تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۳۹۳۱
در نشست ایجاد ادارات شهرستان بویراحمد مطرح شد

کناری: سال‌هاست که بویراحمد به این «درد» گرفتار است / مصوباتی که بر روی زمین می‌ماند، متولی نیست / ایجاد 5 اداره شهرستانی در بویراحمد / فیلی: منطقی نیست که «بهمئی» ادارات داشته باشد، اما بویراحمد نه

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منطقی نیست که مثلاً شهرستان بهمئی تمام ادارات را داشته باشند، اما شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان از این ادارات محروم باشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز جلسه ایجاد ادارات شهرستانی به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و برخی از مدیران‌کل استانی برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه سال‌ها است که مردم شهرستان بویراحمد از نبود ادارات شهرستانی رنج می‌برد، اظهار کرد: در این سال‌ها بعضی از دستگاه های دولتی در شهرستان بویراحمد اداره شهرستانی تشکیل ندادند که همین موضوع باعث شده ما با مشکلات عدیده ای روبرو شویم و کارهای زیادی بر زمین بماند.
کناری تاکید کرد: ادارات کل در شهرستان بویراحمد ساختمان دارند، اما متولی ندارند و ضرورت دارد که ما رئیس اداره شهرستانی در جلسات داشته باشیم که پیگیر مشکلات و امورات باشند و نگذارند مصوبات شورای اداری شهرستان بویراحمد و سایر جلسات مهم بر روی زمین بمانند.
وی با بیان اینکه ادارات‌کل تعزیزات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و پست اداره شهرستانی ندارند، افزود: با توجه به جایگاه شهرستان بویراحمد و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و اینکه 65 هزار حاشیه نشینی در شهرستان بویراحمد است، می طلبد که این ادارات احیاء شوند تا مصوبات روی زمین نمانند.
وی تصریح کرد: به دلیل نبود برخی ادارات شهرستانی روز به روز مشکلات ما بیشتر می شود، اگر متولی ادارات شهرستان بویراحمد مشخص شوند، بدون شک ما از طریق آنها می‌توانیم پیگیر امورات و کارهای مردم باشیم.
فرماندار بویراحمد گفت: به طور مثال اگر متولی اداره صنعت، معدن و تجارت و یا راه و شهرسازی مشخص باشند می توانیم در رفع مشکلات بازار یاسوج و یا پروژه های راه و شهرسازی اقدامات و تصمیمات بهتری انجام دهیم.
به گزارش کبنا، در ادامه عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد این مشکلات را مربوط به کل کشور دانست و افزود: در تهران مردم کمتر سراغ استانداری و یا ادارت کل آنجا را می گیرند و مستقیم به وزارت خانه ها مراجه می کنند.
فیلی گفت: این ضعف ساختاری است که در کشور وجود دارد و شامل حال مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید ادارات شهرستانی در شهرستان بویراحمد به مرکزیت یاسوج راه اندازی شوند، خطاب به دیودیده رئیس سازمان «صمت» کهگیلویه و بویراحمد، افزود: به طور مثال با وجود این گرفتاری که در بازار یاسوج وجود دارد، اگر اداره شهرستان صنعت، معدن و تجارت باشد، مشکلات آقای دیودیده هم کمتر است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این منطقی نیست که مثلاً شهرستان بهمئی همه ادارات را داشته باشند، اما شهرستان بویراحمد به عنوان مرکز استان از نمایندگی مستقل ادارات‌کل برخوردار نباشند.
فیلی ادامه داد: چرا نباید اداره کل راه و شهرسازی استان با این همه حجم پروژه های عمرانی در شهرستان بویراحمد، اداره شهرستانی در بویراحمد داشته باشد.
به گزارش کبنا، در ادامه با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار مشکلات تمام ادارات کل که اداره شهرستانی در بویراحمد نداشتند، مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد و در نهایت مصوب گردید که ادارات شهرستانی در شهرستان بویراحمد راه اندازی شوند.
همچنین در این جلسه 50 میلیون تومان برای تجهیز اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بویراحمد اختصاص داده شد.
به گفته شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلشه مشکل 5 اداره شهرستانی برطرف شد و از این تاریخ ادارات شهرستانی تعزیزات حکومتی، «صمت»، راه و شهرسازی،  فرهنگ و ارشاد و پست ایجاد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
. هنرش.ن بالا پایین کردن
Iran, Islamic Republic of
اقای کناری، حالا اون دسته از ادارات که نماینده شهرستانی دارن چه دسته گلی به سر مردم زدن که این چندتای دیگه نزدن؟ اینا در عمل مشکلی را حل نمیکنه. فقط چند تا پست الکی برا بعضی دوستان.
Iran, Islamic Republic of
فیلی.شهرستان نفت خیز بهمیی را مثال می زنه هرچه زودتر ادارات بدون بودجه را جمع کنه ببره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1