تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۰۳۷۱۸
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید مسوولان از بیمارستان 32 تختخوابی باشت / بیمارستانی که نه تجهیزات دارد و نه نیروی انسانی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو، عصر امروز امام بخش قائدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی محسن رفیعی مدیر فنی دانشگاه و جمعی از مسوولان شبکه بهداشت و درمان باشت از بیمارستان 32 تختخوابی این شهر بازدید کرد.
بنا بر این گزارش، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه طی ابلاغی امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو را مأمور کرد تا مسوولیت راه اندازی و افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی را برعهده بگیرد.
امام بخش قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان که همواره نشان داده وقتی مسوولیت را می‌پذیرد، کار را تمام می‌کند. در بازدید از بیمارستان باشت تمام مشکلات قوت و ضعف را برای رسیدگی و رفع به طور دقیق ضبط و ثبت کرد.
در ادامه قائدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیمارستان 32 تختخوابی باشت یکی از بیمارستان خوب که با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و به جرأت می‌توان گفت که در سطح کشور یکی از بیمارستان‌های خوب در رده خودش است و قطعاً اگر از بیمارستان، امکانات و تجهیزات آن به خوبی نگهداری شود تا نسل‌های آینده از ان بهره کافی می‌برند.
این مسوول اضافه کرد: در این بازدید مشکلات بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت و صورت‌جلسه‌ای هم در این رابطه تنظیم شد تا با برطرف کردن این مشکلات بیمارستان را برای بهره‌برداری با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان در هفته‌های آینده آماده کنیم.
وی به مشکلات بیمارستان اشاره کرد و گفت: نصب دستگاه رادیولوژی، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه CPR و سایر دستگاه‌ها در این بیمارستان ضرورت دارد. هیچ گونه تجهیزات آزمایشگاهی در بیمارستان 32 تختخوابی وجود ندارد که امیدوارم این مشکلات به زودی با تدبیر ویژه‌ای برطرف شوند.
معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تجهیزات زیادی هم برای این بیمارستان تاکنون خریداری شده است، افزود: عدم نیروی انسانی با توجه به اینکه راه اندازی آن در هفته‌های آتی باید انجام گیرد، یکی دیگر از مشکلات است که در این رابطه باید بر اساس چارچوب‌ها و ضوابط عمل شود.
محسن رفیعی مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این بازدید با بیان اینکه بیمارستان 32 تختخوابی باشت در دو طبقه و 4250 مترمربع زیربنا، سال 92 کلنگ زنی شد، افزود: در صورت تکمیل تجهیزات و امکانات لازم پایان مهرماه 97 قابلیت بهره برداری را خواهد داشت.
وی افزود: برای احداث فضای فیزیکی این بیمارستان اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شد و با احتساب خرید تجهیزات و امکانات و سایر وسایل مورد نیاز تاکنون 50 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.
وی گفت: این بیمارستان با توجه به اصلاحی که انجام گرفته است، ظرفیت 40 تخت را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

sayad
Iran, Islamic Republic of
سلام . چرا نیروهایی که در آزمون شرکتی اخیر برای این بیمارستان قبول شدن ، بکار گرفته نمیشن ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
عجب ابلاغی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1