کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تجمع اعتراضی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد جلوی فرمانداری گچساران/  هیچ مسئولی پاسخگو نیست (+تصاویر)

25 مهر 1397 ساعت 14:50

صبح امروز تعدادی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد واحد گچساران در جلوی فرمانداری گچساران به دلیل اخراج از دانشگاه آنهم بعد از یک هفته تحصیل، تجمع کردند


صبح امروز تعدادی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد واحد گچساران در جلوی فرمانداری گچساران به دلیل اخراج از دانشگاه آنهم بعد از یک هفته تحصیل، تجمع کردند.
یکی از دانشجویان به کبنانیوز گفت: در آزمون سراسری ثبت نام کردیم و بعنوان ذخیره در رشته پرستاری انتخاب شدیم و در ادامه  از  دانشگاه آزاد واحد گچساران جهت ثبت نام با ما تماس گرفته شد و ما مراحل ثبت نام، انتخاب واحد، خرید جزوات درسی،کتاب ، اجاره منزل و......را انجام دادیم.
این دانشجو در ادادمه افزود: بعداز اینکه یک هفته در کلاس ها شرکت کردیم، در کمال حیرت و تعجب مسئولان دانشگاه آزاد گچساران به ما اعلام کردند که ظرفیت تکمیل شده است و از ورود ما به کلاس ها جلوگیری بعمل آوردند و تا کنون جوابی قانع کننده به ما نداده اند و هیچ مسئولی پاسخگو ما نیست و این موضوع  ضربه روحی شدیدی به دانشجویان وارد کرده است که امیدواریم مسئولان مشکل ما را پیگیری وحل کنند.
گفتنی است: در حالیکه فرماندار گچساران در شهرستان حضور نداشت، سید مرتضی سجادپور نماینده فرماندار گچساران به کبنانیوز گفت: در خصوص مشکل دانشجویان پرستاری  با مسئولان دانشگاه آزاد گچساران تماس تلفنی داشتم که مسئولان دانشگاه آزاد قول پیگیری موضوع را دادند.
 


کد مطلب: 403801

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403801/2/تجمع-اعتراضی-دانشجویان-پرستاری-دانشگاه-آزاد-جلوی-فرمانداری-گچساران-هیچ-مسئولی-پاسخگو-نیست-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1