تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۲۲۲
به منظور تعامل در اجرای پروژه ها انجام گرفت

بازدید مدیرعامل برق استان از پروژه های باشت+تصاویر

۰
کبنا ؛به منظور تسهیل در روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری باشت و حل مشکل روشنایی آنها، مهندس راهزادی در معیت فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر باشت و مدیر اداره برق شهرستان باشت از این پروژه ها بازدید کردند در ادامه نیز نشست تعاملی جهت تسریع در اجرای پروژه ها  در دفتر شهردار برگزار شد. 
سید مسعود حسینی، فرماندار شهرستان باشت در این نشست گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان در این سال ها کمک های شایان ذکری در اصلاح شبکه که یکی از معضلات شهرستان باشت محسوب می شد انجام داده که شایسته تقدیر است.
وی افزود: علی رغم همه تلاش های صورت گرفته اما مشکلاتی نظیر عدم وجود امکانات در اداره برق شهرستان باشت موجب تأخیر در انجام مأموریت این اداره می شود که شایسته است در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
حسینی تصریح کرد: روشنایی و ساماندهی جاده دسترسی به بیمارستان باشت، پارک ساحلی و پارک تپه ای شهر به واسطه اقدامات خوب شرکت توزیع نیروی برق  در حال انجام است که شایسته تقدیر است.
وی ، فرمانداری را پشتیبان اجرای طرح های خدماتی و رفاهی در شهرستان دانست و گفت: در زمینه اجرای طرح ها تلاش می کنیم با رایزنی با وزارتخانه و همچنین تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت راه را برای اجرای طرح ها تسهیل کنیم.
 مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این نشست تعاملی خوب خدمات رسانی به مردم را از وظایف این مجموعه دانست و گفت: شبکه های توزیع نیروی برق در شهرستان باشت بسیار قدیمی است و نیازمند بازسازی است.
وی با برشمردن مزایای اصلاح شبکه توزیع نیروی برق ، اظهار داشت: زیباسازی مبلمان شهری برای توسعه و شهر و ساخت و ساز شهروندان و همچنین محاسبه افت ولتاژ و تلفات انرژی از مهم ترین دستاوردهای اصلاح شبکه است.
راهزادی با بیان اینکه این شرکت در زمینه اجرای طرح ها با محدودیت مالی روبروست، ابراز داشت: علیرغم اینکه در قانون کمک به توسعه شهر از وظاقف شرکت توزیع نیروی برق نیست اما این شرکت آماده همکاری با شهرداری در جهت تسهیل در راه اندازی مکان های عمومی مورد اشاره شهرداری است. 
وی هدف از نشست را کمک به بهبود روشنایی با تعامل و همکاری شهرداری و فرمانداری باشت اعلام کرد و افزود: باید روابط به گونه ای تنظیم شود که شهرداری و شرکت برق بدون توقع از همدیگر در راستای توسعه شهر با هم تعامل داشته باشند و این شرکت نیز آماده همکاری در جهت اجرای پروژه های شهرداری است.
راهزادی ارتباط مناسب و سازنده میان شهرداری و شرکت برق را سبب برطرف شدن مشکلات و جلوگیری از اتلاف وقت و برزمین ماندن کارها دانست و گفت:  فرمایشی شدن امور هم موجب تقابل می شود و هم نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده بتوان در موعد مقرر شاهد بهره برداری از طرح ها بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، شفافیت در امور را از خصوصیات کاری خود دانست و تأکید کرد: هر کاری که در حوزه مدیریتی و در توان باشد برای توسعه شهر باشت و استان انجام خواهم داد اما این امر نیازمند تفکیک وظایف بین دستگاه های مختلف است که باید به این موضوع توجه داشته باشند. 
محمد جعفر نجاتی عضو شورا شهر باشت در این نشست ضمن تقدیر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان، اظهار داشت: در گذشته خاموشی های مکرر برق در شهرستان باشت به یک معضل جدی تبدیل شده بود که با تلاش شرکت برق و مجموعه همکاران به حداقل خود رسیده است.
وی نیاز پارک تپه ای و پارک ساحلی شهر باشت به ترانس را یادآور شد و گفت: به دلیل برنامه ریزی جهت افتتاح و راه اندازی مکان های ذکر شده نیازمند تعامل و همکاری شرکت برق با شهرداری باشت جهت نصب ترانس هستیم.
نجاتی تعامل میان شرکت برق و شهرداری را تعاملی سازنده و مفید دانست و ابراز امیدواری کرد این تعامل همچنان وجود داشته باشد.
-----------------------------------
خبرنگار: فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1