تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۴۰۴۶۴۹
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تجهیز کتابخانه‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار 200 میلیون تومان

۰
کبنا ؛رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز کتابخانه‌های مساجد استان با اعتبار 200 میلیون تومان خبر داد.
علیرضا دولت آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: کتاب قرآن کریم به عنوان بزرگ‌ترین معجزه پیامبر برای سعادت و رستگاری بشریت نازل شد، این کتاب برنامه زندگی برای بشر و مسیر رشد و تعالی برای انسان‌ها را مشخص می‌کند.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاثیر عمیق کتاب بر گسترش فرهنگ و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون جامعه انکارناپذیر است، تصریح کرد: از این روی هر سازمانی که وظیفه ای در حوزه کتاب و کتابخوانی دارد، باید همواره نسبت به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد تا بتواند در این حوزه فعالیت‌های اثرگذار و موثری را به جامعه هدف ارائه دهد.
دولت آبادی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز با توجه به نقشی که در این زمینه دارند، در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌هایی را دستور کار خود قرار دادند.
وی برگزاری دوره آموزشی ویژه کتابداران کتابخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و برگزاری همایش «خوانش کتاب» یا قصه خوانی با هدف ایجاد پیوند بین دانش آموزان و مسجد در شهر یاسوج را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
دولت آبادی گفت: بازدید از کتابخانه‌های نمونه استان با حضور کتابداران، به روز رسانی اطلاعات کتابخانه‌های مساجد استان، معرفی کتاب‌های مفید از طریق پیامک و فضای مسجد، تجلیل از نویسندگان کتاب در حوزه مسجد و دیدار کتابداران با مسئولان استان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در این استان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز کتابخانه‌های مساجد استان با اعتبار 200 میلیون تومان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته کتابخانه‌های مساجد استان را امسال تجهیز می‌کنیم و امکانات لازم از قبیل میز، صندلی، قفسه و رایانه در اختیار آنان قرار می‌دهیم.
رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع 5 هزار جلد کتاب بین مساجد استان خبر داد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

كانون
Iran, Islamic Republic of
آرزوي توفيق دارم
مسجد
Iran, Islamic Republic of
وسایل ما رسید دکتر-تشکر
احمدی
Iran, Islamic Republic of
انشالله که کانونهای مساجد جایگاه خودشون را بدست بیارن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1