تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۰۳۹۷۵
کبنا گزارش می‌دهد

همه از «علوی» تشکر کردند؛ از ورزشکاران تا استاندار / گوهرگانی خیلی فضول بود / ورزشکاران منتظر «هل ورزشی» استاندار (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم تجلیل از ورزشکاران اعزامی و مدال آوران بازی‌های آسیایی 2018 با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار بویراحمد، مدیرکل امور بانوان، مدیرکل حراست استانداری و مدیرکل سیاسی استانداری، رئیس فدارسیون تنیس روی‌میز در ساختمان دولت بر گزار شد.
به گزارش کبنا، در ابتدای این جلسه که همچنین حضور روسای هیئت‌های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان عملکرد خود در این مدت اشاره کرد و گفت: 7 نفر را به بازی‌های آسیایی اعزام کردیم که کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز حاصل تلاش این 7 نفر بود.
بعد از صحبت‌های علوی روسای هیئت‌های ورزشی فوتبال، هندبال، معلولان، نابینایان، هاکی، اسکیت و تعداد دیگری رؤسا و نواب رئیس به ایراد سخنرانی پرداختند که همه‌ها انها بدون استثناء قبل از هر صحبتی و یا پایان صحبت‌های خودشان تمام قدم از سید محمد علوی مدیرکل ورزش و جوانان قدردانی و تشکر و حمایت می‌کردند.
در ادامه رئیس هیات ورزشی جودوی استان از وضعیت تقسیم اعتبارات فصل 5 در استان انتقاد کرد و گفت: در استان‌های دیگر تا 3 و 5 میلیارد تومان به ورزش از محل این فصل کمک شده به جز کهگیلویه و بویراحمد.
رئیس هیات هندبال استان هم به موفقیت بی‌نظیر این هیات در استان اشاره کرد که در حال حاضر 3 تیم در رده لیگ برتر هندبال ایران دارد و سال گذشته هندبال نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر شد.
وی به استاندار و مجموعه حاضر قول داد که اگر در مرکز استان حمایت شود تیمی از یاسوج به لیگ برتر هندبال ایران خواهد فرستاد و با پول 2 تا 3 فوتبالیست می‌شود کاری بزرگ کرد.
وی از ارتقای هیات هندبال استان از رده 28 کشور به رده چهارم کشوری به عنوان دستاوردی بزرگ در هیات هندبال استان یاد کرد.
خداداد افشاریان سرپرست هیئت فوتبال که با حرارت‌ بیشتری سخنرانی کرد، در ابتدا خطاب به استاندار گفت: این آقای گوهرگانی معاون امور اقتصادی حضرتعالی در کلاس دوم ابتدایی دانش‌‌اموز من بود، آن موقع خیلی فضول بود، اما الان نمی‌دانم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به او گفت: من نمی‌دانم با این دانش‌آموز فضول چه کار کردی که اینطوری پیر شده. افشاریان به صحبت‌هایش ادامه داد از محمد صلاح به عنوان کسی یاد کرد که با پاهایش برای انگلیسی‌ها حرف می‌زند و توانسته عده زیادی را با هنرنمایی خود به دین اسلام دعوت و مسلمان کند و این قدرت فوتبال را می‌رساند.
سرپرست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد کل بودجه ورزش استان را برابر با پول خرید 2 بازیکن سپاهان اصفهان دانست و گفت چه گناهی کرده‌ایم که باید چنین وضعیتی داشته باشیم.
وی همه چیز را در این استان قفل شده دانست و گفت: نه راه و نه بیمارستان و نه فرودگاه داریم و وضعیت اعتبارات ورزش همین است که می‌بینیم.
داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ چیز در این استان نداریم، خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای استاندار ما را یک هل ورزشی بزرگ بده و این تنها راه درمان مشکلات است. بیا همه رشته‌های ورزشی و ورزشکاران آنان را در آغوش بگیر.
افشاریان به کمبودها اشاره کرد که سال گذشته در کل استان 2000 بازی برگزار کرده اما امروز که 40 توپ فوتبال برای شهرستان‌ها جهت راه‌اندازی بازی‌ها می‌خواهد مبلغ 20 میلیون تومان برای خرید توپ در اختیار ندارد. افشاریان خطاب به رئیس هیئت هندبال که گفته بود اگر پول دو بازیکن فوتبال را به من بدهند، از شهرستان بویراحمد تیم هندبال به لیگ کشور معرفی می‌کنم، اظهار داشت: من امروز با مشکل مالی دارم. [استاندار کهگیلویه و بویراحمد با لحن شوخی به افشاریان گفت: حال بیرون به حسابش برس، افشاریان هم گفت براش دارم]
وی خطاب به احمدی استاندار تصریح کرد: اگر می‌خواهی وقتی از این استان رفتی پشت سرت دست بزنیم پس کمکمان کن و همه ماها را در آغوش بگیر.
بهرامی رئیس هیات اسکیت استان هم در این نشست گفت: در استان یک سانتی‌متر فضای تخصصی برای رشته اسکیت نداریم که در دنیا رتبه چهارم را با ورزشکاران همین استان به دست آوردیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان امکانات وجود ندارد افزود: در رشته اسکیت آن چنان ظرفیت داریم که می‌توانیم به راحتی به تیم ملی راه پیدا کنیم چنان که در گذشته ظرف 3 سال 13 بازیکن به تیم‌های ملی تحویل دادیم.
شهلا گشتاسبی هم به عنوان رئیس هیات هاکی قبل از هر چیز درگذشت بهرام شفیع را به عنوان یک رزمنده و مجری مردم‌دار تسلیت گفت و افزود: اگر دستاوردی در ورزش استان بوده بخش عمده‌ای از آن مربوط به نواب رئیس است که از طیف خانم‌ها هستند.
وی اختصاص سالن 9 دی را به عنوان خانه هاکی یکی از کارها و اقدامات ارزنده در دوره کنونی دانست و موفقیت‌های هاکی استان را مدیون و مرهون مدیریت خوب ورزش استان دانست.
نامداری نایب رئیس انجمن‌های ورزشی هم ماندن خود و بخش زیادی از ورزشکاران استان را علی‌رغم همه کمبودها و نواقص دلبستگی به علوی مدیرکل ورزش دانست و گفت: مسؤولان استان هم باید کمک کنند تا خنده‌زار سایر استانها نشویم.
جمیاری رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای هم با بیان اینکه ورزش زورخانه‌ای قدمت چندین هزار ساله دارد از مهجور بودن آن در استان خبر داد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح شده که 17 دستگاه در قبال این رشته وظیفه دارند که تاکنون در استان از سوی این دستگاه‌ها برای ترویج این رشته اقدامی نشده و درخواست برگزاری یکی از جلسات شورای فرهنگ عمومی استان را در زورخانه یاسوج داریم.
پیمان اسدی عضو تیم ملی واترپلوی جمهوری اسلامی در بازی‌های آسیایی 2018 که موفق به کسب مدال برنر شد اظهار کرد: قبل از هر چیز توضیح دهید که چرا به غیر از رئیس هیات‌ ما همه رؤسای هیات‌ها حضور دارند و علت دعوت نکردن وی چه بوده است؟.
وی به سختی‌هایی که برای تیم ملی متقبل شده اشاره کرد و گفت: در سال اخیر تنها 5 روز ایام عید در کنار خانواده بودم.
اسدی با بیان اینکه در استان مشکل استخر وجود دارد و همین موجب افت در رشته ورزشی شنا و شیرجه و واترپلو می‌شود اظهار کرد: نبود استخرها در دست هیات‌ها مشکلات زیادی به وجود آورده است.
پرندوار به نیابت از سامان پاکباز قهرمان پارا آسیایی جاکارتا هم در این نشست گفت: سامان پاکباز با مدیریت مادرش و با تمرین در خانه و با مربی‌گری برادرش و با تغذیه نامناسب توانست نایب قهرمان المپیک و قهرمان آسیا شود که در استان نیاز به کمک بیشتر دارد.
وی از مسؤولان خواست تا برای ادامه تمرینات یک منزل مسکونی دو خوابه در یاسوج در اختیار وی و برادرش به عنوان مربی در نظر گرفته شود.
پرندوار خطاب به حضار گفت: باید استاندار را مورد تشویق فرار دهیم که با حوصله تمام بعد از این همه جلسه در این وقت هم نشسته و صحبت‌های ما را می‌شنود.
بنا بر این گزارش، در این نشست هر یک از رؤسای هیات‌های ورزشی استان که وقت سخنرانی پیدا کردند قبل از هر چیز مدیریت علوی را موجب تحرک در ورزش استان دانستند.
همچنین حضور 7 بازیکن از رشته‌های مختلف از این استان در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از دیگر دستاوردهایی بود که ورزشکاران و رؤسای هیات‌ها به عنوان دستاورد مدیریت علوی بر ورزش استان دانستند.
کسب دو مدال در بازی‌های آسیایی و حضور نخستین بانوی ورزشکار استان در بازی‌های آسیایی از دیگر موفقیت‌هایی بود که ورزشکاران و قریب به اتفاق هیات‌های ورزشی در وهله اول چنین موفقیتی را به دلیل مدیریت خوب علوی ذکر کردند.
صداقت و پرهیز از وعده‌های بی‌سرانجام و عدم ورود به هر گونه بازی سیاسی از دیگر اوصافی بود که ورزشکاران و رؤسای هیات‌ها به مدیر ورزش استان نسبت دادند.
یکی از رؤسای هیات‌های ورزشی خطاب به استاندار گفت: اگر می‌بینید که در جلسه امروز پچ‌ پچی از سوی اهالی ورزش دیده نمی‌شود و کسی با دیگری در گوشی صحبت نمی‌کند به دلیل رضایت از مدیریت علوی بر ورزش استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بعد از اینکه همه صحبت‌ها را شنید، گفت: از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی نهایت حمایت را خواهم کرد و سالن‌ها و امکان ورزشی و هر چه که خوب و یا بد وجود دارد، را در اختیار شماها قرار می‌دهیم.
احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه ورزشکاران را با تمام توان حمایت می‌کنیم، افزود: الان که همه چیز بر روی ریل خود قرار گرفته و موفقیت‌های هم حاصل شده است و امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: بنده هم به نوبه خودم از سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم و همه هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران که برای سربلندی این سرزمین تلاش می‌کنند، نیز تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دو.
Iran, Islamic Republic of
دو. اب دراومد توی.
علی
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم ورزش همه را سرکار گذاشته از یک طرف در قالب جاسوس دوجانبه عمل کرد در زمان انتخابات و از طرف دیگر به محض اینکه ندایی مبنی بر برداشتن ایشان به گوش میرسد جلسات پشت سرهم برای استاندار و نمایندگان به صورت تشریفاتی تدارک میبیند ایا واقعا اگر به جای ایشان یکی از فرزندان این استان بود همین برخورد را با ایشان میکردند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1