تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۸۲
گزارشی از سفر مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد به منطقه زیلایی

نقطه صفر زیلایی (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران گفت: به منظور سنجش آمادگی و سرعت عمل دستگاههای خدمات رسان و با محوریت واحد بحران اداره کل راه و شهرسازی استان امروز مانور ساعت صفر در کلیومتر ۱۴ جاده یاسوج به اصفهان و با مشارکت فعال ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان، صدا و سیمای مرکز استان، اوژانس ۱۱۵ و اوژانس هوایی ۱۱۵، هلال احمر استان، پلیس راه، سازمان آتش نشانی و آرامستان شهرداری یاسوج و ... برگزار گردید.
محمدی تبار در این مانور با تشکر از سرعت عمل و انسجام دستگاه‌های خدمات رسان استان افزود: هماهنگی و سرعت عمل موثر در کنترل بحران‌ها بسیار مهم است.
وی در ادامه به دستگاههای خدمات رسان استان توصیه و تاکید کرد که مهمترین نیاز جامعه ما توسعه آموزش و فرهنگ سازی در رابطه با کنترل بحران‌ها است و برگزاری کارگاههای آموزشی و مانورهای آموزشی می‌تواند کمک موثری در ایفای نقش بهتر و موثر تر دستگاههای مسئول داشته باشد.
مدیر کل مدیریت بحران استان سپس از همان محل برگزاری مانور ساعت صفر، در راس هیاتی متشکل از کارشناسان و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای و اداره کل راه و شهر سازی مستقیم به بخش زیلایی شهرستان بویراحمد یعنی نقطه صفر مرزی استان با استان چهار محال و بختیاری عزیمت نمودند تا از نزدیک شاهد وضعیت راههای مواصلاتی و روستایی بخش مارگون و زیلایی باشند و آثار باران‌های سیل آسای اخیر و همچنین وضعیت قطعی خطوط ارتباطی چند روستا در بخش زیلایی شهرستان بویراحمد را بررسی کنند.
محمدی تبار با تشکر از نصیری راد معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شجاعی سیف آباد معاون اداره کل راه و شهرسازی و تلاش‌ها و همراهی‌های وی، گفت: در مسیر صعب العبور و کوهستانی متاسفانه حدود ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت خراب و نیاز به روکشی جدید دارد و واقعاً باید تاسف خورد از ناظر و پیمانکاری که در سنوات قبل اینگونه بیت المال را هدر داده‌اند.
وی افزود: در ادامه مسیر برخی نقاط حادثه خیز که به علت شدت بارندگی‌های اخیر آسیب دیده بودند، توسط ماشین آلات و پرسنل اداره کل راهداری اصلاح و رفع مشکل شد.
محمدی تبار گفت: در روستای های موشمی سفلی ۴ پل تازه ساخته شده است که متاسفانه در بارندگی‌های اخیر بغلک های آن‌ها آسیب دیده بوده ولی با همت مسئولین راه و شهرسازی و راهداری و همچنین پیگیری و همکاری دهیار و اهالی روستا مشکل رفع شده است. و در حال حاضر راه‌ ارتباطی مسدود نداریم.
 مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه‌ای در منزل دهیار و مسئول کتابخانه روستا با حضور پیمانکار پروژه، معاون اداره راه و شهرسازی و معاون و کارشناس اداره راهداری، دهیار و برخی معتمدین روستا برگزار کردیم و ریز مشکلات فنی و اجرایی مورد بررسی قرار گرفت. پیمانکار قول داده که هر چه سریعتر کار را پیش ببرد. اعتبار خوبی (حدود ۵ میلیارد تومان) این پروژه دارد و از اول سال جاری قرارداد منعقد شده که انشالله جای نگرانی نیست و با نظارت و دقت دستگاههای ذی ربط و همدلی و تحمل مردم و همکاری مسئولان محلی هر چه سریع‌تر شاهد اتمام این پروژه باشیم.
محمدی تبار در پایان با تشکر از اهالی خوب منطقه زیلایی ابراز امیدواری کرد که باران‌ها این رحمت الهی، خدا نکرده باعث مشکلاتی از این دست نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ثلاث
Iran, Islamic Republic of
مدیر کلی جوان با انرژی جهادی پاک و مرد و اصلاح طلب اصیل
واقعا خسته نباشید
علیرضا
United States
سلام, همت مسئولین کجا بود, مردم خودشون با دست و بیل و کلنگ اون قسمت هایی که سیل برده بود رو درست کردند داخل عکس دومی هم معلومه, مسئولین همیشه دیر میرسند .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مدیرجوانی که اصلاح طلبه وازگزینه های اصولگرا حمایت میکنداین چه اصلاح طلبیه
لعل مینا
Iran, Islamic Republic of
این همه تبلیغات فقط به خاطر رای مردمه..امروزه امکانات زیلایی خیلی بهتر از روستاهای نزدیک مرکز شهره..از مدرسه و جاده و دیجیتال و اینترنت..از هر نظر زیلایی بهتر از نزدیکترین روستاها به مرکز استانه..یاد گرفتن زود مشکلاتشونو رسانه ای می کنن
آروین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فقط در زمان انتخابات آن هم انتخابات مجلس به زیلایی سرکشی می کنند..جاده موشمی سفلی پر جمعیت ترین روستای زیلایی هنوز خاکیه..چهارسال پیش نماینده محترم مجلس در جمع مردم روستای بردپهن قول گازکشی به منطقه زیلایی را دادند ولی الان دریغ از کمترین امکانات..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1