کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج:

نصب تجهیزات در بیمارستان شهید جلیل یاسوج / نصب ژنراتورهای در بیمارستان (+تصاویر)

14 آبان 1397 ساعت 8:39

رئیس بیمارستان بزرگ شهید جلیل یاسوج ادامه داد: تمامی موارد اصلی بیمارستان از جمله رختشور خانه، سلف سرویس، آسانسورها، تاسیسات به مرحله بهره برداری رسیده‌اند.


رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از انتقال دیزل ژنراتورهای مورد نیاز جهت تامین انرژی مورد نیاز به این، بیمارستان خبر داد.
به گزارش کبنا، خیرالله نوریان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: عمده مشکل ما در جهت بهره برداری از بیمارستان بزرگ یاسوج مشکلات سد راه انتقال دیزل ژنراتورها بود که به فضل خداوند امروز با پیگیری‌های نماینده محترم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی این مهم صورت گرفت.
وی گفت: تامین و خرید دیزل ژنراتورها از تعهدات وزارت راه و شهرسازی بوده است.
نوریان اعتبار تخصیص یافته جهت خرید دو ژنراتور مورد نیاز بیمارستان را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در روزهای گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان انتقال، نصب و راه اندازی دستگاههای اکسیژن ساز به بیمارستان انجام شد.
وی اعتبار تخصیص یافته جهت خرید دستگاه‌های اکسیژن ساز را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام نمود.
رئیس بیمارستان بزرگ  شهید جلیل یاسوج ادامه داد: تمامی موارد اصلی بیمارستان از جمله رختشور خانه، سلف سرویس، آسانسورها، تاسیسات به مرحله بهره برداری رسیده‌اند.
خیرالله نوریان گفت: تنها مواردی که تاکنون برای بهر برداری این بیمارستان انجام نشده است، تنها برخی از موارد مصرفی و جزیی است که با همکاری ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده است.
 


کد مطلب: 404326

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404326/2/نصب-تجهیزات-بیمارستان-شهید-جلیل-یاسوج-ژنراتورهای-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1