تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۰۳۹۲۱
کبنا گزارش می دهد

افتتاح نمایشگاه طراحی و نقاشی در دهدشت(+تصاویر)

۱
کبنا ؛نمایشگاه طراحی و نقاشی سایه های خاکستری با آثار هنرجویان هنرکده ایلماه با حضور معاون فرماندار کهگیلویه و برخی مسوولان در نگارخانه مجتمع فرهنگی شماره یک ارشاد افتتاح شد و به مدت یک هفته به کار خودادامه می دهد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در گفتگو با کبنا اظهار کرد:نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع طراحی و نقاشی با آثار هنرجویان آموزشگاه آزاد ایلماه از  امروز یکشنه 29 مهرماه افتتاح شد و به مدت یک هفته به کار خود ادامه می دهد.
ایرج کاظمی جو عنوان کرد:علاقه مندان به هنرهای تجسمی در سطح شهرستان زیاد هستندکه وجود چندین آموزشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان خود گواه این علاقه است.
کاظمی جو هدف از برگزاری نمایشگاه را افزایش ارتباط مردم با هنر دانست و گفت:طراحی ها با موضوعات و سلیقه های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

 سبک آثار سیاه قلم هاپررئال است
صالح پور مربی آموزشگاه آزاد ایلماه نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد:نمایشگاه امروز شامل 42 اثر هنری سیاه قلم سبک هایپررئال و مدادرنگ از 10 هنرجو فعال آموزشگاه ایلماه است.
 رونق بخش این مخافل خواهیم بود
معاون فرماندار کهگیلویه نیز اظهار کرد: برگزاری  نمایشگاهایی  که جنبه هنری ودارد و فکر خلاقی پشت آن است بدون شک کمک شایان توجهی به توسعه فرهنگ شهرستان می کند که تلاش می کنیم رونق بخش این محافل باشیم.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1