تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۰۳۸۱۰
کبنا گزارش می دهد

آغاز فعالیت موکب مردمی «شهدای کهگیلویه»/«سپاه» پیش قراول برنامه های فرهنگی

۰
کبنا ؛موکب مردمی شهدای شهرستان کهگیلویه که 2 ماه آماده سازی آن طول کشید ،عصر امروز با حضور امام جمعه موقت دهدشت،معاون فرماندار کهگیلویه،فرمانده مقاومت بسیج کهگیلویه و برخی مسوولان شهرستان افتتاح شد.
مسئول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در گفتگو با کبنا اظهار کرد:موکب شهدای کهگیلویه در مسیر جاده ارتباطی دهدشت به بهبهان برای دومین سال پیاپی در زمینی به مساحت یک هکتار برپا شده است.
خدایار زینی پور عنوان کرد:این موکب در مسیر زائران حسینی بیش از 7 استان و کشور افغانستان و پاکستان است که پیش بینی می شود امسال میزبان 400 هزار زائر حسینی باشیم.
 زینی پور ادامه داد:موکب شهدای کهگیلویه شامل استراحتگاه،نمازخانه خواهران و برادران به صورت مجزا،غرفه های فرهنگی،سینما سنگر، غرفه های پذیرایی،آشپزخانه صحرایی ،بهداری صحرایی است.
وی با بیان اینکه 70 خادم به صورت شبانه روزی در این موکب به زائرین خدمت رسانی می کنند تصریح کرد: صبحانه، نهار ،شام،و انواع نوشیدنی چای قهوه دمنوش بین زائرین حسینی توزیع می شود.
زینی پور این موکب را کاملا مردمی دانست و گفت :خدمت رسانی موکب شهدای شهرستان کهگیلویه نیز تا 2 روز بعد از اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

بیش از 20 موکب در استان آماده خدمت رسانی به زائران حسینی 
فرمانده مقاومت بسیج کهگیلویه نیز در این آئن با بیان اینکه از سال گذشته راه اندازی موکب برای زوار امام حسین (ع)در سطح استان به صورت گسترده شروع شد تصریح کرد: بیش از 20 موکب در شهرستان های استان آماده خدمت رسانی به زائرین حسینی هستند.
محقق زاده عنوان کرد:موکب شهدای شهرستان کهگیلویه نیز یکی از این موکب هاست که امسال نیز بدون پشتوانه مادی ولی با سرمایه معنوی و پشتکار دوستان زیادی این موکب راه اندازی شد.
وی گفت:تعداد زیادی از خواهران وبرادران پای کار آمدند و حدود 2 ماه برای آماده سازی موکب تلاش کردند.

سپاه پیش قراول برنامه های فرهنگی 
معاون فرماندار کهگیلویه نیز با اشاره به جایگاه والای امام حسین (ع) و قیام ایشان اظهار کرد:مفتخریم در مسیری خدمت رسانی می کنیم که خداوند بر آن مباهات می کند و بدون شک میزبانی زائرین حسینی برای همه ما افتخار است.
وی سپاه را پیش قراول برنامه های فرهنگی ومذهبی خطاب کرد و از سازمان تبلیغات،صدا و سیما،شورای اداری در جهت همکاری با این موکب مردمی قدردانی کرد وگفت:امیدواریم بتوانیم این مسیر را به خوبی به سرانجام برسانیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1