تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۰۴۴۵۶
کبنا گزارش می‌دهد

6 مدیر سرطانی شهرستان بویراحمد چه کسانی هستند؟/ مدیرانی که به مصوبات شورای تأمین هم بها نمی‌دهند / تذکر «شاهرخ کناری» به مدیران‌کل

۱۰
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد گفت: مدیران ناهماهنگ همانند سلول‌های سرطانی بدنه نظام اداری را معیوب می‌کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و با حضورعبدالحمید پناهی معاون سیاسی فرمانداری و مدیران ادارات برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه از برخی مدیران و ادارات شهرستان گلایه کرد و گفت: ما روی کاغذ پول داریم و بالای 80 درصد اعتبارات هم تخصیص داده شده است و اگر پروژه‌ای هنوز در شهرستان بویراحمد، آن هم پروژه‌ای که موافقت نامه‌های آن انجام گرفته، شروع نشده، کار بدی است.
فرماندار بویراحمد ادامه ادامه داد: حداکثر تا هفته آینده باید پروژه‌های که موافقت نامه‌های آن انجام گرفته شروع شود و از معاون عمرانی فرمانداری خواستیم تا این موضوع را پیگیری کند.
کناری که گویا دلی پر از مدیران داشت، گفت: مدیران نباید دست روی دست بگذارند و پروژه‌هایی که پول آنها مشخص است، را معطل کنند.
وی از عدم همراهی برخی مدیران کل با مدیران شهرستانی بویراحمد پرده برداشت و خطاب به مدیران شهرستانی گفت: اگر مدیران کل با شماها همراهی نمی‌کنند، به فرمانداری اعلام کنید تا با آن مدیران کل صحبت کنیم و تذکر هم بدهیم.
فرماندار بویراحمد تاکید کرد: خیلی از پروژه‌های ما روی زمین مانده است که حقیقتاً زیبنده نیست و از بخشداران هم می‌خواهم آن پروژه‌هایی که در کمیته برنامه ریزی مصوب شده‌اند و موافقت نامه‌های آنها هم انجام گرفته، را پیگیری کنند که شروع شود.
کناری در ادامه به نظم و انضباط اداری مدیران شهرستان بویراحمد هم اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستان بویراحمد نظم و انضباط کاری را سرلوحه کاری خودشان قرار دهند و در هر لباسی که هم باشد، مسوولیت شهرستان را برعهده دارند و اگر می‌خواهند از شهرستان خارج شوند، حتماً به فرمانداری اعلام کنند، بعضاً مدیران در ادارات نیستند و مدیران بدون مأموریت و مرخصی از شهرستان خارج می‌شوند. تایم اداری از ساعت 7 و ربع صبح می‌باشد و گاهاً مردم باید دو ساعت معطل بمانند که کی آقای مدیر قدم رنجه بفرمایید و در اداره حضور پیدا کند، لذا مدیران پای کار باشند و قطعاً از ادارتی که زحمت می‌کشند و پای کار هستند، تقدیر خواهیم کرد. شماها مدران تدبیر و امید هستید و مردم از شماها انتظار دارند و نباید آنان را معطل کنید.
وی با بیان اینکه مدیران ناهماهنگ همانند سلول‌های سرطانی هستند که بدنه نظام اداری را معیوب می‌کنند، تاکید کرد: بعضاً نارضایتی از بخشی ادارات وجود دارد و آن مدیران انگشت شمار هستند و که 6 اداره بیشتر نیستند.
فرماندار بویراحمد همچنین از بی اعتنایی بعضی مدیران به مصوبات شورای تأمین خبر داد و گفت: بعضی مدیران شهرستان بویراحمد مصوبات شورا تأمین را اجرا نمی‌کنند و می دانید که مجازات عدم اجرای مصوبات شورای تأمین چیست و هر مدیری که مصوبات شورای تأمین به دست او می‌رسد و توان اجرای مصوبات را ندارد، اعلام بکند و پاسخگو باشد.
کناری همچنین از جابه جایی دستی نامه‌های اداری انتقاد کرد و گفت: ادارات باید به شبکه دولت وصل شوند و اینکه نامه‌های اداری دستی جابه جا شوند خیلی کار خوبی نیست.
وی همچنین پیوست پدافند غیرعامل را برای پروژه‌های شهرستان بویراحمد مهم و ضروری دانست و گفت: پدافند غیرعامل برای همه پروژه ضروری است و مقام معظم رهبری تاکید بر این مسئله دارند و پدافند غیرعامل نوعی محکم کاری و مقاوم ساز است.
فرماندار بویراحمد در ادامه اظهار کرد: مصوباتی در سفرهای استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌ها و مناطق مختلف شهرستان بویراحمد تصویب شده‌اند که مدیران ادارات باید در جلسه‌ای که در آینده برگزار می‌شوند، باید آمادگی ارائه گزارش عملکرد در خصوص آن مصوبات داشته باشند.
وی افزود: وقتی مصوبات سفرهای استاندار اجرا نمی‌شود، مردم حق دارند که ناراضی باشند و برای چندین با مدیران در خصوص مصوبات سفر استاندار مکاتبات انجام دادیم که مدیران برای اجرای شدن آن مصوبات اهتمام بورزند.
 فرماندار بویراحمد تاکید کرد: اداره‌های کلی که اداره شهرستانی در شهرستان بویراحمد ندارند، هر چه سریعتر برای راه اندازی آن اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب زاده
Iran, Islamic Republic of
بو بی کس و کرت سی عینک ملا.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آقای کناری یه طوری از ناهماهنگی و ضعیفی مدیران گلایه کردن که انگار ما اونا گذاشتیم. نه برادر من، اینا همه دست پخت خودتون و قسم خورده های نماینده تون و فرماندار قبلی، آقای نظریه. یه کم از فرماندار گچساران یاد بگیرید که به مدیر کل هم تشر میزنه
Romania
سلام جناب فرماندار با تدبیر دیگه کلمه ای غیره سرطان نبود
وحید
Iran, Islamic Republic of
میگم سعادت محمدی چیکارست که آقای فرماندار دعوتش میکنه😳😳😳🙁🙁🙁 اقای کناری ...!!!. سیاسی کاریم حدی داره. خودش هیچی از دستش برنمیاد شمارییس دفترشو‌دعوت می کنید.جلل خالق.کبنانیوز لطفا کامنت مو بزارید
داد
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیران سرطانی را عوض نمی کنید.....تا کی باید چوب اینها را مردم بخورند
داد
Iran, Islamic Republic of
چرا مدیران سرطانی را عوض نمی کنید.....تا کی باید چوب اینها را مردم بخورند
Iran, Islamic Republic of
ما ضعف مدیریتی داریم،شما مسئول هستید نه مدیر!
شأن مدیریت در استان ما پایین اومده که البته این مسئله در سطح ملی هم صادق هست!
بی برنامگی،نبود تخصص،زد و بندهای سیاسی،فامیل گرایی و عدم تعهد مسئولان که البته رشته ایست با سر دراز،بر دوش ملت و کشور سنگینی میکنه و انگیزه رو از جوانان متخصص و متفکر سلب کرده است.
عدم توجه ویژه به امر انتخابات و انتخاب اصلح در هر سطحی چاره کار بوده و جوانان باید امور رو بدست گرفته و انتظارات ملت رو برآورده کنند آنگونه که شایسته ملت و نظام اسلامیست
Iran, Islamic Republic of
مدیران دسپخت نماینده محترمتون هستن
Iran, Islamic Republic of
طوری گفته سرطانی که انگار مردم تعیین کردن. خودت و نماینده باید پاسخگو باشین
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر کناری عزیز
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1