تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۰۳۸۲۸

افتتاح پروژه‌های ورزشی در کاکان شهرستان بویراحمد/ زارعی: بهره‌برداری مهمانسرای ورزش یاسوج/ تکمیل سرای کوهنوردان سی‌سخت (+تصاویر)

۰
کبنا ؛غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح پروژه‌های روستای علی‌آباد و منصور خانی توابع دهستان کاکان شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: سالن چندمنظوره ورزشی علی‌آباد و کاکان شهرستان بویراحمد بااعتباری بالغ‌بر 2.4 میلیارد تومان افتتاح شد.
زارعی در ادامه بابیان اینکه در بودجه سال 96 و 97 بخشی از ارزش‌افزوده تحت عنوان 27 صدم ورزش به اداره کل ورزش و جوانان استان اختصاص پیداکرده است، افزود: از میزان اعتبارات برای فضای اقامتی و مهمانسرای ورزش که سال‌های سال در قلب شهر یاسوج نیمه‌کاره مانده بود که برای این فضا نگرانی زیادی داشتیم که مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان برای تکمیل و راه‌اندازی این بخش اختصاص پیدا کرد.
همچنین بیش از 2 میلیارد تومان برای سرای کوهنوردان شهر سی‌سخت که بیش از 15-بیست سال بلااستفاده باقی‌مانده بود، اختصاص داده شد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
روز جمعه 7 مهرماه بزرگ‌ترین همایش‌های پیاده‌روی مردمی در شهر یاسوج برگزار می‌شود که هدف ایجاد فرهنگ قوی و جدی برای ورزش همگانی است.
ورزش در زندگی همه ما نقش مهمی دارد، هزینه در ورزش هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است و ما باید هر میزانی که در ورزش و زیرساخت‌های آن سرمایه‌گذاری کنیم موجب می‌شود که سرمایه‌گذاری انجام شود و جوانان بتوانند از این زیرساخت‌ها استفاده کنند و به همین دلیل بوده است که جوانان ما در مسابقات ملی، بین‌المللی و آسیایی مدال گرفتند و این روند ادامه می‌دهیم و جای ورزشکاران خود را در مسابقات حتماً بازخواهیم کرد.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد در این آیین ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی نیز گفت: حدود 7 پروژه ورزشی تا پایان هفته تربیت‌بدنی در شهرستان بویراحمد افتتاح می‌شود که از این تعداد 4 سالن
کناری در ادامه افزود:4 سالن ورزشی و زمین مصنوعی و همچنین زمین سوارکاری در شهرستان بویراحمد افتتاح خواهد شد، این مجموعه اولین مجموعه سوارکاری در استان هست.
مجموعه ورزشی کاکان، علی‌آباد، سوارکاری محمدآباد، سالن گنجه‌ای و شهید جلیل یاسوج بااعتباری بالغ‌بر 6 میلیارد تومان در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود.
این سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی هم به رشد سرانه ورزشی شهرستان بویراحمد کمک خواهد کرد و هم به توسعه ورزش استان و هم به‌سلامتی مردم نیز کمک می‌کند.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین نیز گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی علی‌آباد یاسوج که از محل اعتبارات ملی و با مساحت هزار و 400 مترمربع و اعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد ریال اجراشده است.
علوی در ادامه افزود: اولین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش هست که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در جهت توسعه ورزش همگانی و تلاش مسئولان استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا و فرماندار مرکز استان توانستیم از محل اعتبارات ملی این سالن را هم به زیرساخت فضاهای ورزشی استان اضافه کنیم و تحقق ورزش همگانی را برای مردم استان ایجاد کنیم.
برنامه‌های متعددی را در جهت ترویج فرهنگ و زیرساخت ورزش در استان داریم که اولین روز تربیت‌بدنی با شعار «چهل سال ورزش و چهل سال افتخار در وزارت ورزش» رقم خورده است، این رویکرد مناسب را برای نشاط و شادابی مردم و آحاد جامعه خواهیم داشت.
اولین روز ورزش به‌عنوان «روز اخلاق و فرهنگ عاشورایی» نام‌گذاری شده که به همین خاطر جامعه ورزش استان امروز میثاق با شهدا و امام شهدا در گلزار شهدای داشتند که روح قهرمانی، جوانمردی و ایثارگری را در بین آحاد جامعه اشاره بدهند.
در دومین روز هفته تربیت‌بدنی نیز همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با رویکرد «روز نشاط خانواده و سلامتی» در سطح استان برگزار می‌شود.
دو پروژه دیگر نیز در استان به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین 4 پروژه چمن مصنوعی در مرکز استان، شهرستان گچساران و شهر دهدشت کلنگ زنی شده است.
با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید و همچنین مقام عالی وزارت موضوعیت چهل سال انقلاب را خواهیم داشت که برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22 پروژه را در دهه مبارک فجر افتتاح خواهیم کرد که این نوید بسیار خوبی برای ایجاد و ساختار سخت‌افزاری برای حوزه ورزش که به سرانه ورزشی کمک کند و رکورد خوبی را در طول یک سال اخیر برای استان خواهیم داشت.
ازجمله فعالیت در هفته ورزش و تربیت‌بدنی نیز رویکرد ورزشی، مسابقات تنیس روی میز کشور در دو رده سنی توسط فدراسیون تنیس روی میز برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود که از 30 مهرماه تا 4 آبان ماه برگزار خواهد شد.
در دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی کشور در رشته بوکس در گچساران هم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع دیگر شما رای نمی اورید
باید با مردم خداحافظی کرد
Iran, Islamic Republic of
بفکریکنفر نماینده حوب باشیم برای دوره بعدی
Iran, Islamic Republic of
سالن ورزشی علی آباد بالای ده سال است که افتتاح گردیده
الان درحال فرسایش وتخریب است.
کبنای محترم درجریان باش
علی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کبنا نیوز اصلا رسانه بی طرفی نیست به نظر می رسد تسلیم ارباب قدرت شده است
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1