تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۴۵۵۷
با حضور آیت‌الله جزایری‌موسوی و آیت‌الله ملک‌حسینی؛

رئیس جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این که دشمنان در خوزستان و مشخصا در شهر اهواز دنبال اجرایی کردن اهداف خود هستند خاطرنشان کرد: ده‌ها شبکه و کانال تلویزیونی شبانه‌ورز در خانواده‌ها مشغول فتنه پراکنی هستند.
به گزارش کبنا، عصر امروز (پنجشنبه 24 آبان ماه 97) آئین معارفه رئیس جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه خوزستان، آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونین استانداری، شهردار یاسوج و جمعی از مدیران ارشد استان، طلاب و روحانیون در سالن آمفی تئاتر صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام سید عبدالمومن موسوی طی حکمی به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از حجت الاسلام پایدار رئیس سابق حوزه علمیه استان و حجت الاسلام عبودی سرپرست حوزه علمیه استان قدردانی شد.
حجت الاسلام عبودی که مدت کمی مسوولیت حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت، به دلیل آنچه که از سوی رئیس جدید حوزه علمیه استان بیان شد، او به سفر مشهد مقدس رفته بود و حجت الاسلام موسوی گفت: بعد از برگشت حجت الاسلام عبودی به پاس قدردانی از او در رأس هیئتی به دیدار او خواهیم رفت.
 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در این آئین با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری به روایتی از آن حضرت پرداخت که وظیفه علمای دین را حفاظت از مرزهای عقیدتی می‌دانست و در ادامه گفت: دشمنان برای ترویج وهابیت در خوزستان به شدت در حال فعالیت هستند.
وی با بیان این که محمد بن سلمان و شیوخ امارات حامی آن‌ها هستند افزود: با رهبری این‌ها نشستی در پاریس تشکیل داده بودند که هنوز از آن جلسه بلند نشده، خبرش به ما رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستا با بیان این که آن‌ها در خوزستان به زعم خویش دنبال وهابی کردن مردم هستند یادآور شد: البته هدف اصلی آن‌ها پرورش تروریست تکفیری و آدم‌کش است.
وی با اشاره به این که در خوزستان و مشخصا در شهر اهواز دنبال اجرایی کردن اهداف خود هستند خاطرنشان کرد: ده‌ها شبکه و کانال تلویزیونی شبانه‌ورز در خانواده‌ها مشغول فتنه پراکنی هستند.
آیت‌الله موسوی جزایری به دیگر اهداف این کانال‌ها و شبکه‌ها اشاره کرد و گفت: یک قسم از کار آن‌ها توهین به امام و رهبری انقلاب است و اقدام به تهیه خبرها و تصاویر جعلی می‌کنند و به دنبال ایجاد شبهه در حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با بیان این که برای مقابله با چنین اقداماتی انتظار بیشری از حوزه علمیه قم داریم افزود: البته بدخواهان نه تنها برای مردم عرب‌زبان و برادران اهل تسنن بلکه برای همه ایلات و طوایف نقشه دارند و در بخش‌هایی دیگر که نمی‌توانند وهابیت را ترویح کنند مباحثی مثل ایران باستان را پیش می‌کشند.
موسوی‌جزایری این حرکت‌ها را محکوم به شکست دانست و گفت: نمونه عینی آن برگزاری مراسم عظیم اربعین است که مردم علی‌رغم همه فتنه‌انگیری‌ها عشق و ارادت خود را به اسلام و ائمه اطهار نشان دادند.
به گزارش کبنا، نماینده ولی فقیه خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ششمین سالگرد ارتحال آیت الله ملک حسینی (ره)، اظهار کرد: یکی از طلاب ممتاز می‌گفت، تنها درسی که می توانستیم استفاده کنیم، درس آیت الله ملک حسینی (ره) بود و با دست پر تدریس می کرد.
وی در ادامه گفت: از فاضل بزرگوار حجت الاسلام پایدار زیاد شنیدم، و امیدوارم خداوند از شما خدماتی را که انجام دادید، قبول کند و در پست های دیگری از تجربیات شما استفاده شود.
آیت الله جزایری در ادامه حجت السلام و المسلمین سید عبدالمومن موسوی رئیس جدید حوزه علمیه استان را فردی فاضل و مردی اخلاق مدار دانست و افزود: انشاء الله هم از نزدیک ویژگی های ایشان را خواهید دید. انسان مودب و مومنی است.
وی به جذب جوانان به مسائل دینی و مبانی اسلام اشاره کرد و گفت: چه عیبی دارد که یک روحانی در میدان فوتبال و در کنار جوانان حاضر شوند و با اخلاق حسنه آنان را جذب کنند. روحانیت باید جلوی نفوذ شیاطین را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا اقای مزارعی را حفظ کند
علی
Romania
بازم ایین .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
به قول آیت الله طالقانی انقلاب کردیم .
پس چرا وقتی بقیه این کار رو میکنن همین آقایون اشکال میگیرن
منظر
Iran, Islamic Republic of
درجلسه حضور داشتم و معتقدم وزن واعتبار جلسه معارفه حضور آیت الله جزایری و سخنان حکیمانه فصیح و بلیغ آیت الله ملک حسینی بوده که هیچ اشاره به آنها نشده.
Iran, Islamic Republic of
واقعا
باشتی
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه با آبروی اقای عبودی بازی کردند به زودی نتیجه کارشان را خواهند دید
سعیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
هنوز مونده . بازی بشه.اصلا لیاقت نداره.هرکی . رو دور بزنه .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت//
سعیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
عبودی جان خداجای حق نشسته
سعیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
عبودی جان خداجای حق نشسته
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1