تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۰۴۶۵۳
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اولتیماتوم کاظمی به عمدفروشان؛ فکر می‌کنید من نمی‌دانم بازار سیاه درست کرده‌اید / مجوزهایتان را لغو می‌کنیم

۰
کبنا ؛سید حسین کاظمی صبح امروز در نشست ساماندهی عمده‌فروشان شهر یاسوج که با حضور شهردار یاسوج در سالن امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به مردم یاسوج قول می‌دهم، همانطوری که وانت‌بارهای میوه‌فروش را جمع کردیم، خیابان 13 آبان شهر یاسوج را ساماندهی می‌کنیم.
کاظمی در ادامه افزود: کار به‌جایی رسیده که مغازه‌ها در وقت شب وسایل خود را برای فروش به وسط خیابان‌ها می‌آورند، این کاسبان پیاده‌روها را اشتغال می‌کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیاده‌روها عملاً در تصرف مغازه‌داران است، افزود: وظیفه ما ساماندهی شهر هست، پیاده‌روها باید پاک‌سازی شود، مردم حق‌دارند که زندگی کنند و نفس بکشند، و این را باید بدانیم که پیاده‌روها برای عابر پیاده هست نه برای مغازه‌داران.
کاظمی اضافه کرد: بیش از 70 درصد تلفات درون‌شهری به عابران پیاده تعلق دارد، چون ما آمده‌ایم و دکه‌ها را بدون حساب و کتاب به بعضی افرادی داده‌ایم که نه خبری از ترافیک دارند و نه می‌دانند که حقوق مردم و شهروندان چیست؟ خدا شاهد است که دکه‌ها را ساماندهی می‌کنم.
مدیرکل امور شهری و شهرداری‌ها بیان کرد: هر فردی دکانی پررونق در این شهر بازکرده و نقص قانون می‌کند، انصافاً ما می‌توانیم و باید شهر یاسوج را نجات دهیم، اصلاً شأن قاعده و قانون رهاشده است.
کاظمی افزود: سال 92 زمینی در خیابان 13 آبان سروک برای ساماندهی عمده‌فروشان شهر یاسوج اختصاص داده شد و گفته شد که عمده‌فروشان جمع شود و به سروک نقل‌مکان کنند از سال 92 تا 97 الآن 5 سال می‌گذرد این 5 سال را در 365 روز ضرب کنید اگر وی هر روزی یک آجر روی‌هم گذاشته بودید تا الآن تمام‌شده بود و می‌توانستیم در این 5 سال سه پروژه احداث کنیم.
وی ادامه داد: بازار پررونقی آقایان در خیابان 13 آبان برپا کرده‌اند، مگر آقایان فکر می‌کنند که بنده خبر ندارم که آنجا دارند چه‌کاری می‌کنند ساخت‌وساز را رها کرده‌اند و هرکسی دارد خریدوفروش می‌کند، خریدوفروش از هر واحدی 11 میلیون تومان داشتند تا 500 میلیون تومان دارند، خریدوفروش می‌کنند.
ساخت‌وساز رهاشده است و یک بازار سیاه در آنجا راه‌اندازی کرده‌اند، درواقع همان بورس‌بازی زمین و ملک که آقایان به دست گرفته‌اند و شهرداری هم وظیفه‌ی نظارت دارد چون این بازار در حریم شهر یاسوج است.پروانه کسب‌وکار تمدید شد اما ساخت‌وساز باید روال قانونی خود را طی کند.
تا آخر دی‌ماه امسال اگر آقایان برای ساخت‌وساز و ساماندهی خیابان 13 آبان اقدام نکردند و الله تمام مجوزهاشون را لغو می‌کنیم و به همان کاربری اراضی بر می‌گردانیم تا آخر دی‌ماه به عمده‌فروشان در سطح شهر فرصت می‌دهم و بعد از آن برخورد جدی می‌کنم و اگر این مغازه‌ها را تکمیل نکردند قفل روی دکان‌ها می‌زنم و امتیازات آب، برق و گاز را هم قطع می‌کنم و تغییر کاربری از تجاری به زارعی صورت می‌گیرد.
ما را زیر فشار بردند که بهترین زمین‌های کشاورزی سروک را برای عمده‌فروشان شهر یاسوج اختصاص دادید، اما متأسفانه در استان ما خیلی جاها به سمت مصلحت‌گرایی و مالی پرستی آیا 100 متر مغازه 5 سال باید طول بکشد؟
حالا خداوند ترحم کرد و باران بارید اما بخشی از این کارها مسئولین به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و اگر مسئولین به وظایف خود عمل کنند ما هیچ مشکلاتی نداریم.
باید از حقوق مردم دفاع کنم، 5 سال حقوق مردم زیر پا گذاشته‌شده به خاطر چند نفر آدمی که سوداگران و در آنجا منافع چند نفر را به منافع استان و کشور ترجیع می‌دهند.
انصافاً اگر اقدام نکردند شخصاً خودم جلودار می‌شوم، همان‌طور که وانت‌بارها را جمع کردیم با این‌ها هم برخورد جدی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اولتیماتم شما نیست
عابر
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی همین عمده فروشان رب گوجه 4500تومانی انبار کرده اند تا 0000000هرچی تومان .
دست شان .. در یک کاسه است لطفاً یاسوج از دست همین عمده فروشان دارد خفه می شود .
اگر قدرت و توانی دارید تا دیر نشده دست بکار شید. آخر دی ماه فرصت زیادی است.
اکبری ..
Iran, Islamic Republic of
کاظمی اضافه کرد: بیش از 70 درصد تلفات درون‌شهری به عابران پیاده تعلق دارد، چون . و دکه‌ها را بدون حساب و کتاب به بعضی افرادی داده‌ایم که نه خبری از ترافیک دارند و نه می‌دانند که حقوق مردم و شهروندان چیست؟خوب معلومه کی واگذار کرده ؟
Iran, Islamic Republic of
خدا نگهدارت باشه مهندس کا ظمی . ما پشتیبان جنابعالی هستیم با قاطعیت و تکیه بر خدا کارت را ادامه بده خدا هم یاور شماست
Iran, Islamic Republic of
اقای کاظمی فعلا خوب
در همه عمر دوران اداریت چه داری بگویی
Iran, Islamic Republic of
شهر دیگه از دست شما و شهرداری خارج شده دست فروشان و عمده فروشان شهر رو به رو به زوال برده اند
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای کاظمی بعداز تهران در یاسوج گرانی بیداد میکنه کسی هم جوابگو نیست جنس عمده فروشها از خرده فروشها گرانتر است واین بازار فقط اسمش عمده فروشی است
بنسنجان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس کاظمی عزیز
لطفا سری به بنسنجان بزنید و تعمیرگاههای بی در و پیکر را ببینید مشاهده خواهید کرد چه مصیبتی برای مردم بوجود آورده اند
ترافیک سنگین در خیابانهای اصلی و فرعی
ناامنی برا خانواده ها و دانش آموزان
ناامنی جهت منازل
راه بندانهای طولانی
درگیریهای فیزیکی روزانه
ایجاد برای خانواده ها
آلودگیهای صوتی و حشتناک و .....
ترا بخدا مردم این منطقه را نجات بدید
تنها کسی که می تواند و جرات مداخله دارد جنابعالی هستی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1