کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

6 مدیر سرطانی شهرستان بویراحمد چه کسانی هستند؟/ مدیرانی که به مصوبات شورای تأمین هم بها نمی‌دهند / تذکر «شاهرخ کناری» به مدیران‌کل

20 آبان 1397 ساعت 10:58

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه مدیران ناهماهنگ همانند سلول‌های سرطانی هستند که بدنه نظام اداری را معیوب می‌کنند، تاکید کرد: بعضاً نارضایتی از بخشی ادارات وجود دارد و آن مدیران انگشت شمار هستند و که 6 اداره بیشتر نیستند.


فرماندار بویراحمد گفت: مدیران ناهماهنگ همانند سلول‌های سرطانی بدنه نظام اداری را معیوب می‌کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و با حضورعبدالحمید پناهی معاون سیاسی فرمانداری و مدیران ادارات برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه از برخی مدیران و ادارات شهرستان گلایه کرد و گفت: ما روی کاغذ پول داریم و بالای 80 درصد اعتبارات هم تخصیص داده شده است و اگر پروژه‌ای هنوز در شهرستان بویراحمد، آن هم پروژه‌ای که موافقت نامه‌های آن انجام گرفته، شروع نشده، کار بدی است.
فرماندار بویراحمد ادامه ادامه داد: حداکثر تا هفته آینده باید پروژه‌های که موافقت نامه‌های آن انجام گرفته شروع شود و از معاون عمرانی فرمانداری خواستیم تا این موضوع را پیگیری کند.
کناری که گویا دلی پر از مدیران داشت، گفت: مدیران نباید دست روی دست بگذارند و پروژه‌هایی که پول آنها مشخص است، را معطل کنند.
وی از عدم همراهی برخی مدیران کل با مدیران شهرستانی بویراحمد پرده برداشت و خطاب به مدیران شهرستانی گفت: اگر مدیران کل با شماها همراهی نمی‌کنند، به فرمانداری اعلام کنید تا با آن مدیران کل صحبت کنیم و تذکر هم بدهیم.
فرماندار بویراحمد تاکید کرد: خیلی از پروژه‌های ما روی زمین مانده است که حقیقتاً زیبنده نیست و از بخشداران هم می‌خواهم آن پروژه‌هایی که در کمیته برنامه ریزی مصوب شده‌اند و موافقت نامه‌های آنها هم انجام گرفته، را پیگیری کنند که شروع شود.
کناری در ادامه به نظم و انضباط اداری مدیران شهرستان بویراحمد هم اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستان بویراحمد نظم و انضباط کاری را سرلوحه کاری خودشان قرار دهند و در هر لباسی که هم باشد، مسوولیت شهرستان را برعهده دارند و اگر می‌خواهند از شهرستان خارج شوند، حتماً به فرمانداری اعلام کنند، بعضاً مدیران در ادارات نیستند و مدیران بدون مأموریت و مرخصی از شهرستان خارج می‌شوند. تایم اداری از ساعت 7 و ربع صبح می‌باشد و گاهاً مردم باید دو ساعت معطل بمانند که کی آقای مدیر قدم رنجه بفرمایید و در اداره حضور پیدا کند، لذا مدیران پای کار باشند و قطعاً از ادارتی که زحمت می‌کشند و پای کار هستند، تقدیر خواهیم کرد. شماها مدران تدبیر و امید هستید و مردم از شماها انتظار دارند و نباید آنان را معطل کنید.
وی با بیان اینکه مدیران ناهماهنگ همانند سلول‌های سرطانی هستند که بدنه نظام اداری را معیوب می‌کنند، تاکید کرد: بعضاً نارضایتی از بخشی ادارات وجود دارد و آن مدیران انگشت شمار هستند و که 6 اداره بیشتر نیستند.
فرماندار بویراحمد همچنین از بی اعتنایی بعضی مدیران به مصوبات شورای تأمین خبر داد و گفت: بعضی مدیران شهرستان بویراحمد مصوبات شورا تأمین را اجرا نمی‌کنند و می دانید که مجازات عدم اجرای مصوبات شورای تأمین چیست و هر مدیری که مصوبات شورای تأمین به دست او می‌رسد و توان اجرای مصوبات را ندارد، اعلام بکند و پاسخگو باشد.
کناری همچنین از جابه جایی دستی نامه‌های اداری انتقاد کرد و گفت: ادارات باید به شبکه دولت وصل شوند و اینکه نامه‌های اداری دستی جابه جا شوند خیلی کار خوبی نیست.
وی همچنین پیوست پدافند غیرعامل را برای پروژه‌های شهرستان بویراحمد مهم و ضروری دانست و گفت: پدافند غیرعامل برای همه پروژه ضروری است و مقام معظم رهبری تاکید بر این مسئله دارند و پدافند غیرعامل نوعی محکم کاری و مقاوم ساز است.
فرماندار بویراحمد در ادامه اظهار کرد: مصوباتی در سفرهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان بویراحمد تصویب شده‌اند که مدیران ادارات باید در جلسه‌ای که در آینده برگزار می‌شوند، باید آمادگی ارائه گزارش عملکرد در خصوص آن مصوبات داشته باشند.
وی افزود: وقتی مصوبات سفرهای استاندار اجرا نمی‌شود، مردم حق دارند که ناراضی باشند و برای چندین با مدیران در خصوص مصوبات سفر استاندار مکاتبات انجام دادیم که مدیران برای اجرای شدن آن مصوبات اهتمام بورزند.
 فرماندار بویراحمد تاکید کرد: اداره‌های کلی که اداره شهرستانی در شهرستان بویراحمد ندارند، هر چه سریعتر برای راه اندازی آن اقدام کنند.


کد مطلب: 404456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404456/2/6-مدیر-سرطانی-شهرستان-بویراحمد-کسانی-هستند-مدیرانی-مصوبات-شورای-تأمین-هم-بها-نمی-دهند-تذکر-شاهرخ-کناری-مدیران-کل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1