کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان برگزار شد

همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان در گچساران / تو چه باید می کردی که نکردی؟ (+ تصاویر)

25 مهر 1397 ساعت 22:11

صحبت‌های مبنی بر تغییر مدیر آموزش و پرورش گچساران اخیراً مطرح شده است که باید منتظر ماند تا عکس العمل نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و همچنین فرماندار گچساران نسبت به تغییر سید ظهیرالدین پورالحسینی چیست؟


با حضور رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش گچساران، مدیر آموزش و پرورش گچساران، رئیس آبفای شهری، اعضای شورای شهر دوگنبدان، رئیس پلیس راهور گچساران، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، همایش هفته پیوند اولیاء و مربیان شهرستان گچساران در مدرسه دخترانه آسیه برگزار شد.
 سخنرانان این همایش از عملکرد و اقدامات پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش تقدیر کردند در ادامه مدیر آموزش و پرورش را یکی از مدیران موفق درامر تعلیم و تربیت دانستند و اظهار کردند: پورالحسینی همکاری و همیاری بسیار خوبی با ادارات مختلف گچساران دارد بطوریکه در برگزاری بسیاری از برنامه‌ها، آیین‌ها، همایش‌ها، یادواره‌ها، کنگره‌ها با دیگر دستگاه‌ها نقش پررنگ و سازنده‌ای دارد.
در ادامه همایش مجری برنامه که خود یکی از فرهنگیان گچسارانی می‌باشد با  کنایه عنوان کرد: آقای پورالحسینی تو چه باید می‌کردی که نکردی؟
گفته می‌شود: صحبت‌های مبنی بر تغییر مدیر آموزش و پرورش گچساران اخیراً مطرح شده است که باید منتظر ماند تا عکس العمل نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و همچنین فرماندار گچساران نسبت به تغییر سید ظهیرالدین پورالحسینی چیست؟


کد مطلب: 403811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403811/2/همایش-هفته-پیوند-اولیاء-مربیان-گچساران-باید-می-کردی-نکردی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1