تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۰۴۶۳۱
کبنا گزارش می دهد

دست فرماندار بر روی رفتارهای عجیب و غریب برخی مغازه‌داران دهدشتی / صنوفی که یک سال رنگ بازرس را ندیده‌اند (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛ظهر امروز فرماندار کهگیلویه شخصاً در بازرسی و گشت مشترک تعزیرات حکومتی و صمت کهگیلویه حاضرشد و از تمامی صنوف به ویژه تامین کنندگان سبد مصرفی خانوار از میدان مرکزی دهدشت تا انتهای خیابان شریعتی بازرسی کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت، در این بازرسی کلیه صنوف یک سمت خیابان شریعتی که بیش از یک سال بود هیچ گونه بازرسی از آن‌ها صورت نگرفته بود، متخلف شناخته شدند!
فرماندار کهگیلویه با اشاره به گزارشات دریافتی متنوع از گران فروشی صنوف، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از بازدید امروز کنترل نرخ اجناس بازار و حمایت از مصرف کنندگان بود.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: اگرچه قیمت‌ها ثابت نیست و ملتهب است ولی همان کالاهای اساسی که با ارز دولتی خریداری می‌شود نیز با ارز آزاد به مصرف کنندگان فروخته می‌شود!
نیکبخت با بیان اینکه گزارشاتی مبنی بر اینکه صنوف در ساعات غیر اداری که بازرسان بازار نظارت ندارند، قیمت‌ها را افزایش می‌دهند تصریح کرد: از تمامی صنوف به ویژه در ساعات غیر اداری بازرسی صورت خواهد گرفت.
 وی عدم پروانه کسب، عدم درج قیمت روی کالا، فروش بیش از قیمت درج شده روی کالا، نداشتن فاکتور خرید را بیشترین تخلفات مشاهده شده در بازدید امروز برشمرد.
فرماندار کهگیلویه مطرح کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان این بازرسی‌های مشترک ادامه دار بوده و هفته‌ای یکبار انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه بازرسان بازار موظف به نظارت مستمر و دقیق از تمامی صنوف و برخورد با متخلفان  هستند افزود: تا برگشت ثبات به بازار گزارش روزانه می‌خواهم. 
صنوفی که بیش از  سال بازرسی نشده بودند!
 رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه نیز اظهار کرد: فرماندار به قول خود وفا کرد در گشت‌های مشترک حاضر شد، پای کار است، از به ارسان بازار و سرپرست جدید صمت نیز تعهد گرفته است تا  به صورت شبانه روزی بازار را رصد کنند و گزاراشات جهت صدور و اجرای حکم به تعزیرات حوکتی کهگیلویه ارسال شود تا با مجرمین برخورد قاطع شود.
امید صالحی با بیان اینکه متاسفانه در یک خیابان دهدشت (سمت راست خیابان شریعتی تا هلال احمر) طی یک سال گذشته هیچ گزارش تخلفی به تعزیرات ارسال نشده بود، تصریح کرد: امروز در گشت مشترک با صمت کهگیلویه با حضور فرماندار، کلیه صنوف این مسیر متخلف شناخته شدند که  برخورد لازم نیز صورت می‌گیرد!
صالحی بازرسی‌های گذشته بازرسان بازار را نمادین و تنها محدود در مرکز شهر دانست!
حمایت از مصرف کنندگان
سرپرست جدید صمت کهگیلویه نیز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان بازرسی‌های مداوم و روزانه از صنوف خدماتی، تولیدی و ...با اولویت سبد مصرفی خانوار انجام می‌شود.
یاسین علویان سوق عنوان کرد: از فرماندارن و بخشداران نیز در خواست همکاری و تامین نیروی بازرسی کرده‌ایم تا بتوانیم گستردگی بازر را پوشش دهیم
علویان سوق گفت: عدم درج قیمت روی کالا که با هدف گران فروشی است نیز به وفور در بازرسی امروز مشاهده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1