کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بازدید مسوولان از بیمارستان 32 تختخوابی باشت / بیمارستانی که نه تجهیزات دارد و نه نیروی انسانی (+تصاویر)

22 مهر 1397 ساعت 0:37

برای احداث فضای فیزیکی این بیمارستان اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شد و با احتساب خرید تجهیزات و امکانات و سایر وسایل مورد نیاز تاکنون 50 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است. وی گفت: این بیمارستان با توجه به اصلاحی که انجام گرفته است، ظرفیت 40 تخت را دارد.


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، عصر امروز امام بخش قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی محسن رفیعی مدیر فنی دانشگاه و جمعی از مسوولان شبکه بهداشت و درمان باشت از بیمارستان 32 تختخوابی این شهر بازدید کرد.
بنا بر این گزارش، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه طی ابلاغی امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو را مأمور کرد تا مسوولیت راه اندازی و افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی را برعهده بگیرد.
امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان که همواره نشان داده وقتی مسوولیت را می‌پذیرد، کار را تمام می‌کند. در بازدید از بیمارستان باشت تمام مشکلات قوت و ضعف را برای رسیدگی و رفع به طور دقیق ضبط و ثبت کرد.
در ادامه قائدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیمارستان 32 تختخوابی باشت یکی از بیمارستان خوب که با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و به جرأت می‌توان گفت که در سطح کشور یکی از بیمارستان‌های خوب در رده خودش است و قطعاً اگر از بیمارستان، امکانات و تجهیزات آن به خوبی نگهداری شود تا نسل‌های آینده از ان بهره کافی می‌برند.
این مسوول اضافه کرد: در این بازدید مشکلات بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت و صورت‌جلسه‌ای هم در این رابطه تنظیم شد تا با برطرف کردن این مشکلات بیمارستان را برای بهره‌برداری با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان در هفته‌های آینده آماده کنیم.
وی به مشکلات بیمارستان اشاره کرد و گفت: نصب دستگاه رادیولوژی، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه CPR و سایر دستگاه‌ها در این بیمارستان ضرورت دارد. هیچ گونه تجهیزات آزمایشگاهی در بیمارستان 32 تختخوابی وجود ندارد که امیدوارم این مشکلات به زودی با تدبیر ویژه‌ای برطرف شوند.
معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تجهیزات زیادی هم برای این بیمارستان تاکنون خریداری شده است، افزود: عدم نیروی انسانی با توجه به اینکه راه اندازی آن در هفته‌های آتی باید انجام گیرد، یکی دیگر از مشکلات است که در این رابطه باید بر اساس چارچوب‌ها و ضوابط عمل شود.
محسن رفیعی مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این بازدید با بیان اینکه بیمارستان 32 تختخوابی باشت در دو طبقه و 4250 مترمربع زیربنا، سال 92 کلنگ زنی شد، افزود: در صورت تکمیل تجهیزات و امکانات لازم پایان مهرماه 97 قابلیت بهره برداری را خواهد داشت.
وی افزود: برای احداث فضای فیزیکی این بیمارستان اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شد و با احتساب خرید تجهیزات و امکانات و سایر وسایل مورد نیاز تاکنون 50 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.
وی گفت: این بیمارستان با توجه به اصلاحی که انجام گرفته است، ظرفیت 40 تخت را دارد.


کد مطلب: 403718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/403718/2/بازدید-مسوولان-بیمارستان-32-تختخوابی-باشت-بیمارستانی-نه-تجهیزات-نیروی-انسانی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1