تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۵۴
گزارش تصویری

دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید پردال در گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه استان با خانواده طلبه شهید "مرتضی پردال" دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا نیوز: در این دیدار سرهنگ حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید "مرتضی پردال" و اهداء لوح سپاس به پدراین شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دراین دیدارگفت:بارها در مجالس مختلف عرض کرده ام که امثال ماها نیاز به چنین حضور و دیداری با خانوادهای معظم شهداء داریم و فراموش نکرده ایم که اگر امروز مسئولیت و امنیتی در کشورداریم به برکت خون شهداست تا گرد غفلت بر سر و روی مان ننشیند.
حمید خرمدل افزود:دیدار با خانواده های شهدا موجب عزت انسان خواهد شد ،چرا که خانواده های معظم شهداء همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اندو ان شاءالله همه بتوانیم در مسیر شهداء طی طریق کنیم و خانواده های شهداء را از یاد نبریم.
وی درادامه اظهارکرد:درحقیقت روحیه ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس در نوع خودش بی نظیر بود و نمی‌توان از نعمت الهی خانواده های شهداءکه فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کردند به راحتی گذشت و همه به نوعی وظیفه داریم تا از این سرمایه های اصلی انقلاب و نظام اسلامی صیانت کنیم.
شهید مرتضی پردال طلبه گچسارانی در سال 65و درعمیات کربلای 5در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
سرهنگ عزیز ضمن تبریک انتصاب حضرتعالی به فرماندهی سپاه فتح استان وتقدیر وتشکر از حضور وسرکشی حضرتعالی از خانواده شهدا باید بدانید که سپاه فتح که حضرتعالی بعنوان فرمانده ارشد آن منصوب شده ای جایگاه رفیعی می باشد چون سرداران رشید بسیاری را تقدیم وفدای اسلام ناب محمدی کرده اگر کسی بخواهد تخطی کند باند بازی کند سیاسی کار کند بخواهد این سپاه همیشه پیروز فتح را محل تخت وتاز فرد یا افراد وجناح خاصی کند فردای قیامت پاسخگو خواهید بود چون بسیج متعلق به همه وبسیج حاصل تفکر بلند امام وآرمان امام شهدا می باشد. ضمن حرمت. خلاصه باید توجه ویژه به این حرکت ترویج تفکر احمدی نژادی گری آقایان باشید ونا خود اگاه حضرتعالی را به سمت وسو سوق ندهند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1