کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد

معارفه سرپرست کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد / کار رضاتوفیقی را «دهبانی‌پور» تمام کرد (+تصاویر)

14 آبان 1397 ساعت 13:11

تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


ظهر امروز تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
طی حکمی از سوی دکتر حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، علیرضا دولت‌آبادی به‌عنوان سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پیش از این حجت‌الاسلام رضا قاسمی به مدت ۱۸ سال رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشت.
قاسمی 18 سال این مسوولیت را برعهده داشت و او در 3 دولت و از زمان صدارت رضا توفیقی در دولت اصلاحات بر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، کانون‌های مساجد استان را مدیریت می‌کرد، تلاش‌های زیادی برای تغییر او انجام گرفت، اما نه رضاتوفیقی، نه آشنا، نه شیخ عبدی‌پور و نه امین کمالوندی هیچ کدام نتوانستند، او را تغییر بدهند.
رضا دهبانی‌پور امروز با حضور مسوولان ‌کشوری و استانی حجت‌الاسلام قاسمی را تودیع و دولت‌آبادی را به عنوان جایگزین او معرفی کرد.
مدیران سابق اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا مرز عزل قاسمی می‌رفتند، اما 18 سال مدیریت را نتوانستند از فردی بگیرند.
دهبانی‌پور این کار را تمام کرد و مدیریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را به جوانان سپرد و اعتماد کرد.


کد مطلب: 404335

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404335/2/معارفه-سرپرست-کانون-های-مساجد-کهگیلویه-بویراحمد-کار-رضاتوفیقی-دهبانی-پور-تمام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1