کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

دیدار مسئول دفتر نماینده با کارکنان آبفای شهری دوگنبدان/ دشتی: پروژه های آبفای رشد و پیشرفت خوبی دارند+تصاویر

27 آبان 1397 ساعت 8:47

 
مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ازپروژه های در دست اجراء آب و فاضلاب شهری بازدید و با کارکنان و پرسنل آبفا نشست و دیدارکرد


مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ازپروژه های در دست اجراء آب و فاضلاب شهری بازدید و با کارکنان و پرسنل آبفا نشست و دیدارکرد.
 حشمت الله دشتی مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در حاشیه این بازدید میدانی و نشست در جواب  این سوال که این نشست و بازدید میدانی از پروژه های آب و فاضلاب شهری به چه منظور برگزار شد؟ عنوان کرد: این نشست و بازدید جهت نظارت بر روند اجرای پروژه ها هم ازنظر کیفی و هم از کمی صورت گرفت.
چشمت الله دشتی افزود: بهرصورت اعتبارات بسیار خوب و قابل توجهی به شهرستان گچساران می آید باید بررسی شود که از این همه اعتبارات در نظر گرفته شده کدام اداره در شهرستان در اجرای پروژه و هزینه کردن صحیح وقانونی اعتبارات موفق تر عمل کرده است.
2-نظرتان در مورد عملکرد اداره آب و فاضلاب و مدیریت این اداره چیست؟ دشتی گفت: با بازدید و نظارتی که از پروژه های آب و فاضلاب شهری داشتیم، وضعیت پروژه ها آبفای شهری فعال و پیشرفت بسیار خوب، رشد و شتاب قابل محسوسی داشته اند.
دشتی تصریح کرد: آبفای شهری یکی از ادارات خدمات رسانی می باشد که در اجرای پروژه های ساماندهی خیابان بلادیان و مقاوم سازی بافت فرسوده دوگنبدان  بسیار خوب عمل کرده  و باعث سهولت و شتاب در اجرای این دو طرح بزرگ و پایلوت کشوری شده است که در این راستا زحمات و تلاش های مدیر آبفای شهری دوگنبدان مهندس سید بهنام پاد قابل تحسین می باشد و در اینجا به وی خسته نباشید و از زحماتش تشکر و قدردانی می کنیم.
3- کارکنان و پرسنل آب و فاضلاب چه خواسته ها و چه مشکلاتی داشتند؟ مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: بهرصورت لازم دیدیم نشست صمیمی  با پرسنل خدوم و پرتلاش آبفا داشته باشیم و نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلاتشان را بشنویم که دراین خصوص کارکنان و پرسنل مشکلات و مطالباتی داشتند که بزودی در دیداری که با مدیرعامل آب و فاضلاب استان خواهیم داشت این موضوعات به وی انتقال و پیگیری خواهیم کرد.
 
 
 


کد مطلب: 404618

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404618/2/دیدار-مسئول-دفتر-نماینده-کارکنان-آبفای-شهری-دوگنبدان-دشتی-پروژه-های-رشد-پیشرفت-خوبی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1