تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۴۰۴۰۰۰
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار استاندار با هندبالیست‌های کهگیلویه / احمدی هم تعجب کرد، هم نوشت، هم عکس انداخت (+تصاویر)

۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویر احمد در ادامه بازدید خود از شهرستان باشت به همراه مدیر کل ورزش و جوانان، مدیر کل امور بانوان استانداری و برخی مسولان استانی عصر امروز وارد دهدشت شد.
علی محمد احمدی با هیئت همراه و مسوولان شهرستان  پیش از هر چیز به دیدار تیم لیگ برتری فراز بام خائیز دهدشت رفت و با آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.
استاندار کهگیلویه وبویر احمد در این دیدار اظهار کرد: بسیار خوشحالم بعد از یک روز کاری در باشت و بازدید روستا به روستا و طرح به طرح خدمت شما رسیدم و اگر چه در واپسین لحظات هفته تربیت بدنی  هستیم ولی این روز را به شما ورزشکارن تبریک می گویم و آرزوی توفیق برای شما دارم.
علی محمد احمدی با بیان اینکه دیروز در جمع مدال آوران استان نیز عرض کردم که ورزش برای ما یک اولویت اساسی است و هر چه در این مسیر از دست ما بر آید هزینه کنیم، این هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است و اثرات اجتماعی و فرهنگی آن قابل مقایسه با هیچ سرمایه گذاری دیگر نیست تصریح کرد: از مدیر کل ورزش وجوانان که بستر را برای مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت فراهم کرد تشکر می‌کنم.
احمدی خطاب به ملی پوشان فراز بام خائیز دهدشت گفت نه تنها شما از این سرمایه گذاری جالب متعجب شدید بلکه من نیز خیلی متعجب شدم چون به دهدشت آمده بودم، فضا، مبلمان شهری، وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌های آن را دیده بودم لذا تصور می‌کردم  شاید سالن ورزشی این شهر  نیز به دلیل امکانات ومنابع تربیت بدنی چیزی پایین‌تر از فضای داخل شهر باشد، ولی وقتی وارد سالن شدم و با این زیبایی و استاندار روبه رو شدم از علوی و پارسایی تشکر کردم.
استاندار کهگیلویه وبویر احمد همکاری بخش خصوصی در ورزش را فرصت خوبی دانست و گفت: انشالله دیگران نیز از این اقدام الگو برداری کنند و این فرصتی است تا بگوییم که سرمایه گذاری در کارهای بزرگ همیشه در شهرهای بزرگ نباید باشد.
احمدی به ملی پوشان فراز بام گفت: آوردن لبخند بر لبان جوانهای این شهرستان که انتخاب دیگری ندارند و پر کردن اوقات فراغتشان یک عبادت است و بانی این کار خیر پارسایی بوده که از او تشکر می‌کنیم.
وی در خصوص حمایت از فرازبام با شاره به اینکه تا جایی که قانون اجازه دهد پیگیری می‌کنم و حتماً برگ سبزی چه از طریق تربیت بدنی و یا راه‌های دیگر که قانون اجازه دهد کمک می‌کنم افزود: چون پارسایی درارتباط با پروژه‌هاست و اسپانسر تیم است در حوزه راه، آب تا جایی که قانون اجازه دهد از ایشان حمایت می‌کنیم اگرچه پیمانکارانی هستند که در بخش مدرسه سازی، بیمارستان و...زحمت کشیدند و کارهای خوبی انجام دادند ولی بدون تعارف می گویم چسبندگی و برجستگی این (سرمایه گذاری بر روی فرازبام) قابل مقایسه با هیچکدام نیست.
احمدی در پایان مطرح کرد: مطمئن باشید علاوه بر موفقیت، خدمتی که به این مردم می‌کنید قابل مقایسه با هیچ مدالی نزد خداوند متعال نیست.
 به گزارش کبنا از دهدشت، در حالی که روزی بازی کردن در گچساران آروز و شکست بهبهان یک رویای دست نیافتنی برای کهگیلویه بود اما شاهدیم که آکادمی تخصصی فرازبام خائیز دهدشت با  برنامه ریزی منسجم، و زور بازوی خویش توانست به لیگ برتر هندبال صعود کند و با 9 ملی پوش در هفته نخست سی و یکمین لیگ برتر هندبال آقایان، نائب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور (تیم نیروی زمینی کازرون) را در خانه با شکست بدرقه کند و ثابت کرد شایسته حمایت مسولان و سرمایه گذاران استانی و شهرستانی است.
سرما یه گذاری پارسایی به عنوان بخش خصوصی در حیطه ورزش تا آنجا به چشم استاندار جالب آمد که در بازدید خود از شهرستان کهگیلویه پیش از هر چیز به دیدار این تیم لیگ برتری رفت و این سرمایه گذاری را برجسته و دلچسب دانست، همچنین عنوان کرد تا آنجا که قانون اجازه دهد از فرازبام حمایت می‌کنیم چرا که ورزش اولیت اساسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمیدکرمی
Oman
درود به این جوان خستگی ناپذیر وکارامد.پارسایی حرف نداری
حمیدکرمی
Oman
درود به این جوان خستگی ناپذیر وکارامد.پارسایی حرف نداری
امیری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران و کادر تیم فراز بام خائیز دهدشت ،بلاخص مهندس پارسایی که همیشه در پیشرفت این تیم سهم بسزایی داشته و دارد . کار ایشان قابل تقدیر است.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1