تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۰۴۳۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر جلسه پُر تنش هدایت‌خواه با دانشجویان / درخواست دانشجویان از «غلام‌محمد زارعی»؛ اگر می‌توانید، بیایید

۰
کبنا ؛جلسه تربیون آزاد دانشجویی با عنوان «40 سال ایستادگی در مقابل امریکا» با سخنرانی ستار هدایت خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج برگزار شد.
در ابتدا این جلسه ستار هدایت خواه دقایقی را به چرایی استکبارستیزی ملت ایران پرداخت و اظهار کرد: بر مبنای انسانی و اعتقادی ملت ایران همواره استکبار ستیز بودند، بر اساس اعتقادی، ما موظفیم که در مقابل حکومت‌های ستمگر بایستیم، اساساً کسی اهل ایمان نیست مگر اینکه با طاغوت بجنگد، کفر به طاغوت مقدم است بر ایمان به خدا.
بعد از آن دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به نقطه نظرات خود پرداختند، در این میان برخی از دانشجویان مطالبی خارج از بحث جلسه‌ی مطرح می‌کردند و تا حدودی جلسه را به تنش می‌کشاندند.
یکی از دانشجویان انتقادهای شدیدی از رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرد و دیگری هم ستار هدایت خواه را به باد انتقاد گرفت و گفت: شما در یکی از کمیسیون‌های مجلس عضو بودی که هیچ سودی نداشت و بی پول‌ترین کمیسیون مجلس هم بود.
یکی از دانشجویان هدایت خواه را به کاخ نشینی محکوم کرد که البته پاسخ او هم در ادامه داده شد.
هر دانشجو که پشت میکروفن قرار می‌گرفت برای صحبت کردن، سخنان دانشجوی قبلی را ابتدا نقد می‌کرد و بعد نظراتش را بیان می‌کرد.
بعضی دانشجویان هم نیش‌های تندی به نماینده فعلی مجلس می‌زدند و برخی هم پاسخ می‌دادند. یکی از دانشجویان هم بحث پا گذاشتن روی پرچم امریکا را پیش کشید که در ادامه پاسخ تندی هم گرفت. عدم رعایت وقت از سوی دانشجویان سخنران از حواشی جلسه بود.
در ادامه یکی از دانشجویان روحانیت را زیر سوال برد و هنگامی هم که وقتش تمام شد، او را با زحمت به پایین هدایت کردند و در نهایت هم دانشجویان که سووالات حاشیه‌ای کردند برای شنیدن پاسخ‌های خود، نماندند و سالن جلسات را ترک کردند.
مجری برنامه بعد از صحبت‌های یکی از دانشجویان گفت: وقتی به این دانشجو گفتم که وقت شما تمام شده است، او به من پاسخ داد که من از سیاست‌های شما نمی‌ترسم که آن دانشجو نیز با صداهای بلند پاسخ مجری را داد و مجری برنامه هم گفت: اینجا دانشگاه هست و از کسی نمی‌ترسیم. اینجا جای این حرف‌ها نیست، البته ما هم از کسی نمی‌ترسیم و بنده با افتخار شاگرد آقای هدایت خواه هستم که بعضی از دانشجویان به سخنان مجری برنامه نیز واکنش نشان دادند.
ستار هدایت خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا بعد از شنیدن صحبت‌های دانشجویان، اظهار کرد: برخی‌ها این تاکتیکشان هست که شبهه بیندازی و دیگر گوش به سخنان طرف مقابل هم نگیری، در تاریخ هم بی سابقه نیست. وقتی پیامبر اکرم (ص) می‌خواست قرآن بخواهند، کفار پنبه به گوش می‌زدند که آیات قرآن را گوش نگیرد.
متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.
مجری برنامه همچنین در این جلسه گفت: دانشجویان عضو جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج می‌گویند، چندین بار با آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مکاتبه کردیم که در دانشگاه و در جمع دانشجویان حاضر شود و به سووالات آنان پاسخ دهد، اما او تاکنون نیامده، که ما هم در اینجا و در پشت این تریبون از آقای زارعی از طرف جامعه اسلامی دانشجویان می‌خواهیم اگر می‌تواند به این دانشگاه بیاید و به سووالات دانشجویان پاسخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
این پیرمرد . کجاش دانشجویه!؟
Iran, Islamic Republic of
دانشجوی بابا بیشتر اینا نمیتونن دست چپ راستو از هم تشخیض بدهند
نوروز
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا که این همه بی پروا به موضوعات پرداخته و همه آنچه در این جلسه رخ داد را مو به مو بیان کرد، اما ای کاش یه تیکه فیلم از حواشی جلسه هم میزدی.
دانشجوی دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسف هست که انسان عالمی همچون دکتر هدایتخواه رو دعوت میکنن برای جلسه ای و بعد یه عده. با حرف های تند همراه . رو .میبرن!
چنین طرز فکر. گرایانه ای، به حول و قوه ی الهی هرگز راه بجایی نخواهد برد..
🌷 درود بر رهبرم سیدعلی 🌷
حقا که مردم هنوز امام زمان و نائب او را نشناخته اند...
احسان ج
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه کی هست حالا؟ همون نبود که خود اصولگراها هم قبولش ندارن؟همون نیست که مدرک. بهش میگن دکتر؟همون نیست که زمان مجلسی بودنش برا احمدی نژاد چهچه میزد حالا بر علیه اش بیانیه میده؟همون نیست......
Iran, Islamic Republic of
والا تو این تصاویر همه چیز هست الا تنش😮
بی نام
Iran, Islamic Republic of
خوبه
.این جوونا رو باید با همین.ا تخلیه کرد ...
فرج
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خداوند بر یار دوست داشتنی و محبوب خودم استاد بزرگوار دکتر هدایتخواه عزیز
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
حقا که مردی دکتر جون. ناز نفست دلاور. دوست داریم باعرضه
کرم
Iran, Islamic Republic of
یه سوال هدایتخواه دیروز همراه و تریبون دار احمدی نژاد و از منتقدان سرسخت امروز احمدی نژاد هست. ایا میشود روی حرف و اندیشه چنین انسانی با این همه. حساب کرد ایا ایا کسی هست تضمین کند که هدایتخواه فردا از گفته خویش پشیمان نشود؟ ایا میشود این اندیشه های .را نقشه راه سیاسی و فرهنگی جامعه قلمداد کرد؟ ایا این حرکت ها برای مردم نون و اب می شود
Iran, Islamic Republic of
به خداحیف هدایتخواه که برا اینجورافرادصحبت کنه استادبایدبرامردم تهران صحبت کنه که قدرش رابدانند .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1