کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید مدیرکل بحران استانداری از روستای بهره‌عنا باشت /صاعقه، جان ۱۵ رأس بز و بزغاله در باشت را گرفت (+تصاویر)

23 مهر 1397 ساعت 19:34

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موارد بصورت دقیق به مراجع ذی صلاح گزارش و برای جبران خسارت های وارده پیگیری جدی می شود.


در پی بارش های شدید عصر دیروز در بخش های مختلف استان در برخی نقاط شاهد آب گرفتگی معابر ، سیلاب و وارد شدن خسارت به برخی منازل روستایی و حتی از بین رفتن تعدادی از گوسفندان روستائیان شد.
به گزارش کبنا، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد پس از دریافت اخبار مربوطه در همان وقت حدود ساعت ۱ بامداد شب گذشته بصورت میدانی از منازل این روستاییان و گله های آسیب دیده آنها بازدید کرد.
وحید محمدی تبار از خسارات ناشی از این بارش ها و تلفات گوسفندان آنها بازدید و با اهالی روستای عنا (سید فخر الدین احمد ع )در شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگو کردند.
محمدی تبار گفت: متاسفانه به علت صاعقه تعدادی از گوسفندان، اهالی این روستا از بین رفته اند و اکثر خانه های کاه و گلی این مردم که در جوار امام زاده سید فخر الدین احمد (ع) واقع هستند و همگی از خادمان و مریدان خاندان عصمت و طهارت و ائمه معصوین هستند بوسیله شدت بارش دچار آب گرفتگی و آسیب جدی شده اند. بطوری که دیشب، برخی از اهالی در این هوای سرد بیرون خانه های کاه گلی و خسارت دیده خود بسر بردند.  
مدیر کل مدیریت بحران افزود: این موارد بصورت دقیق به مراجع ذی صلاح گزارش و برای جبران خسارت های وارده پیگیری جدی می شود.
وی در پایان دهیاران منطقه بخاطر همراهی در این موضوع تشکر کرد.


کد مطلب: 403764

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403764/2/بازدید-مدیرکل-بحران-استانداری-روستای-بهره-عنا-باشت-صاعقه-جان-۱۵-رأس-بز-بزغاله-گرفت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1