تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۳۹۷۰
در جلسه هماهنگی پایتخت کتاب ایران درکهگیلویه مطرح شد

غیبت «شهردار دهدشت» در جلسات فرهنگی ! / «ادارات کهگیلویه» بخیل نباشند

۰
کبنا ؛جلسه هماهنگی پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب با حضور معاون فرماندار کهگیلویه و برخی مسوولان و متولیان فرهنگ شهرستان و البته غیبت شهردار دهدشت به عنوان یکی از اعضای اصلی اجرای این طرح در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
معاون فرماندار کهگیلویه در این جلسه اظهار کرد:باید به عنوان متولیان در مسیر نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم و هزینه کنیم تا سایر اقشار به ویژه جوانان نیز به به این مسیر ترغیب شوند .
ابراهیم خنجری با بیان اینکه بالا رفتن سرانه مطالعه به توسعه فرهنگی و در حوزه های دیگر نیز کمک می کند تصریح کرد:با نگاهی به کشورهای صنعتی و کشورهایی که در سطوح مختلف پیشرفت قابل توجه داشته اند متوجه می شویم تقویت مطالعه فردی و جمعی بین جوامع آنها باعث این پیشرفت است.
خنجری ادامه داد:هدف از برگزاری این جلسه فراهم کردن زمینه و امکانات مطالعه در شهرها و روستاها ست لذا می طلبد شهرداران،بخشداران،دهیاران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و سایر ادارات در خصوص توسعه پایدار فرهنگی در شهرها و روستا همکاری کنند.
وی افزود:ادارات در مورد کتاب و کتاب خوانی بخیل نباشند چرا که خدمات و امکاناتی که در اختیار ادارات است از خزانه بیت المال است نه مربوط به شخص و حمایت مالی در این زمینه نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.

شرط پایتخت کتابخانه ایران شدن داشتن طرح نو جهت کتابخوانی است
رئیس اداره فرهنگ وارشاد کهگیلویه نیز در این جلسه اظهار کرد:جلسه سال گذشته با همین موضوع در سکوت برگزار شد بدون حضور بخشداران،شهرداران و سازمان های مردم نهاد ولی امسال حضور این اعضا خود نشانه خوبی است اگر چه پارسال برای همه دعوتنامه نیز ارسال شده بود.
ایرج کاظمی جو عنوان کرد:شرط انتخاب پایتخت کتابخانه ایران در روستاها یا شهرها مستلزم ارائه طرحی نو در جهت ترویج کتاب وخوانی است که می طلبد بخشداران و شهرداران علاوه بر این جلسه ،نشستی با حضور مسئولین کتابخانه ها،کانون های مساجد تشکیل دهند و طرح های جامع خود را تا تاریخ 15 آذر ماه به دبیر خانه ارسال کنند.
وی ادامه داد: به طرح هایی که به عنوان طرح برتر انتخاب شوند حداقل تا سقف 100 میلیون تومان کمک مالی علاوه بر امکانات و تجهیزات اختصاص داده می شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1