کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کوبودنا در آستانه جهانی شدن/ ابراز رضایت گردشگران اروپایی از نان برند معتبر یاسوج

3 آبان 1397 ساعت 10:11

تقریبا هر گردشگر خارجی که به پایتخت طبیعت ایران سفر می کند سری هم به فروشگاه برند معتبر نان جنوب کشور می زند تا مزه نان های اروپایی و ایرانی را در یاسوج بچشد و البته که کوبودنا سوغات معتبر یاسوجی است برای توریست های اروپایی.


کوبودنا که با نان حجیم بلوطش و با تلفیق دانش و صنعت و سنت و تکنولوژی نان های سنتی و صنعتی را با مزه و طعم های خاص و متفاوت برای همه سلیقه ها تولید می کند توانسته است در عرصه توریسم پایتخت طبیعت ایران نیز اسمی برای خودش دست و پا کند به طوریکه این روزها کمتر گردشگر خارجی ممکن است که به یاسوج بیاید، آوازه نان های کوبودنا را بشنود و برای تجربه دوباره نان های اروپایی در ایران و نان های ایرانی در قالبی گردشگر پسند راهی فروشگاه کوبودنا نشود.

در آخرین بازدید توریستی، هلندی ها مهمان فروشگاه کوبودنا بودند تا هم از نان بلوط بچشند و سوغات ببرند و هم نان های اروپایی را بخرند و در پایتخت طبیعت ایران نوش جان کنند. هلندی ها استقبال بی نظیری از مجموعه کوبودنا داشتند و بسته بسته نان همراه خود بردند تا نام «تولید یاسوج» به قلب اروپا هم راه پیدا کند و از این پس باید اعلام کنیم که «کوبودنا» یکی از جاذبه های توریستی استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز آن است.


کد مطلب: 404009

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404009/2/کوبودنا-آستانه-جهانی-شدن-ابراز-رضایت-گردشگران-اروپایی-نان-برند-معتبر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1