آبفای شهری

 سیدعلی لدنی نژاد نیز اظهار کرد: در حال حاضر ارتباط علمی خوبی بین دانشگاه یاسوج و آبفای استان وجود دارد که نیازمند توسعه و تقویت بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت های بالای دانشگاه یاسوج  جوابگوی نیاز های صنعت آب می باشد، تصریح کرد: نگاه آب و فاضلاب استان این است که از تمامی ظرفیت های موجود در دانشگاه یاسوج بهره لازم را ببرد.
وی
ایجاد ارتباط مستمر دانشگاه یاسوج و آبفای استان را ضروروی دانست و گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند زمینه ای مناسب  برای استفاده از ظرفیت ها موجود در دانشگاه و آب و فاضلاب برای  دو طرف  باشد.
لدنی نژاد به راه اندازی مرکز آموزش های صنعت آب و برق استان در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت:  این مرکز نیز به نوبه خود می تواند زمینه‌ساز  ارتباط هرچه بیشتر  دانشگاه یاسوج با  مجموعه وزارت نیرو در استان باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر در استان دارای  اساتید برجسته و توان علمی بالایی است که می تواند تمامی نیازهای علمی و مشاوره ای دستگاه خدمات رسانی مانند  آب و فاضلاب را پاسخگو باشد.
گفتنی است در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب  استان و دانشگاه یاسوج به امضاء مدیران دو مجموعه رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1