کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

دیدار فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید پردال در گچساران+تصاویر

15 آبان 1397 ساعت 8:40

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه استان با خانواده طلبه شهید "مرتضی پردال" دیدار و گفتگو کرد


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه استان با خانواده طلبه شهید "مرتضی پردال" دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنانیوز: در این دیدار سرهنگ حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید "مرتضی پردال" و اهداء لوح سپاس به پدراین شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دراین دیدارگفت:بارها در مجالس مختلف عرض کرده ام که امثال ماها نیاز به چنین حضور و دیداری با خانوادهای معظم شهداء داریم و فراموش نکرده ایم که اگر امروز مسئولیت و امنیتی در کشورداریم به برکت خون شهداست تا گرد غفلت بر سر و روی مان ننشیند.
حمید خرمدل افزود:دیدار با خانواده های شهدا موجب عزت انسان خواهد شد ،چرا که خانواده های معظم شهداء همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اندو ان شاءالله همه بتوانیم در مسیر شهداء طی طریق کنیم و خانواده های شهداء را از یاد نبریم.
وی درادامه اظهارکرد:درحقیقت روحیه ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس در نوع خودش بی نظیر بود و نمی‌توان از نعمت الهی خانواده های شهداءکه فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کردند به راحتی گذشت و همه به نوعی وظیفه داریم تا از این سرمایه های اصلی انقلاب و نظام اسلامی صیانت کنیم.
شهید مرتضی پردال طلبه گچسارانی در سال 65و درعمیات کربلای 5در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
 


کد مطلب: 404354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404354/2/دیدار-فرمانده-سپاه-فتح-کهگیلویه-بویراحمد-خانواده-شهید-پردال-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1